- BUBU87CALIBRA
- OP
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
- parasutistul
- **
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Ai un semn pe carcasa (o taietura) iar pe pinionul axului ai incrustata o liniuta...daca si jos pe fulia de la arbore taietura (de pe aceasta) este in dreptul pinului care iese din bloc cu cureaua pusa..distributia este la semne.Este foarte important insa ca pistonul 1 sa fie la aprindere si pipa de la delocu sa fie in capac in dreptul fisei corespunzatoare pistonului 1.Sper ca ai inteles.Mare tupeu ai totusi sa te apuci singur de motor cu cunostiintele aste ''Basic Instinct'' :) Bafta!
- BUBU87CALIBRA
- OP
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
Eh... chiar singur nu sunt, am un mare ajutor, este cunoscut sub numele de "tata" da totusi... tupeu am avut pt ca am vrut sa il desfac sa vad ce trebuie schimbat(segmenti, cureaua de distributie, toate garniturile si ce-o mai fi...), curatat s.a.m.d. pe urma sa stiu ca merge super + k aveam un mic tzacanit, nu deranjator da totusi, am zis sa il fac sa mearga perfect si acel tzacanit acum nu o sa mai fie pt k am gasit de unde era, din boltzuri