alexa77
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2010
- Mesaj Privat
Ma inteleg bine cu cei de la Auto Worl Park Pitesti, aºa cã ieri am fost din nou la ei. De aceastã datã am dorit sã vedem cum se comportã o maºinã din gama Opel. Am plecat de acasã cu aºteptãri mari de la Insignia, þinând cont cã a fost maºina anului 2009 în Europa, deci asta ar trebui sã însemne ceva.
Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manualã.
Am început încã de afarã cârcoteala: spatele aratã ca la Passat CC. Am rãmas fixatã pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferã maºinii o notã de eleganþã. Mai apoi, am aflat cã cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoaºterea indicatoarelor rutiere ºi afiºarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat sã întrebãm dacã e o opþiune standard..
Dacã la exterior am lãudat maºina, la interior ne-am bucurat doar vizual de frumuseþe. De cum am pus mâna pe bord am simþit cã o sã avem probleme la drum: plastice. ªi un plastic tare care ori nu au fãcut bine bãieþii îmbinãrile când au construit-o, ori au fost alþii înaintea noastrã care au maltratat-o groaznic.
La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici mãcar nu s-a auzit, atât de silenþios era. Singurul lucru pe care nu l-am înþeles a fost mesajul de atenþionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare datã când punem o frânã zdravãnã sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximã pe care o poate atinge este de 220 km/h ºi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puþin ce-i drept pentru câte ture de oraº am fãcut noi cu el [vreo 6, pe acelaºi traseu ca ºi celelalte maºini testate]. Am uitat sã ne uitãm câþi litri are rezervorul dar am înþeles cã poate duce liniºtit 1.200 km pentru un motor diesel.
O micã problemã am avut eu cu maºina. Fiind micã iar maºina mare, oglinzile ºi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoatã – am nevoie de senzori de parcare la o aºa maºinã.
Doar Alb Olympic este culoarea gratuitã pentru Opel Insignia, celelalte costând 450 euro.
În preþul de bazã al modelului pe care l-am testat noi, de 21.850 euro, intrã foarte multe dotãri standard, aºa cã mare lucru nu am mai adãugat noi atunci când ne-a fost configurat. Pentru cã din fabricã, maºina vine cu angel eyes am preferat sã avem ºi un sistem de spãlare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar. Am vrut sã aibã senzori de parcare [550 euro], proiectoare ceaþã faþã [175 euro] ºi sistem de navigaþie [590 euro]. Toatã maºina ne-a ajuns la 23.465 euro.
Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manualã.
Am început încã de afarã cârcoteala: spatele aratã ca la Passat CC. Am rãmas fixatã pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferã maºinii o notã de eleganþã. Mai apoi, am aflat cã cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoaºterea indicatoarelor rutiere ºi afiºarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat sã întrebãm dacã e o opþiune standard..
Dacã la exterior am lãudat maºina, la interior ne-am bucurat doar vizual de frumuseþe. De cum am pus mâna pe bord am simþit cã o sã avem probleme la drum: plastice. ªi un plastic tare care ori nu au fãcut bine bãieþii îmbinãrile când au construit-o, ori au fost alþii înaintea noastrã care au maltratat-o groaznic.
La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici mãcar nu s-a auzit, atât de silenþios era. Singurul lucru pe care nu l-am înþeles a fost mesajul de atenþionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare datã când punem o frânã zdravãnã sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximã pe care o poate atinge este de 220 km/h ºi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puþin ce-i drept pentru câte ture de oraº am fãcut noi cu el [vreo 6, pe acelaºi traseu ca ºi celelalte maºini testate]. Am uitat sã ne uitãm câþi litri are rezervorul dar am înþeles cã poate duce liniºtit 1.200 km pentru un motor diesel.
O micã problemã am avut eu cu maºina. Fiind micã iar maºina mare, oglinzile ºi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoatã – am nevoie de senzori de parcare la o aºa maºinã.
Doar Alb Olympic este culoarea gratuitã pentru Opel Insignia, celelalte costând 450 euro.
În preþul de bazã al modelului pe care l-am testat noi, de 21.850 euro, intrã foarte multe dotãri standard, aºa cã mare lucru nu am mai adãugat noi atunci când ne-a fost configurat. Pentru cã din fabricã, maºina vine cu angel eyes am preferat sã avem ºi un sistem de spãlare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar. Am vrut sã aibã senzori de parcare [550 euro], proiectoare ceaþã faþã [175 euro] ºi sistem de navigaþie [590 euro]. Toatã maºina ne-a ajuns la 23.465 euro.
- danywhy
- **
- 476 mesaje
- din 16 Oct 2009
- Vectra 2003 Z18XE
- Bucuresti
danywhy
- Mesaje scrise: 476
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2009
- Mesaj Privat
- cornelpopa
- ***
- 511 mesaje
- din 23 Apr 2007
- Insignia 2015 A20DT
- Brasov
cornelpopa
- Mesaje scrise: 511
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2015 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Apr 2007
- Mesaj Privat
Timpul de 9.5s pana la 100 este pentru motorul de 160 CP. Cred ca motorul de 110 este un pic subdimensionat pentru aceasta masina.
Cat despre plastice pot sa spun ca la a mea dupa 30.000 km si aproape 1 an, bordul arata inca impecabil si nu am nici un fel de scartiituri. (dar am auzit de alti colegi de pe forum de probleme la capitolul acesta).
Despre consum pentru motorul meu (160 CP) poti vedea aici: http://www.spritmonitor.de/...etail/405770.html
Opel Eye nu este standard, si din cate stiu nici nu se comercializeaza in RO (sau cel putin nu la momentul cand am cumparat eu masina - dec. 2009).
Eu am dat in decembrie 24.700 EUR pe un Insignia ST, 160 CP, premium edition, scaune incalzite, navigatie CD500, AFL, senzori de parcare, frana de parcare electronica cu Hill Assist.
Cat despre plastice pot sa spun ca la a mea dupa 30.000 km si aproape 1 an, bordul arata inca impecabil si nu am nici un fel de scartiituri. (dar am auzit de alti colegi de pe forum de probleme la capitolul acesta).
Despre consum pentru motorul meu (160 CP) poti vedea aici: http://www.spritmonitor.de/...etail/405770.html
Opel Eye nu este standard, si din cate stiu nici nu se comercializeaza in RO (sau cel putin nu la momentul cand am cumparat eu masina - dec. 2009).
Eu am dat in decembrie 24.700 EUR pe un Insignia ST, 160 CP, premium edition, scaune incalzite, navigatie CD500, AFL, senzori de parcare, frana de parcare electronica cu Hill Assist.
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
N-am citit niciodata un review mai idiot ca acesta! Aparent, vine de la un profesionist, dupa aerul de cunoscator al tehnicii auto si de rostogolitor al cuvintelor. Dar nu e adevarat. Cine face aceasta evaluare, ori nu stie in ce s-a urcat, ori a stat aplecat pe bancheta din dreapta, fascinat de maneta de viteze automata. Aerul de cunoscator n-ar trebui sa insele pe nimeni pentru ca s-au inventat, mai nou, sprayuri antiimpostura, curand in magazine alaturi de sprayurile antijeg. Din cand in cand, apar in presa auto din Romania astfel de anomalii. Nu le luati in seama.Cumparati Insignia! O masina buna.
alexa77 a scris:Ma inteleg bine cu cei de la Auto Worl Park Pitesti, aºa cã ieri am fost din nou la ei. De aceastã datã am dorit sã vedem cum se comportã o maºinã din gama Opel. Am plecat de acasã cu aºteptãri mari de la Insignia, þinând cont cã a fost maºina anului 2009 în Europa, deci asta ar trebui sã însemne ceva.
Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manualã.
Am început încã de afarã cârcoteala: spatele aratã ca la Passat CC. Am rãmas fixatã pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferã maºinii o notã de eleganþã. Mai apoi, am aflat cã cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoaºterea indicatoarelor rutiere ºi afiºarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat sã întrebãm dacã e o opþiune standard..
Dacã la exterior am lãudat maºina, la interior ne-am bucurat doar vizual de frumuseþe. De cum am pus mâna pe bord am simþit cã o sã avem probleme la drum: plastice. ªi un plastic tare care ori nu au fãcut bine bãieþii îmbinãrile când au construit-o, ori au fost alþii înaintea noastrã care au maltratat-o groaznic.
La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici mãcar nu s-a auzit, atât de silenþios era. Singurul lucru pe care nu l-am înþeles a fost mesajul de atenþionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare datã când punem o frânã zdravãnã sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximã pe care o poate atinge este de 220 km/h ºi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puþin ce-i drept pentru câte ture de oraº am fãcut noi cu el [vreo 6, pe acelaºi traseu ca ºi celelalte maºini testate]. Am uitat sã ne uitãm câþi litri are rezervorul dar am înþeles cã poate duce liniºtit 1.200 km pentru un motor diesel.
O micã problemã am avut eu cu maºina. Fiind micã iar maºina mare, oglinzile ºi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoatã – am nevoie de senzori de parcare la o aºa maºinã.
Doar Alb Olympic este culoarea gratuitã pentru Opel Insignia, celelalte costând 450 euro.
În preþul de bazã al modelului pe care l-am testat noi, de 21.850 euro, intrã foarte multe dotãri standard, aºa cã mare lucru nu am mai adãugat noi atunci când ne-a fost configurat. Pentru cã din fabricã, maºina vine cu angel eyes am preferat sã avem ºi un sistem de spãlare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar. Am vrut sã aibã senzori de parcare [550 euro], proiectoare ceaþã faþã [175 euro] ºi sistem de navigaþie [590 euro]. Toatã maºina ne-a ajuns la 23.465 euro.
Am testat un Opel Insignia 2.0 CDTI ECOTEC 110cp, diesel, transmisie manualã.
Am început încã de afarã cârcoteala: spatele aratã ca la Passat CC. Am rãmas fixatã pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferã maºinii o notã de eleganþã. Mai apoi, am aflat cã cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoaºterea indicatoarelor rutiere ºi afiºarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat sã întrebãm dacã e o opþiune standard..
Dacã la exterior am lãudat maºina, la interior ne-am bucurat doar vizual de frumuseþe. De cum am pus mâna pe bord am simþit cã o sã avem probleme la drum: plastice. ªi un plastic tare care ori nu au fãcut bine bãieþii îmbinãrile când au construit-o, ori au fost alþii înaintea noastrã care au maltratat-o groaznic.
La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici mãcar nu s-a auzit, atât de silenþios era. Singurul lucru pe care nu l-am înþeles a fost mesajul de atenþionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare datã când punem o frânã zdravãnã sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximã pe care o poate atinge este de 220 km/h ºi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puþin ce-i drept pentru câte ture de oraº am fãcut noi cu el [vreo 6, pe acelaºi traseu ca ºi celelalte maºini testate]. Am uitat sã ne uitãm câþi litri are rezervorul dar am înþeles cã poate duce liniºtit 1.200 km pentru un motor diesel.
O micã problemã am avut eu cu maºina. Fiind micã iar maºina mare, oglinzile ºi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoatã – am nevoie de senzori de parcare la o aºa maºinã.
Doar Alb Olympic este culoarea gratuitã pentru Opel Insignia, celelalte costând 450 euro.
În preþul de bazã al modelului pe care l-am testat noi, de 21.850 euro, intrã foarte multe dotãri standard, aºa cã mare lucru nu am mai adãugat noi atunci când ne-a fost configurat. Pentru cã din fabricã, maºina vine cu angel eyes am preferat sã avem ºi un sistem de spãlare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar. Am vrut sã aibã senzori de parcare [550 euro], proiectoare ceaþã faþã [175 euro] ºi sistem de navigaþie [590 euro]. Toatã maºina ne-a ajuns la 23.465 euro.
therrion.song1- Suspendat
- 10 mesaje
- din 29 Aug 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
therrion.song1- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am început încã de afarã cârcoteala: spatele aratã ca la Passat CC. Am rãmas fixatã pe farurile cu angel eyes care chiar îi oferã maºinii o notã de eleganþã. Mai apoi, am aflat cã cei de la Opel au implementat un soft [numit Opel Eye] care permite recunoaºterea indicatoarelor rutiere ºi afiºarea vitezei maxime admise pe display. Cei drept, am uitat sã întrebãm dacã e o opþiune standard..
Care "Passat CC"? Noul Passat CC a aparut dupa Insignia deci poate invers e relatia!
Daca citesti peste tot scrie ca doar in cateva tari functioneaza Opel Eye - in Romania in nici un caz - oricum un feature useless pentru soferi adevarati. Farurile "angel eyes" poate pe la BMW gasesti...poate de referi la luminile de zi LED....
La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici mãcar nu s-a auzit, atât de silenþios era. Singurul lucru pe care nu l-am înþeles a fost mesajul de atenþionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare datã când punem o frânã zdravãnã sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximã pe care o poate atinge este de 220 km/h ºi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puþin ce-i drept pentru câte ture de oraº am fãcut noi cu el [vreo 6, pe acelaºi traseu ca ºi celelalte maºini testate]. Am uitat sã ne uitãm câþi litri are rezervorul dar am înþeles cã poate duce liniºtit 1.200 km pentru un motor diesel.
Ti se pare silentios acest diesel? Daca mergeai cu benzinarul atunci ce mai ziceai, ca mergeai cu motorul oprit sau ceva in genu?
Daca iti apare "Brakes overheated" inseamna ca nu prea iti pasa de discurile de frana sau nu stii sa conduci, mai utilizeaza si tu frana de motor sau anticipeaza mai bine momentul de franare, doar masinile sport le poti calca intr-una pe frana fara sa aiba nimic, asta e masina "domestica".
Fals - nu ai sa atingi niciodata 220 Km/h cu motorul CDTI de 110CP, vezi ca si de la 0 la 100 e fals - cred ca tu ai mers cu alta masina, probabil cu Passat CC. Daca ti-a consumat 5.5 L in oras atunci e clar, ai mers cu alta masina!
Iti spun eu - rezervorul are 70 de litri? Ce zici, cum ti se pare? E mult? E putin? )
O micã problemã am avut eu cu maºina. Fiind micã iar maºina mare, oglinzile ºi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoatã – am nevoie de senzori de parcare la o aºa maºinã
Iti sugerez un Opel Corsa daca esti prea piticoata - in Insignia e greu de parcat!
Pentru cã din fabricã, maºina vine cu angel eyes am preferat sã avem ºi un sistem de spãlare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar
Sistemul ala e standard daca ai faruri AFL Bi-xenon si e obligatoriu dpdv legal. Daca ai halogen nu este disponibil. Nu te va eschiva sa-ti duci masina in spalatorie..
Sincer, ca si colegului meu, mi se pare un review parvenit! Alexa77, ce ai avut inainte, Logan?
Care "Passat CC"? Noul Passat CC a aparut dupa Insignia deci poate invers e relatia!
Daca citesti peste tot scrie ca doar in cateva tari functioneaza Opel Eye - in Romania in nici un caz - oricum un feature useless pentru soferi adevarati. Farurile "angel eyes" poate pe la BMW gasesti...poate de referi la luminile de zi LED....
La drive-test s-a comportat frumos, motorul nici mãcar nu s-a auzit, atât de silenþios era. Singurul lucru pe care nu l-am înþeles a fost mesajul de atenþionare de pe display: “Brakes overheated” de fiecare datã când punem o frânã zdravãnã sau intrasem într-o succesiune de curbe. Viteza maximã pe care o poate atinge este de 220 km/h ºi ajunge de la 0 la 100 km/h în 9,5s. Ne-a consumat 5,5l/100 km, cam puþin ce-i drept pentru câte ture de oraº am fãcut noi cu el [vreo 6, pe acelaºi traseu ca ºi celelalte maºini testate]. Am uitat sã ne uitãm câþi litri are rezervorul dar am înþeles cã poate duce liniºtit 1.200 km pentru un motor diesel.
Ti se pare silentios acest diesel? Daca mergeai cu benzinarul atunci ce mai ziceai, ca mergeai cu motorul oprit sau ceva in genu?
Daca iti apare "Brakes overheated" inseamna ca nu prea iti pasa de discurile de frana sau nu stii sa conduci, mai utilizeaza si tu frana de motor sau anticipeaza mai bine momentul de franare, doar masinile sport le poti calca intr-una pe frana fara sa aiba nimic, asta e masina "domestica".
Fals - nu ai sa atingi niciodata 220 Km/h cu motorul CDTI de 110CP, vezi ca si de la 0 la 100 e fals - cred ca tu ai mers cu alta masina, probabil cu Passat CC. Daca ti-a consumat 5.5 L in oras atunci e clar, ai mers cu alta masina!
Iti spun eu - rezervorul are 70 de litri? Ce zici, cum ti se pare? E mult? E putin? )
O micã problemã am avut eu cu maºina. Fiind micã iar maºina mare, oglinzile ºi mai mici, m-am chinuit mult pentru a o parca. Din perspectiva mea piticoatã – am nevoie de senzori de parcare la o aºa maºinã
Iti sugerez un Opel Corsa daca esti prea piticoata - in Insignia e greu de parcat!
Pentru cã din fabricã, maºina vine cu angel eyes am preferat sã avem ºi un sistem de spãlare a farurilor sub presiune [300 euro], nu de alta, dar la drumurile noastre chiar e necesar
Sistemul ala e standard daca ai faruri AFL Bi-xenon si e obligatoriu dpdv legal. Daca ai halogen nu este disponibil. Nu te va eschiva sa-ti duci masina in spalatorie..
Sincer, ca si colegului meu, mi se pare un review parvenit! Alexa77, ce ai avut inainte, Logan?
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Danelu
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jan 2010
- Mesaj Privat
therrion.song1 a scris:Care "Passat CC"? Noul Passat CC a aparut dupa Insignia deci poate invers e relatia!
Lansarea ''Passat CC''a fost in aprilie 2008 cu opt luni inainte de lansarea Opel Insignia.
Nu am nimic cu tine dar ma enerveaza sa citesc informatii false,nu de alta dar se mai uita si altii.
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
Danelu a scris:
Lansarea ''Passat CC''a fost in aprilie 2008 cu opt luni inainte de lansarea Opel Insignia.
Nu am nimic cu tine dar ma enerveaza sa citesc informatii false,nu de alta dar se mai uita si altii.
therrion.song1 a scris:Care "Passat CC"? Noul Passat CC a aparut dupa Insignia deci poate invers e relatia!
Lansarea ''Passat CC''a fost in aprilie 2008 cu opt luni inainte de lansarea Opel Insignia.
Nu am nimic cu tine dar ma enerveaza sa citesc informatii false,nu de alta dar se mai uita si altii.
...Dar parca mai are vreo importanta? Sub valul de enormitati pe care-l arunca pe net donsoara( care zice ca a facut un drive-test, cineva de la OPEL a lasat-o sa-si bage picioarele in ce habar nu are) totul e aiurea. Cum ziceam: un accident de scris. Uitati-l. Insignia e o masina buna.
Logos
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
Si eu am testat Opel Insignia. Mai exact am testat 3 Opel Insignia (la comparatie cu 3 teste de Volvo S60/V60).
Nu aveam de gand sa scriu, dar cand am vazut aberatia din primul post, nu m-am putut abtine.
Draga alexa77, nu stiu care e standardul tau in ceea ce priveste masinile, insa e clar ca nu esti un profesionist in domeniu. (Bine, nici eu nu sunt, dar macar nu imi dau aere pe forumuri).
Pe scurt, am testat Insignia Sports Tourer 2L diesel de 130CP cu cutie manuala, apoi Hatchback cu acelasi motor (Ambele echipare Edition) si apoi am testat Insignia diesel 2L de 160CP, automata, echipare cosmo. Asta din urma, o bijuterie; cutia automata, chiar daca mi-a placut, nu e de mine, nu imi da control asa cum simt eu, insa isi face foarte bine treaba, nu smuceste, intarzierea e foarte mica in a retrograda cand ii ceri un plus de avant - pentru o depasire, de ex (e mic lag-ul dar se simte, si de aceea prefer cutia manuala, sa decid eu cand schimb).
Interiorul mi se pare foarte reusit, si este unul din elementele care m-au convins (alaturi de design-ul exterior cel mai sexy din clasa ei - aici pot fi subiectiv) sa cumpar varianta Hatchback de 160CP diesel 2L EcoFLEX (6,6l/100 mixt, si nu o las sa "leneveasca").
Am deja 6700Km la bord si nu scartie nimic, plasticele alea de care se leaga unii sunt exact asa cum trebuie, bordul are cam multe butoane, dar le-am invatat in prima saptamana si acum nici nu ma uit la ele. DVD800 NAVI merge fara cusur, ecranul e mare si usor de citit, controlerul de langa schimbatorul de viteze ajuta mult cand esti la drum, e foarte intuitiv. Am ales sa am AFL, cu pachet de iarna (incalzire scaune si spalare faruri). Noaptea e magnific sa chiar poti vedea drumul. Este masina cu cea mai buna vizibilitate pe care am avut-o. In spate nu prea ai geam - e mai mult un hublou, insa e ok la drum; la parcare te ajuti de senzori (fata si spate).
Am scris o gramada, insa nu am reusit sa spun mai mult decat e: adica o masina care face exact ceea ce trebuie sa faca, te duce din A in B cu stil, comfort si siguranta. Atat. Dar e frumoasa foc. Si la mine (inca) nu scartaie.
PS. Volvo V60 este inca o masina foarte frumoasa si foarte bine facuta (motorul D3 de 2L e mai bun decat cel de pe Insignia pe care o am), m-a lasat fara cuvinte, insa spatiul din portbagaj nu imi e de ajuns. Deci, am ramas la Insignia, si sunt foarte multumit.
Nu aveam de gand sa scriu, dar cand am vazut aberatia din primul post, nu m-am putut abtine.
Draga alexa77, nu stiu care e standardul tau in ceea ce priveste masinile, insa e clar ca nu esti un profesionist in domeniu. (Bine, nici eu nu sunt, dar macar nu imi dau aere pe forumuri).
Pe scurt, am testat Insignia Sports Tourer 2L diesel de 130CP cu cutie manuala, apoi Hatchback cu acelasi motor (Ambele echipare Edition) si apoi am testat Insignia diesel 2L de 160CP, automata, echipare cosmo. Asta din urma, o bijuterie; cutia automata, chiar daca mi-a placut, nu e de mine, nu imi da control asa cum simt eu, insa isi face foarte bine treaba, nu smuceste, intarzierea e foarte mica in a retrograda cand ii ceri un plus de avant - pentru o depasire, de ex (e mic lag-ul dar se simte, si de aceea prefer cutia manuala, sa decid eu cand schimb).
Interiorul mi se pare foarte reusit, si este unul din elementele care m-au convins (alaturi de design-ul exterior cel mai sexy din clasa ei - aici pot fi subiectiv) sa cumpar varianta Hatchback de 160CP diesel 2L EcoFLEX (6,6l/100 mixt, si nu o las sa "leneveasca").
Am deja 6700Km la bord si nu scartie nimic, plasticele alea de care se leaga unii sunt exact asa cum trebuie, bordul are cam multe butoane, dar le-am invatat in prima saptamana si acum nici nu ma uit la ele. DVD800 NAVI merge fara cusur, ecranul e mare si usor de citit, controlerul de langa schimbatorul de viteze ajuta mult cand esti la drum, e foarte intuitiv. Am ales sa am AFL, cu pachet de iarna (incalzire scaune si spalare faruri). Noaptea e magnific sa chiar poti vedea drumul. Este masina cu cea mai buna vizibilitate pe care am avut-o. In spate nu prea ai geam - e mai mult un hublou, insa e ok la drum; la parcare te ajuti de senzori (fata si spate).
Am scris o gramada, insa nu am reusit sa spun mai mult decat e: adica o masina care face exact ceea ce trebuie sa faca, te duce din A in B cu stil, comfort si siguranta. Atat. Dar e frumoasa foc. Si la mine (inca) nu scartaie.
PS. Volvo V60 este inca o masina foarte frumoasa si foarte bine facuta (motorul D3 de 2L e mai bun decat cel de pe Insignia pe care o am), m-a lasat fara cuvinte, insa spatiul din portbagaj nu imi e de ajuns. Deci, am ramas la Insignia, si sunt foarte multumit.
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
valah
- Mesaje scrise: 73
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2012
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Oct 2007
- Mesaj Privat
djtaotao a scris:
Te provoc la un review pe tema plasticelor peste 50.000km. Zilele trecute am condus un Insignia la ~60.000km si era jale cu plasticaraia.
Logos a scris:Am deja 6700Km la bord si nu scartie nimic...
Te provoc la un review pe tema plasticelor peste 50.000km. Zilele trecute am condus un Insignia la ~60.000km si era jale cu plasticaraia.
...Daca omul face cam 15-20.ooo pe an, s-ar putea sa-ti raspunda cand i-o creste baraba deasa si nimeni n-o sa-nteleaga la ce bun rewiew-ul. Am citit, insa, ca exista solutii de bun simt pentru plasticaraie. Raman optimist.Noapte buna!
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
djtaotao a scris:
Te provoc la un review pe tema plasticelor peste 50.000km. Zilele trecute am condus un Insignia la ~60.000km si era jale cu plasticaraia.
Logos a scris:Am deja 6700Km la bord si nu scartie nimic...
Te provoc la un review pe tema plasticelor peste 50.000km. Zilele trecute am condus un Insignia la ~60.000km si era jale cu plasticaraia.
In orice gunoi modern scartaie plasticurile mai mult sau mai putin. Idea e sa nu se decojeasca, rupa sau decolora. Cunosc masina cu pretentii de premium sportiv cu peste 200 000 km la care plasticul e decojit si arata groaznic. Bine, niciodata nu a excelat marca aia la capitolul interior. Opelul nu prea a avut probleme de genul asta. Vom vedea Insignia cum se comporta.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Logos
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
Incerc sa nu fiu subiectiv ( cu toate ca e foarte greu), insa in toate review-urile de pe forumurile auto, cei care nu detineau o insignia erau foarte vehementi impotriva masinii, iar proprietarii erau pur si simplu incantati de masina. Pueti intra si pe alte site-uri, in Europa, si veti vedea ponderea.
Inainte sa ma hotarasc am facut mai mute teste, cu mai multe modele de la mai multi producatori, si Insignia m-a convins ca aspect, dotari si pret. Nu stiu cum se va comporta la >50.000km, dar stiu ca am intrebat detinatori care aveau 40k si peste 60K si oamenii mi-au recomandat masina fara nici o rezerva.
Ca scartie, nu stiu, poate faptul ca am avut acces la o masina fabricata pentru piata din Europa de vest sa aiba o influenta, cu toate ca nu mai cred in divizarea fabricatiei pentru o tara sau alta, mai degraba in starea drumurilor sa fie diferenta de scartaieli...
Eu nu am sustinut ca masina e perfecta. Sunt doar foarte incantat de ea (inca) si nu sunt de acord sub nici o forma cu initiatorul(initiatoarea) topicului, care - aparent - tot o masina noua a testat. Nu a zis nimic de 50.000 km.
Cat desrpre provocarea de la 50.000 km, astept cu nerabdare sa scriu si atunci ( sa vad ce va urma), insa cu ultima masina am facut 80.000km in mai putin de 2 ani (naveta mai lunga), iar cu asta nu am de gand decat sa plec in vacante de catea ori pe an si in rest naveta mai scurta. O trai si om vedea.
Inainte sa ma hotarasc am facut mai mute teste, cu mai multe modele de la mai multi producatori, si Insignia m-a convins ca aspect, dotari si pret. Nu stiu cum se va comporta la >50.000km, dar stiu ca am intrebat detinatori care aveau 40k si peste 60K si oamenii mi-au recomandat masina fara nici o rezerva.
Ca scartie, nu stiu, poate faptul ca am avut acces la o masina fabricata pentru piata din Europa de vest sa aiba o influenta, cu toate ca nu mai cred in divizarea fabricatiei pentru o tara sau alta, mai degraba in starea drumurilor sa fie diferenta de scartaieli...
Eu nu am sustinut ca masina e perfecta. Sunt doar foarte incantat de ea (inca) si nu sunt de acord sub nici o forma cu initiatorul(initiatoarea) topicului, care - aparent - tot o masina noua a testat. Nu a zis nimic de 50.000 km.
Cat desrpre provocarea de la 50.000 km, astept cu nerabdare sa scriu si atunci ( sa vad ce va urma), insa cu ultima masina am facut 80.000km in mai putin de 2 ani (naveta mai lunga), iar cu asta nu am de gand decat sa plec in vacante de catea ori pe an si in rest naveta mai scurta. O trai si om vedea.