- CATA26BCN
- ***
- 680 mesaje
- din 25 Sep 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Constanta
CATA26BCN
- Mesaje scrise: 680
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2007
- Mesaj Privat
- lupu_sandu
- ***
- 599 mesaje
- din 25 Aug 2007
- Bucuresti
lupu_sandu
- Mesaje scrise: 599
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2007
- Mesaj Privat
b_67_dec
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Oct 2006
- Mesaj Privat
VA MULTUMESC LA TOTI PENTRU SFATURI PROBLEMA S-A REZOLVAT RELATIV USOR IN 10 MINUTE SENZORUL DE TURBO ERA 'MURDAR' ASA S-A EXPRIMAT MECANICUL LA CURATAT CU UN SPRAY LA PUS LA LOC SI DAI BICE AM AJUNS PE AUTOSTRADA SI AM FORTAT-O PINA LA 200KM/H SI NU A AVUT NICI O PROBLEMA MERGE PERFECT SI TOATA CHESTIA ASTA MA COSTAT 50 RON
- cameleonu85
- **
- 78 mesaje
- din 31 Aug 2010
- Vectra 1997 x20dtl
- Bucuresti
cameleonu85
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2010
- Mesaj Privat
sal tuturor...acelash lucru mi se intampla si mie...la 140 s-a aprins becu check engine si a ramas aprins pana am oprit si am luat contactul...am gasit pe forum ipoteze-uleiu sub limita minima..completat...tot asha face;schimbat filtru de motorina...tot asha face....senzorul de la turbo la vectra b x20dtl unde e?imi poate spune si mie cineva?sau daca are...
- Alin-Smith
- ***
- 715 mesaje
- din 20 Oct 2008
- Insignia 2010 A18xer
- Arges
Alin-Smith
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Arges
- Masina: Insignia 2010 A18xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2008
- Mesaj Privat
Dani dani
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Sep 2011
- Mesaj Privat
- ciniparu
- **
- 141 mesaje
- din 22 Jun 2010
- Astra 2001 YDTH
- Botosani
ciniparu
- Mesaje scrise: 141
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 YDTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jun 2010
- Mesaj Privat
Freddy13
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
lupu_sandu a scris:Exact aceeasi problema aveam si eu: la 140 km/h "murea" motorul
Nu cumva ai umblat la solenoidul de comanda wategate turbo (cel care se afla pe amortizorul din dreapta)?
Eu acolo am umblat si am inversat furtunasele si de aia i-mi datea eroare (p1125 general malfunction 2)
Vezi ca furtunasele care intra in el trebuie sa fie "in cruce":
Cel care vine de la pompa de vacuum sa intre in mufa dinspre habitaclu iar cel care pleaca la wategate
sa iasa din mufa dinspre "botul masinii".
Sper ti-am fost de ajutor.
omule...mi ai fost de mare ajutor....am citit postul tau si am dezlegat marea enigma pe care nu o descopereau asa zisii nostrii mecanici din service urile patriei...am un astra g y20 dth si imi facea peri albi in cap cand vroiam sa intru si eu intr o depasire ca murea motorul ,,,scadea puterea...nu trecea de 2200 de ture ..aveam furtunasele de la vacuum turbo respectiv de la electrovalva care actioneaza wastegate puse invers...si senzorul de la admisie aer infundat...l am curatat si acum mananca asfaltul....multumesc anticipat meriti o lada de bere...sa traiesti!
Nu cumva ai umblat la solenoidul de comanda wategate turbo (cel care se afla pe amortizorul din dreapta)?
Eu acolo am umblat si am inversat furtunasele si de aia i-mi datea eroare (p1125 general malfunction 2)
Vezi ca furtunasele care intra in el trebuie sa fie "in cruce":
Cel care vine de la pompa de vacuum sa intre in mufa dinspre habitaclu iar cel care pleaca la wategate
sa iasa din mufa dinspre "botul masinii".
Sper ti-am fost de ajutor.
- gaby_fluiericy
- *
- 7 mesaje
- din 25 Oct 2011
- Astra 2008
- Calarasi
gaby_fluiericy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
salut am si eu un opel astra g din 2001 y20dth si nu trage deloc.din c am citit aici am inteles ca ar putea fi debitmetrul de aer .iam scos mufa sa il verific si am constatat ca fara mufa mergea mai prost deci cred k debitmetrul este bun,furtunasele de la vaccum sunt in cruce,mai am de curatat egr-ul dak tot asa trage dupa c il curat c poate fi? oricum dupa ce curat egr revin cu un mesaj. va multumesc
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- gaby_fluiericy
- *
- 7 mesaje
- din 25 Oct 2011
- Astra 2008
- Calarasi
gaby_fluiericy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
am revenit din nou cu aceiasi problema.iam curatat egr-ul si tot la fel merge.dupa c i-am curatat egr am dat o fuga la un tester si mi-au aparut erorile de tip P 0110----IAT----- PO100---MAF---- si p1635----slow device circuit.c sa mai fac acum k numai stiu c sa mai verific. cum verific electrovalva de la turbo si unde este asta?iar ca martor aprins in bord se aprinde ceck engine.unde se mai afla si senzorul de la admisie aer ca poate o fi si ala infundat.poate cineva sa imi spuna sau cv poze?
opel astra G y20dth an 2001
opel astra G y20dth an 2001
Freddy13
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
gaby_fluiericy a scris:am revenit din nou cu aceiasi problema.iam curatat egr-ul si tot la fel merge.dupa c i-am curatat egr am dat o fuga la un tester si mi-au aparut erorile de tip P 0110----IAT----- PO100---MAF---- si p1635----slow device circuit.c sa mai fac acum k numai stiu c sa mai verific. cum verific electrovalva de la turbo si unde este asta?iar ca martor aprins in bord se aprinde ceck engine.unde se mai afla si senzorul de la admisie aer ca poate o fi si ala infundat.poate cineva sa imi spuna sau cv poze?
opel astra G y20dth an 2001
eroarea 1635 daca nu ma insel eu cred ca este de la releeele pt bujii sau in cel mai bun caz de la bujii in sine...trebuiesc schimbate pt ca sunt intrerupte ..electrovalva de la turbo se afla in coltul din stanga al motorului cum privesti din fata masina langa turbina si filtru aer...ca sa l verifici din punct de vedere electric asculta l cu urechea trebuie sa se auda un bazait...iar ca sa verifici daca si face treaba dpdv mecanic uita te la tija de la wastegate care actioneaza turbo sa fie trasa pana la capat cand motorul functioneaza...cat despre senzorul de pe admisie ..lasa lenea deoparte si vezi ca e o poza 5 posturi mai sus pe pagina asta...e prins intr un surub pe capacul la galeria de admisie
opel astra G y20dth an 2001
- fiorino72
- **
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
- fiorino72
- **
- 131 mesaje
- din 02 Dec 2009
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
fiorino72
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Dec 2009
- Mesaj Privat
- gaby_fluiericy
- *
- 7 mesaje
- din 25 Oct 2011
- Astra 2008
- Calarasi
gaby_fluiericy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
da freddy 1635 st bujiile.senzorul ala care este p capacul la galeria de admisie l-am detectat si este prins intr-un surub.l-am desfacut si am incercat sa il scot da mia fost teama sa nu il rup sau sa ii fac altceva si nu l-am mai scos.senzorul ala iese mai greu de acolo?
ieri am iesit cu masina si in mers se aprindea ceck engine,numai tragea deloc dupa cv timp se stingea si tragea mult mai bn dupa cativa km se aprindea si iara murea motorul si tot asa. cand am ajuns acasa am pus mana p toate electrovalvele.cea de langa filtru de aer era calda, iar alea 2 de landa baterie era una calda cea neagra si una rece cea gri aia sa fie problema?cat costa una aveti ideee?
ieri am iesit cu masina si in mers se aprindea ceck engine,numai tragea deloc dupa cv timp se stingea si tragea mult mai bn dupa cativa km se aprindea si iara murea motorul si tot asa. cand am ajuns acasa am pus mana p toate electrovalvele.cea de langa filtru de aer era calda, iar alea 2 de landa baterie era una calda cea neagra si una rece cea gri aia sa fie problema?cat costa una aveti ideee?
Freddy13
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
gaby_fluiericy a scris:da freddy 1635 st bujiile.senzorul ala care este p capacul la galeria de admisie l-am detectat si este prins intr-un surub.l-am desfacut si am incercat sa il scot da mia fost teama sa nu il rup sau sa ii fac altceva si nu l-am mai scos.senzorul ala iese mai greu de acolo?
ieri am iesit cu masina si in mers se aprindea ceck engine,numai tragea deloc dupa cv timp se stingea si tragea mult mai bn dupa cativa km se aprindea si iara murea motorul si tot asa. cand am ajuns acasa am pus mana p toate electrovalvele.cea de langa filtru de aer era calda, iar alea 2 de landa baterie era una calda cea neagra si una rece cea gri aia sa fie problema?cat costa una aveti ideee?
nu te sfii sa tragi de senzorul de la admisie aer...nu se intampla nimic....trage de el in sus si o sa vezi ca iese...curata l daca tot umbli acolo..vezi ca are un orificiu foarte fin..curata l cu un spray ceva...iar despre fluctuatiile alea de putere...eu zic sa verifici toata instalatia de vaacum...sa respecte indicatiile de pe electrovalve...ce iese din electrovalva si se duce la consumator cum s ar zice este la OUT....ce se duce la pompa de vaacum este marcat cu vac pe electrovalva...deci toate furtunasele de la electrovalve unde scrie vac au legatura numai cu pompa de vaacum si atat....verifica la electrovalva de la westgate sa fie introduse corect furtunasele...ele vin cumva in cruce...adica...cel pe care scrie OUT trebuie sa duca la wastegate iar cel care iese de la vac de peelectrovalva sa duca la pompa de vaacum..dar din cate vad in poza pe care ai pus o legatura e corecta la electrovalva de la wastegate...verifica sa nu ai si vreun furtunas crapat sau topit cum am gasit eu la mine ....gaby eu zic sa cureti si galeria de admisie...nu ar strica dar daca nu te pricepi cat de cat la mecanica si nu ai sculele adecvate lsas totusi pe cineva priceput...cumpara ti cele 2 garnituri inainte sa desfaci...nu sunt scumpe ...
ieri am iesit cu masina si in mers se aprindea ceck engine,numai tragea deloc dupa cv timp se stingea si tragea mult mai bn dupa cativa km se aprindea si iara murea motorul si tot asa. cand am ajuns acasa am pus mana p toate electrovalvele.cea de langa filtru de aer era calda, iar alea 2 de landa baterie era una calda cea neagra si una rece cea gri aia sa fie problema?cat costa una aveti ideee?
- gaby_fluiericy
- *
- 7 mesaje
- din 25 Oct 2011
- Astra 2008
- Calarasi
gaby_fluiericy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
salut revin din nou cu problema mea.am curatat senzorul de la admisie si nimic tot asa se comporta motorul.am verificat toate furtunasele de la electrovalve si nimic insa cand am ajuns la pompa de vaacum si am scos furtunasul ala care are mai multe ramificatii din el si am pus degetul in capatul ei nu se intampla nimik.nici nu tragea si nici nu sufla aer.normal cum ar trebui?sa traga sau sa dea aer afara?din pompa de vaacum mai iese o mufa care duce la pompa de servofrana.am scos mufa aia si acolo da aer dar in schimb la furtunasele de la electrovalve nimic si cand am pus degetul acolo parca se simte ca si cum ar fi niste ulei cu praf asa.c stiti pompa asta se curata sau dak se strik alta? am inteles ca in ea sunt niste paleti sau o membrana sincer nu stiu voi stiti ceva? stima
Freddy13
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Tulcea
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2011
- Mesaj Privat
gaby_fluiericy a scris:salut revin din nou cu problema mea.am curatat senzorul de la admisie si nimic tot asa se comporta motorul.am verificat toate furtunasele de la electrovalve si nimic insa cand am ajuns la pompa de vaacum si am scos furtunasul ala care are mai multe ramificatii din el si am pus degetul in capatul ei nu se intampla nimik.nici nu tragea si nici nu sufla aer.normal cum ar trebui?sa traga sau sa dea aer afara?din pompa de vaacum mai iese o mufa care duce la pompa de servofrana.am scos mufa aia si acolo da aer dar in schimb la furtunasele de la electrovalve nimic si cand am pus degetul acolo parca se simte ca si cum ar fi niste ulei cu praf asa.c stiti pompa asta se curata sau dak se strik alta? am inteles ca in ea sunt niste paleti sau o membrana sincer nu stiu voi stiti ceva? stima
salut gaby...normal pompa aia trebuie sa faca vaacum deci ar trebuie sa simti cum trage cand ai motorul pornit si pui degetul...si din ce am citit si eu are niste paleti de plastic in interior si aia se uzeaza in timp...asta e tot ce stiu...daca sunt altii mai documentati ai las pe ei sa te ajute...eu doar mi am zis parerea..te salut cu respect!
- gaby_fluiericy
- *
- 7 mesaje
- din 25 Oct 2011
- Astra 2008
- Calarasi
gaby_fluiericy
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Calarasi
- Masina: Astra 2008
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Oct 2011
- Mesaj Privat
salutere tututor.am revenit cu un mesaj de multumire,fara ajutorul vostru nu stiu ce m-as fi facut.problema rezolvata.de vina a fost supapa de la electovalva de la turbina pierdea vidul.asta dupa c am curatat pompa de vacum, egr, galeria de admisie, debitmetru aer,inlocuit furtunasele de la injectoare(alea cu panza pe ele).rezultat satisfacator merge de rupe asfaltul tinand cont k am 299 655 km la bord. stima tuturor