- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
La Agila dar si altele martorul airbag se stinge dupa pornire motor cand tensiunea in sistem ajunge de la 12V la 14V. Deci prima oara vezi daca nu cumva martorul airbag se stinge impreuna cu altul gen ulei etc, asta inseamna ca e legat in paralel cu altul (manareala si nu ai airbag). Partea a doua e sa verifici incarcarea, bateria si contacte.
agil
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
mersi,se stinge singur,nu e in paralel cu altceva ;
se stinge inainte de a porni motorul dar cu intarzierea respectiva;
dupa ce pornesc motorul se stinge EPS,MAS,ULEI,BATERIE
am curatat si uns bornele bateriei-fabricata in 24/09-moll m3plus 46ah;
12,05 v motor oprit cu faza lunga pornita si cand incarca tensiunea pe baterie e de aprox 14,18v;
posibil sa fie si din baterie ca nu a pornit masina din prima cheie de cateva ori...voi inlocui si bateria dar la 2 ani e cam putin..
nu stiu unde sunt mufele de airbag
ps
nu stiu istoricul masinii o am de 10zile...tot ce stiu despre agila e de aici ...
se stinge inainte de a porni motorul dar cu intarzierea respectiva;
dupa ce pornesc motorul se stinge EPS,MAS,ULEI,BATERIE
am curatat si uns bornele bateriei-fabricata in 24/09-moll m3plus 46ah;
12,05 v motor oprit cu faza lunga pornita si cand incarca tensiunea pe baterie e de aprox 14,18v;
posibil sa fie si din baterie ca nu a pornit masina din prima cheie de cateva ori...voi inlocui si bateria dar la 2 ani e cam putin..
nu stiu unde sunt mufele de airbag
ps
nu stiu istoricul masinii o am de 10zile...tot ce stiu despre agila e de aici ...
- petrecila
- ****
- 1,096 mesaje
- din 25 Apr 2007
- Bacau
petrecila
- Mesaje scrise: 1,096
- Locatie: Bacau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Apr 2007
- Mesaj Privat
Este normal ceea ce ati descris. Asa trebuie sa se intample. Airbagurile sunt monitorizate impreuna cu intinzatoarele centurilor (prevazute cu "vehicle sensitive retractor"), ceea ce insemna ca blocheaza centura in timpul accelerarilor sau decelerarilor bruste si sunt semnalizate in bord printr-o lampa de avertizare comuna (acel manechin cu centura pusa). Aceasta lampa clipeste la punerea contactului cca. 4 s (tipic 5-6 s) dupa care se va stinge inainte de punere demaror. Inainte de a pune demarorul, va trebui sa ramana aprinse: EPS, check engine, alternator, presiune ulei, sistem franare (daca este trasa maneta franei de mana). Pentru masinile prevazute cu ABS indicatorul specific va clipi si el cateva secunde la punere contact, apoi se va stinge dupa terminarea autoverificarii sistemului, aratand astfel ca sistemul a devenit din acel moment functional.
Drumuri fara evenimente si sa va bucurati de investitie. Pentru un om normal merita, o sa vedeti.
LE Agila trebuie sa porneasca la prima punere de demaror. Nu puneti demarorul pana nu se stinge indicatorul masina cu cheita. Urmarirti in continuare daca exista tendinta sa nu porneasca la prima cheie, pentru ca nu este normal. Abia aici. Bateria si sistemul de incarcare par ok la dvs.
Drumuri fara evenimente si sa va bucurati de investitie. Pentru un om normal merita, o sa vedeti.
LE Agila trebuie sa porneasca la prima punere de demaror. Nu puneti demarorul pana nu se stinge indicatorul masina cu cheita. Urmarirti in continuare daca exista tendinta sa nu porneasca la prima cheie, pentru ca nu este normal. Abia aici. Bateria si sistemul de incarcare par ok la dvs.
agil
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Agila 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ichimcornel
- ***
- 632 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
salutare! Am si eu o problema cu airbagurile. Faza a inceput cand eram la un mecanic si mi-a pus masina la tester, dar culmea el nu a umblat acolo,verifica altceva. In timp ce tot verifica el niste valori tot trebuie sa opresc si sa pornesc motorul,la un moment dat surpriza mi-a ramas martorul de la airbag aprins. La fost sters de vreo 3-4 ori si iara se aprindea,pana la urma sa stins fara sa mai faca figuri vreo 3 zile,dupaia din nou iarasi sa aprins. Am dat jos airbagu de la sofer,am verificat mufa aceea de la airbag,am dat cu un spray pt contacte,dupaia am verificat si mufa cea de la airbagu din dreapta la fel am dat cu spray,dar martorul ramane tot aprins. Am facut aceasta chestie,crezand ca poate e vreun contact imperfect,dar se pare ca nu. Am pus masina pe tester si mi-a dat prima data o eroare,apoi 2 erori : 31 Driver Air Bag Deploy. Loop Resistance High si 33 Pass. Air Bag Deploy. Loop Resistance High. Acum va cer o parere,ce ar putea sa fie?ce sa mai fac sa remediez problema?
Acum cand pun contactu si invart cheia pana se aprind toti martori,martorul de airbag se aprinde,se stinge pt o secunda si dupaia ramane tot timpul aprins.
Este vorba de vectra b 97,1.6,16v 74kw
Acum cand pun contactu si invart cheia pana se aprind toti martori,martorul de airbag se aprinde,se stinge pt o secunda si dupaia ramane tot timpul aprins.
Este vorba de vectra b 97,1.6,16v 74kw
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
- ichimcornel
- ***
- 632 mesaje
- din 14 Apr 2010
- Astra 2004
- Mures
ichimcornel
- Mesaje scrise: 632
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Apr 2010
- Mesaj Privat
vio_gpi1
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
vio_gpi1
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 1999 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2011
- Mesaj Privat
- gabriel2012
- *
- 11 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Arges
gabriel2012
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
@ gabriel2012 la tine posibil se misca mufa desi este ciudat, deoarece cand se aprinde martorul airbag acesta se stinge doar cu tester.
Sigur nu este martorul centura?Atunci problema poate fi de la senzorul din scaun care detecteaza daca exista pasageri,si sa stie daca te atentioneaza sa porti centura sau nu.
Sigur nu este martorul centura?Atunci problema poate fi de la senzorul din scaun care detecteaza daca exista pasageri,si sa stie daca te atentioneaza sa porti centura sau nu.
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
cangri a scris:@ gabriel2012 la tine posibil se misca mufa desi este ciudat, deoarece cand se aprinde martorul airbag acesta se stinge doar cu tester.
Sigur nu este martorul centura?Atunci problema poate fi de la senzorul din scaun care detecteaza daca exista pasageri,si sa stie daca te atentioneaza sa porti centura sau nu.
Sigur nu este martorul centura?Atunci problema poate fi de la senzorul din scaun care detecteaza daca exista pasageri,si sa stie daca te atentioneaza sa porti centura sau nu.
nu e adevarat nu se stinge doar dupa tester la masina lui daca depisteaza ca nu are conexiune iti arata eroare si cand are conexiune se STINGE INSTANT !
- gabriel2012
- *
- 11 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Arges
gabriel2012
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
Mai pe larg : daca cobor scaunul se aprinde martorul (motorul este pornit). Pentru a-l stinge trebuie sa opresc motorul si sa repornesc, si nu se mai aprinde. O sa verific mufa, dar in ce priveste martorul centura, senzorul din scaun de care spui ,te rog sa ma indrumi unde sunt montati. Nu mai retin daca si ce cod eroare se inregistreaza in calculator (nu am mai miscat demult scaunul) dar o sa repet figura , o sa pun testerul si revin.
- gabriel2012
- *
- 11 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Arges
gabriel2012
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
Salutare!
Am repetat figura: motor pornit, dupa 3-5 secunde s-au stins toti martorii, scaunul coborat pe inaltime ,mers o bucata de drum , martor airbag aprins. Am oprit motorul , am urcat scaunul la pozitia initiala,am repornit motorul si martorul s-a stins ( dupa cele 3-5 secunde de la pornirea motorului). Am pus testerul si s-au inregistrat doua coduri de eroare: B0065 si B0066. Prietenul la care am apelat pt tester mi-a spus ca e legat de acel pistonas de pretensionare centura de siguranta (semnal slab si lipsa semnal).
PMSTELIAN a avut dreptate, martorul se stinge singur . Deci!
Am repetat figura: motor pornit, dupa 3-5 secunde s-au stins toti martorii, scaunul coborat pe inaltime ,mers o bucata de drum , martor airbag aprins. Am oprit motorul , am urcat scaunul la pozitia initiala,am repornit motorul si martorul s-a stins ( dupa cele 3-5 secunde de la pornirea motorului). Am pus testerul si s-au inregistrat doua coduri de eroare: B0065 si B0066. Prietenul la care am apelat pt tester mi-a spus ca e legat de acel pistonas de pretensionare centura de siguranta (semnal slab si lipsa semnal).
PMSTELIAN a avut dreptate, martorul se stinge singur . Deci!
- pmstelian
- ***
- 508 mesaje
- din 23 Aug 2009
- Astra 2006 Z19DTL
- Calarasi
pmstelian
- Mesaje scrise: 508
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2006 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2009
- Mesaj Privat
gabriel2012 a scris:Salutare!
Am repetat figura: motor pornit, dupa 3-5 secunde s-au stins toti martorii, scaunul coborat pe inaltime ,mers o bucata de drum , martor airbag aprins. Am oprit motorul , am urcat scaunul la pozitia initiala,am repornit motorul si martorul s-a stins ( dupa cele 3-5 secunde de la pornirea motorului). Am pus testerul si s-au inregistrat doua coduri de eroare: B0065 si B0066. Prietenul la care am apelat pt tester mi-a spus ca e legat de acel pistonas de pretensionare centura de siguranta (semnal slab si lipsa semnal).
PMSTELIAN a avut dreptate, martorul se stinge singur . Deci!
Am repetat figura: motor pornit, dupa 3-5 secunde s-au stins toti martorii, scaunul coborat pe inaltime ,mers o bucata de drum , martor airbag aprins. Am oprit motorul , am urcat scaunul la pozitia initiala,am repornit motorul si martorul s-a stins ( dupa cele 3-5 secunde de la pornirea motorului). Am pus testerul si s-au inregistrat doua coduri de eroare: B0065 si B0066. Prietenul la care am apelat pt tester mi-a spus ca e legat de acel pistonas de pretensionare centura de siguranta (semnal slab si lipsa semnal).
PMSTELIAN a avut dreptate, martorul se stinge singur . Deci!
Deci cat mai curand ...dai scaunul jos..vezi ca are 2 torxuri si verifici mufe+fire daca sunt intrerupte sau nu fac contact bine
- gabriel2012
- *
- 11 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Arges
gabriel2012
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
- gabriel2012
- *
- 11 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Arges
gabriel2012
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
- vallyyy
- ****
- 1,651 mesaje
- din 05 Oct 2010
- Astra 2006 Z14XEP
- Arges
vallyyy
- Mesaje scrise: 1,651
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am si eu o problema la airbagul soferului.Mi s-a aprins martorul luminos,am pus masina pe tester la un coleg de forum,eroarea era ceva de genul High resistance airbag driver(asta daca imi aduc bine aminte),ce stiu sigur este faptul ca valoarea normala era de 2. x Ohmi si mie imi indica 3.x Ohmi (chiar si creste cand misc de volan).Care poate fi buba ? Airbagul in sine sau spirala ?
marty
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2012
- Mesaj Privat