- ToX
- OP
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
Salut
Masina e Vectra C an 2005 , motor z19dt, 147000 km
Cateodata, cand i se pune pata, daca o alerg in a 3-a sa zic la 4000 rpm mi se aprinde masina cu cheita si nu mai trage.. parca nu mai am turbina deloc
Codul de eroare este P0234-5A Sistem control turbo deviatie negativa
Partea buna e ca daca iau contactul, pornesc din nou, merge ok, chiar si daca o alerg la 4000rpm nu se intampla nimic,trage cum trebuie
Ma uitam pe un site din anglia si ziceau baietii sa curat senzorul de boost. Dar daca ar fi jegos, ar trebui sa faca mai des treaba asta nu ?
Masina e Vectra C an 2005 , motor z19dt, 147000 km
Cateodata, cand i se pune pata, daca o alerg in a 3-a sa zic la 4000 rpm mi se aprinde masina cu cheita si nu mai trage.. parca nu mai am turbina deloc
Codul de eroare este P0234-5A Sistem control turbo deviatie negativa
Partea buna e ca daca iau contactul, pornesc din nou, merge ok, chiar si daca o alerg la 4000rpm nu se intampla nimic,trage cum trebuie
Ma uitam pe un site din anglia si ziceau baietii sa curat senzorul de boost. Dar daca ar fi jegos, ar trebui sa faca mai des treaba asta nu ?
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
deviatie negativa inseamna ca turbo realizeaza presiune prea mare, probabil turbina ramane blocata pe activat desi electrovalva primeste comanda sa taie vacuumul. Calculatorul introduce limitare de putere pentruca vede presiune prea mare. Poate sa fie si electrovalva dar mai repede este un defect mecanic la turbo (ramane tija blocata la capatul superior) . Partea buna despre care spui tu intareste ce am spus mai inainte si anume ca defectul se manifesta cand tija trebuie sa revina si ea de fapt ramane blocata.
- ToX
- OP
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
vectrafan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2011
- Mesaj Privat
am avut o problema asemanatoare la z 19 dth 150 cp
taia turbina intr-a treia la 3500 de ture problema a fost de la intercooler care avea trei celule fisurate si pierdea presiune cu toate ca eroarea care aparea era de presiune prea mare de fapt turbina nu facea presiune .am schimbat radiatorul de intercooler si mere ca noua pret informativ 300 ron sh
taia turbina intr-a treia la 3500 de ture problema a fost de la intercooler care avea trei celule fisurate si pierdea presiune cu toate ca eroarea care aparea era de presiune prea mare de fapt turbina nu facea presiune .am schimbat radiatorul de intercooler si mere ca noua pret informativ 300 ron sh
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
vectrafan
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Gorj
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2011
- Mesaj Privat
tonytm a scris:Esti sigur? La Opel sunt invers denumirile (negative deviation e overboost si positive deviation e pierdere de presiune). La vag de exemplu e invers.
asa ii dadea si mecanicului meu pe tester ,parca folosea multidiag, presiune prea mare si de fapt avea pierdere de presiune
si efectul este vizibil,in sensul ca radiatorul de intercooler are urme de ulei pe el si la o examinare mai atenta am observat ca celulele acestuia sunt fisurate longitudinal si umflate.parerea mea sa mergi la un mecanic care foloseste ca si program de diagnoza opcom,si sa-ti verifice presiunea debitata de turbo in galeria de admisie,care dupa inlocuirea radiatorului, la mine, a trebuit reglata din nou
- romanucoco
- *
- 16 mesaje
- din 05 Oct 2011
- Astra 2005
- Bucuresti
romanucoco
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
ma poate ajuta cineva? am si eu un opel astra h model 2005 17 diesel.am o problema cand pornesc masina nu mai pleaca la sfert de chieie sa zic asa si intarzie pornirea cateva secunde 1-2 secunde dupa care parca tremura putin,nu foarte rau dar tremura,asta pana accelerez putin si dispare.apropo a aparaut si masinuta cu cheia pe bord si la primul semafor am oprit motorul si nu a mai aparut. cu stima
catalinpav66- Suspendat
- 759 mesaje
- din 29 Oct 2008
- Vectra 2006 z30dt
- Bucuresti
catalinpav66- Mesaje scrise: 759
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 z30dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2008
- Mesaj Privat
- romanucoco
- *
- 16 mesaje
- din 05 Oct 2011
- Astra 2005
- Bucuresti
romanucoco
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2011
- Mesaj Privat
- respected
- ***
- 542 mesaje
- din 13 Mai 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
respected
- Mesaje scrise: 542
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2009
- Mesaj Privat
romanucoco a scris:este o varianta si asta,dar poate sa imi spuna cineva de la ce poate sa fie?si daca sa mai intamplat la cineva ce a schimbat la ea?
nu este o varianta, ci este singura varianta pentru a afla adevarul si numai adevarul. decat sa schimbi piese si piese mai bine depistezi problema si o rezolvi direct.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
romanucoco a scris:este o varianta si asta,dar poate sa imi spuna cineva de la ce poate sa fie?si daca sa mai intamplat la cineva ce a schimbat la ea?
Daca vrei sa o iei pe bajbaite schimba regulator presiune common-rail. Daca nu e aia, schimba injectoare, daca nici asa nu scapi schimba motorul. Si daca nici atunci nu merge bine pune-o pe tester. Ai inceput prost si ca ai postat aici unde se discuta un cod de eroare fara legatura cu problema ta.
- ToX
- OP
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
am avut acceasi problema la un astra h de 150 cp.
am schimbat senzorul de presiune si totul s.a rezolvat. in privinta cu presiunea care o cere ecu si cu cea care o ai, la mine si dupa schimbare senzorului exista o diferenta de 5 unitati la relantiu. am intrebat pe ici pe colo si nu e nicio problema.
am schimbat senzorul de presiune si totul s.a rezolvat. in privinta cu presiunea care o cere ecu si cu cea care o ai, la mine si dupa schimbare senzorului exista o diferenta de 5 unitati la relantiu. am intrebat pe ici pe colo si nu e nicio problema.
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Salve baieti! Cer si eu ajutorul vostru in masura in care se poate in legatura cu simptomele care le am la motorul z19dt,nu mai stiu ce sa-i fac,...In urma cu 2 saptamani am observat ca in treapta a 2-a la aprox 2000 -2200 de ture sacadeaza de cateva ori si se aude un sunet ca si cum trage aer fals dupa care merge ok,iar in treapta a 3-a la 4000 moare,facut testul agrafa indicat eroare ECN 2345A,dupa perindari la 2 service-uri sa verific turbina mi-au spus ca nu e devina ea si cica o curatare a ei si o curatare a clapetei de acceleratie rezolva problema (EGR l-am curatat acum 1 luna),am facut aceasta curatare si aceleasi simptome,pus testerul pe ea nu au gasit nimic defect, de turbina au spus ca baga in jur de 3 atmosfere si cica e bine,egr ok .Nu consuma ulei ,nu nu consuma motorina...Ce as putea face mai departe ce sa mai verific ?
masina are doar 60 000 km e luata de noua si nu ma indur s-o vand
masina are doar 60 000 km e luata de noua si nu ma indur s-o vand
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
cosmin65397 a scris:Salve baieti! Cer si eu ajutorul vostru in masura in care se poate in legatura cu simptomele care le am la motorul z19dt,nu mai stiu ce sa-i fac,...In urma cu 2 saptamani am observat ca in treapta a 2-a la aprox 2000 -2200 de ture sacadeaza de cateva ori si se aude un sunet ca si cum trage aer fals dupa care merge ok,iar in treapta a 3-a la 4000 moare,facut testul agrafa indicat eroare ECN 2345A,dupa perindari la 2 service-uri sa verific turbina mi-au spus ca nu e devina ea si cica o curatare a ei si o curatare a clapetei de acceleratie rezolva problema (EGR l-am curatat acum 1 luna),am facut aceasta curatare si aceleasi simptome,pus testerul pe ea nu au gasit nimic defect, de turbina au spus ca baga in jur de 3 atmosfere si cica e bine,egr ok .Nu consuma ulei ,nu nu consuma motorina...Ce as putea face mai departe ce sa mai verific ?
masina are doar 60 000 km e luata de noua si nu ma indur s-o vand
Eu zic sa o pui pe un tester pentru mai multe informatii si mai multa siguranta
masina are doar 60 000 km e luata de noua si nu ma indur s-o vand
- alladin_allibaba
- ****
- 1,465 mesaje
- din 24 Apr 2007
- Insignia 2009 A20DTH
- Bucuresti
alladin_allibaba
- Mesaje scrise: 1,465
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- cosmin65397
- **
- 217 mesaje
- din 20 Mar 2012
- Astra 2011
- Bucuresti
cosmin65397
- Mesaje scrise: 217
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2011
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2012
- Mesaj Privat
Atasez o poza sper sa ma lamuriti unde gasesc senzorul asta de presiune si electrovalva tot am cautat si nu am gasit ceva clar cu locatiile lor pe acest tip de motor.
http://imageshack.us/photo/...es/190/z19dt.jpg/
http://imageshack.us/photo/...es/190/z19dt.jpg/