marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
Salut,
De ceva vreme nu ma mai inteleg deloc cu, corsaiche;nu mai are zvac cum avea odata, la accelerari bruste lasa un nor imens de fum negru in urma iar cand o fortez se aprinde cheita si nu mai are putere de loc , turbina nu mai functioneaza, daca o opresc si o repornesc revine la normal ..martorul din bord se stinge.Am facut o diagnoza si are erorile astea stocate P1191(B)-Rail Pressure Range/Performance si P1093(- Fuel System Malfunction..acum dupa ce am studiat TISu' si Autodata eu cred ca e senzorul de presiune din capatul rampei comune( FRP sensor), erorile le-am sters dar ele reapar , masina nu are putere intre 2000-2500 rpm ; EGR-ul l-am testat.. inchide/deschide cum trebuie.
Daca a mai dat cineva de problema asta sau cunoaste mai bine.. asi vrea si alte pareri...
De ceva vreme nu ma mai inteleg deloc cu, corsaiche;nu mai are zvac cum avea odata, la accelerari bruste lasa un nor imens de fum negru in urma iar cand o fortez se aprinde cheita si nu mai are putere de loc , turbina nu mai functioneaza, daca o opresc si o repornesc revine la normal ..martorul din bord se stinge.Am facut o diagnoza si are erorile astea stocate P1191(B)-Rail Pressure Range/Performance si P1093(- Fuel System Malfunction..acum dupa ce am studiat TISu' si Autodata eu cred ca e senzorul de presiune din capatul rampei comune( FRP sensor), erorile le-am sters dar ele reapar , masina nu are putere intre 2000-2500 rpm ; EGR-ul l-am testat.. inchide/deschide cum trebuie.
Daca a mai dat cineva de problema asta sau cunoaste mai bine.. asi vrea si alte pareri...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
regulatorul de presiune e tot pe common rail la capatul celalalt fata de senzor? adika asta
alte erori nu mai apar, am un opcom si pot sa ma uit in Measuring blocks la : Desired Common Rail Fuel Pressure,Common Rail Fuel Pressure, Rail Pressure Control Valve dar nu stiu valorile standard pentru a le compara
alte erori nu mai apar, am un opcom si pot sa ma uit in Measuring blocks la : Desired Common Rail Fuel Pressure,Common Rail Fuel Pressure, Rail Pressure Control Valve dar nu stiu valorile standard pentru a le compara
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
am mai facut niste masuratori : am masurat cu voltmetru senzorul si valva cum scrie in TIS sau cum arata aici
http://www.youtube.com/watch?v=msMeZbBt9Eg
http://www.youtube.com/watc...annel_video_title
si valorile sunt in regula.
http://www.youtube.com/watch?v=msMeZbBt9Eg
http://www.youtube.com/watc...annel_video_title
si valorile sunt in regula.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
Am schimbat regulatorul de presiune , trage mai bine de la 2000 rot/min , nu mai scoate asa mult fum pe accelerare si parca porneste mai usor. Problema e ca la fel ca inainte ; cateodata pe accelerari da eroare ,taie puterea ,iese turbina din functiune si se aprinde martorul cu cheita si ramn stocate aceleasi coduri de eroare(P1191, P1093).. sa fie totusi de la senzorul de presiune de pe rampa?
.. si mai nou alta belea specifica acestui motor.. scurgere de motorina pe la pompa de inalta presiune , pe la capacul de jos al pompei, pica motorina numai la prima cheie dimineata cam 1-2 min, dupaia nu mai curge indiferent de cate ori o pornesti.Am schimbat garniturile (o-ringurile) dar tot scapa motorina la pornire de data asta pe la capacul de sus, nu stiu ce sa-i mai fac .. trebuie sa schimb pompa cu totul?
.. si mai nou alta belea specifica acestui motor.. scurgere de motorina pe la pompa de inalta presiune , pe la capacul de jos al pompei, pica motorina numai la prima cheie dimineata cam 1-2 min, dupaia nu mai curge indiferent de cate ori o pornesti.Am schimbat garniturile (o-ringurile) dar tot scapa motorina la pornire de data asta pe la capacul de sus, nu stiu ce sa-i mai fac .. trebuie sa schimb pompa cu totul?
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Iatã ce am fãcut eu:
- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.
Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul!
În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
- am schimbat 2 injectoare cu alte 2 second: 250 lei/buc.
- am schimbat rampa comunã + senzor rampã comunã: 50 E;
- am schimbat pompa de înaltã presiune: 150 E.
Acum funcționeazã normal, nu mai dã în nas, nu mai trepideazã la ralanti și... am trecut și RAR-ul!
În trecut trebuia sã dau 20-30 de secunde la automat sã facã 20 bar în rampa comunã. Acum o ia din prima.
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
marius11 a scris:am facut un livedata. nu sunt diferente intre Desired Common Rail Fuel Pressure si Common Rail Fuel Pressure
Am schimbat și pompe, și valva regulatoare, acum nu-mi mai pornește deloc, nici cu spray, nici cu nimic.
Cum fac și eu livedata? E suficient un OP-COM și o interfațã? Cei de la service din Fãlticeni au un program de la Bosch, acela îmi poate face un livedata sã vãd exact cum lucreazã rampa, pompa și senzorul presiune? Asta ca sã vãd dacã mã apuc sã desfac pe la distribuție etc...
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
marius11
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2011
- Mesaj Privat
- mishu88
- **
- 399 mesaje
- din 05 Nov 2011
- Corsa 2006 Z13DT
- Suceava
mishu88
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Suceava
- Masina: Corsa 2006 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2011
- Mesaj Privat
Salut, bãieți!
În speranța cã mã aude/vede și pe mine cineva, înainte sã-mi dau mașina la dezmembrãri...
E o Corsa C Z13DT, îmi dã o singurã eroare: P0090, iar când dau la automat nu-mi face decât 2-3-4-5 MPa decât cei 30-36 MPa necesari.
Faza DURÃ e cã atunci când scot mufa de la senzor, o las un minut, o pun înapoi, mașina îmi pornește, o țin în turații la 2-3000 și apoi moare instant. Din nou, eroare pe calculator: P0090. Am schimbat 3 regulatoare (nu se poate sã fie stricate toate), cu Op-Com îmi aratã cum deschide regulatorul între 22-50 %.
Nu știu ce sã-i mai fac. Am colecții de pompe, injectoare, rampe, senzori și regulatoare. Mi-e sã nu fie de la ECU, dar nu cred. Aș vrea sã schimb și cablajul, poate e un scurt pe undeva. Dar n-are cum sã fie scurt pentru cã simte la ce procent deschide regulatorul. Am și tensiune de 12 V pe el când pun contact... M-a înnebunit mașina asta. Și pe mine, și pe soție, și pe mama și pe tata... cred cã și pe voi.
Voi ați mai pãțit sã aveți P0090 ? Ce remedii ați aplicat? Vã mulțumesc anticipat!
În speranța cã mã aude/vede și pe mine cineva, înainte sã-mi dau mașina la dezmembrãri...
E o Corsa C Z13DT, îmi dã o singurã eroare: P0090, iar când dau la automat nu-mi face decât 2-3-4-5 MPa decât cei 30-36 MPa necesari.
Faza DURÃ e cã atunci când scot mufa de la senzor, o las un minut, o pun înapoi, mașina îmi pornește, o țin în turații la 2-3000 și apoi moare instant. Din nou, eroare pe calculator: P0090. Am schimbat 3 regulatoare (nu se poate sã fie stricate toate), cu Op-Com îmi aratã cum deschide regulatorul între 22-50 %.
Nu știu ce sã-i mai fac. Am colecții de pompe, injectoare, rampe, senzori și regulatoare. Mi-e sã nu fie de la ECU, dar nu cred. Aș vrea sã schimb și cablajul, poate e un scurt pe undeva. Dar n-are cum sã fie scurt pentru cã simte la ce procent deschide regulatorul. Am și tensiune de 12 V pe el când pun contact... M-a înnebunit mașina asta. Și pe mine, și pe soție, și pe mama și pe tata... cred cã și pe voi.
Voi ați mai pãțit sã aveți P0090 ? Ce remedii ați aplicat? Vã mulțumesc anticipat!