nycku
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- szilid
- **
- 479 mesaje
- din 14 Jun 2006
- Corsa 2002 Z10XE
- Timis
szilid
- Mesaje scrise: 479
- Locatie: Timis
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2006
- Mesaj Privat
Bravo daca vrei sa mesteresti pe acasa este bine sa te documentezi inainte, altfel patesti ...
Suruburile de la capacul colbutorilor se strang cu 8Nm, adica usor!
Ce se poate intampla? Sa se prelinga ulei unde nu ai surub ... daca ai strans si celalalte suruburi la fel mai bine nu pornesti masina ...
Scoti partea rupta si incerci norocul la Schrottul din Vinga
Suruburile de la capacul colbutorilor se strang cu 8Nm, adica usor!
Ce se poate intampla? Sa se prelinga ulei unde nu ai surub ... daca ai strans si celalalte suruburi la fel mai bine nu pornesti masina ...
Scoti partea rupta si incerci norocul la Schrottul din Vinga
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
E hai ca nu trebuie chiar cheie dinamometrica si am strins destule. Daca nu stii ce inseamna 8Nm poti folosi o cheie reglata si iti dai mina repede daca esti pe linga subiect. Pentru suruburi M6 cuplul de stringere e simplu, nu tii cheia de miner, o tii de linga clicket si nu te fortezi, strins asaaa lejer.
Daca surubul este rupt posibil sa curga ceva ulei pe acolo, vezi si tu...daca nu apar urme desi m-as mira lasi asa. Varianta pina scoti surubul rupt este silicon de garnituri, cureti si degresezi, ungi, pui capacul, 'fixezi' ce a ramas din surub tot cu silicon.
Daca surubul este rupt posibil sa curga ceva ulei pe acolo, vezi si tu...daca nu apar urme desi m-as mira lasi asa. Varianta pina scoti surubul rupt este silicon de garnituri, cureti si degresezi, ungi, pui capacul, 'fixezi' ce a ramas din surub tot cu silicon.
nycku
- Mesaje scrise: 90
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2008
- Mesaj Privat
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
nycku a scris:Am facut aprox 180 km, si nu se vad urme de ulei, am curatat capacul si locul unde se imbina cu motorul sa se vada, dr nu se vede nimic, pana la primul semn de ulei "merge si asa".
Daca celelalte suruburi sunt stranse bine , cred ca ar putea fi in regula . Ai putea sa faci o clema cu un surubel prin ea pe care sa o prinzi de chiuloasa si capac ca un cleste ,strangand de surubel . . . E o improvizatie pentru ca imi imaginez ca nu ai sculele necesare pentru a scoate acel surub rupt (in cazul in care s-a rupt in interior) sau a gauri si da filet iar . . .
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
- florinbadeanu
- *
- 13 mesaje
- din 05 Oct 2011
- Corsa 1999 x10xe
- Vrancea
florinbadeanu
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Vrancea
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
mircea_m a scris:cine imi spune cu ce cheie sa desfac capacul la culbutori la corsa c 2001? e surub ca un torx invers.
cu o inelara normala merge? de cat? multumesc
vreau sa schimb garnitura ca pierde ulei
cu o inelara normala merge? de cat? multumesc
vreau sa schimb garnitura ca pierde ulei
SALUT,pentru a desface capacul iti trebuie un clichet mic un prelungitor si o tubulara de 8 si merge perfect.
Ai grija cand le strangi ca e filet in aluminiu!
kxz
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2011
- Mesaj Privat
Azi am schimbat si eu garnitura la o corsa b. Cu surprindere am constatat ca sub capac are un fel de pod de plastic. De curiozitate, l-am dat jos, soc si groaza, sub el e dezastru. Niste depuneri inimaginabile, pe acolo e si un filtru metalic, din mai multe straturi, din pacate nu am avut telefonul sa fac niste foto. Saracul filtru abia se mai ghicea din mizerie. Probabil sunt primul care desface partea aia a motorului.
Din pacate nu am avut o sticla cu benzina, sa ma apuc sa curat, asa ca mare lucru nu am putut face.
Dar am ramas cu o nedumerire, ce rost are filtrul ala acolo?
Din pacate nu am avut o sticla cu benzina, sa ma apuc sa curat, asa ca mare lucru nu am putut face.
Dar am ramas cu o nedumerire, ce rost are filtrul ala acolo?
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
kxz
- Mesaje scrise: 98
- Locatie: Botosani
- Masina: Corsa 1995 B, Motor: x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2011
- Mesaj Privat
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu o buba cu acest capac: am schimbat garnitura de la el si cand am pus una noua am constatat ca e putin deformat in zona distributiei mai exact la semicercurile din dreptul pinioanelor de la lant si drept urmare pierde ulei pe acolo. Am dat si cu pasta de etansare dar tot pierde(mai putin ce-i drept). Am caut sa cumpar un capac nou dar este 1200 ron (( iar SH nu stiu daca este ok. Deci cu ce silicon sau pasta ma sfatuiti sa-i dau sa nu mai curga ?Voi ce ati folosit sau stii ca este bun?
Am si eu o buba cu acest capac: am schimbat garnitura de la el si cand am pus una noua am constatat ca e putin deformat in zona distributiei mai exact la semicercurile din dreptul pinioanelor de la lant si drept urmare pierde ulei pe acolo. Am dat si cu pasta de etansare dar tot pierde(mai putin ce-i drept). Am caut sa cumpar un capac nou dar este 1200 ron (( iar SH nu stiu daca este ok. Deci cu ce silicon sau pasta ma sfatuiti sa-i dau sa nu mai curga ?Voi ce ati folosit sau stii ca este bun?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- claudiu.wdy
- *
- 8 mesaje
- din 09 Sep 2015
- Corsa 2001
- Valcea
claudiu.wdy
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Valcea
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2015
- Mesaj Privat
- CSN
- ***
- 627 mesaje
- din 28 Nov 2012
- Astra 1999 X12XE
- Constanta
CSN
- Mesaje scrise: 627
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 1999 X12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2012
- Mesaj Privat