Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare
  • wsn_asf

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Am urmatoarea problema in momentul in care incerc sa plec mai tare de pe loc cu rotile bracate stanga sau dreapta si acestea pierd aderenta cu alte cuvinte incep sa derapeze usor, rotile fata (cea de pe exteriorul virajului cred) salta puternic in amortizor. Zgomotul produs in interiorul masinii este foarte puternic pesemne amortizorul loveste repetat in cap ca atunci cand dai intr-o groapa foarte mare. Am schimbat amortizoarele fata cu unele noi Sachs si unul din arcuri deoarece se rupsese, lucru care a fost facut in zadar deoarece problema persista.
Sa nu credeti ca sunt vreun "racer" care pleaca cu scartaieli la semafor sau ceva de genul dar va dati seama ca pe ploaie problema e si mai nasoala fapt pt care trebuie sa am grija sa plec foarte usor de pe loc desi cateodata nu se cere.
Skip ads

  • alre

  • Mesaje scrise: 1,654
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai schimbat deja amortizoarele cu unele noi problema este din cauciucuri. Au bataie pe verticala. Altceva nu poate fi. Eu aveam efectul asta de la un amortizor curs care era de forma acolo, dar cum spuneam poate fi de la cauciucuri deformate.
  • wsn_asf

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
E o bataie care tine cat cauciucul pierde aderenta, incepe sa salte sus jos, sus jos, foarte repede si amortizorul loveste in cap repetat cat e in acceleratie si cu rotile bracate,in linie dreapta nu fac. Nustiu ce sa zic, cauciucurile nu bat deoarece am mers cu 120->160km/h si masina ruleaza lin fara trepidatii plus de asta am avut si rotile de pe spate pe fata si tot asa facea.Masina e un opel astra g din 2002 y20dth. Banuiesc bucsile bascula pentru ca ele si bieletele antiruliu sunt singurele care nu le-am schimbat pe fata .
Am vrut sa fac stanga pe ploaie pe o sosea europeana aglomerata si a trebuit sa plec mai puternic si imediat a inceput sa se auda buf buf buf buf foarte tare si repetat, nu am mai accelerat si m-am trezit in mijlocul soselei fiind claxonat din spate deci e chiar neplacut si chiar periculos.
  • pocris

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Stai linistit ca nu are nimic masina ta. Smile
Toamna trecuta am patit la fel: semafor, ud pe jos, am incercat sa fac stanga mai in forta. A topait la fel ca a ta iar zgomotul m-a speriat efectiv: am crezut ca o sa adun piese de pe jos. Initial am crezut ca am TC+ESP pe masina fara sa stiu, nu am. Am fost la service la Marius [maiandrei, serviceopel.ro] s-au uitat baietii la ea, nu era nimic in neregula. Incepusem deja sa ma gandesc cu groaza la schimbare ambreiaj.
Peste vreo 2 luni, am ajuns iarasi la Marius pentru diagnoza [mi se pusese mie un pitic ca nu merge bine motorul] si i-am povestit in detaliu de topaituri. Mi-a explicat ca este un comportament normal [rotile se invart cu viteze diferite si cand masina detecteaza diferente prea mari intre ele apare topaiala, atat imi mai aduc aminte Smile] si cum eram pe traseu mi-a reprodus fenomenul cu usurinta.
  • wsn_asf

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
si eu tind sa cred ca nu are nimic desi nu mi se pare normal ce se intampla.Am pus pe cineva afara sa se uite si mi-a zis ca pur si simplu roata topaie pe asfalt. Oricum e un lucru nasol ce se intampla, zici ca se rupe masina.Ma intreb cat rezista amortizorul la asa ceva
Multumesc pt raspuns!
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca o sa mai pleci brusc atunci cand ai rotile bracate o sa-ti aduni capetele de la planetare de pe jos.
In alta ordine de idei, e normal ce se petrece. Nu-ti mai face probleme.
  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Exact problema asta o am si eu la Astra G 2.0 DTI16v cu rotile virate daca accelerez puternic si se invart rotile in gol parca vrea sa sara de pe sosea topaie si cateodata trosneste in ultimul hal, si de la 140km/h incepe sa tremure pana incepe sa topaie cu cat accelerez mai tare ,am facut presiunea, jantele sunt drepte , unghiu de fuga l-am facut...degeaba
  • tannu

  • Mesaje scrise: 773
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Daca manifestarea este un troncanit gen cum se intampla cand intra ABS (ceva mai acut decat cel de ABS) si iti topaie putin fata masinii, nu ai nicio problema cu articulatia sau ambreiajul. Am intalnit faza asta la multe Opeluri si noi si vechi. Nu ai de ce sa iti faci griji decat daca zgomotul este foarte pronuntat sau "mai" metalic, atunci insemnand ca ai alemente slabe pe care trepidatia respectiva le solicita in acea plecare de pe loc; cu alte cuvinte, o verificare a articulatiei nu strica niciodata.
  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Am inteles:D , problema care ma sperie mai mult e ca la viteza incepe sa topaie din ce in ce mai tare
  • wsn_asf

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La mine problema persista in continuare,am vrut sa ies dintr-o parcare subterana, eram in panta, putin aglomerat, am accelerat mai tare cu volanul bracat si a facut foarte urat chiar eram cu cineva in masina care s-a speriat si a crezut ca s-a rupt ceva la masina. Inainte de asta schimbasem cauciucuri, trecut jantele spate pe fata (oricum nu are nici o importanta) si bucsele la bara antiruliu. Masina merge foarte bine, nu bate, nu troncane, e f stabila nu are ruliu sau alte jocuri. Ultimul lucru pe care il banuiesc ar fi flansele de la amortizor. Am condus destule masini si nici una nu are comportamentul acesta, nu imi vine sa cred ca e ceva normal.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
verifica flanse, rulmenti amortoziare fata, bucsarai fata. Si mai exerseaza plecarea de pe loc in panta. Oriccat de mult turezi motorul, daca stii lucra din ambreiaj, nu are voie sa smuceasca....
  • wsn_asf

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Cand sunt in traficul aglomerat din oras sunt nevoit sa mai fac cate o plecare in forta si nu o sa mint sa spun ca nu imi face placere. In mod normal nu plec cu scartaieli de pe loc pentru ca nu ajuta la nimic, dar daca esti un pic in panta ai volanul bracat un pic si mai e si ud pe jos e destul de greu sa nu rupi aderenta la o plecare mai curajoasa. Daca aflu ce are o sa postez aici poate ajuta si pe altii. O sa vad cu flansele sau cu rulmentii cum fac, verificare generala s-a facut de curand pivoti, bucse, toate fiind in regula. Amortizoarele sunt de aproximativ un an (noi Sachs). Multumesc pentru pareri !
  • marian92

  • Mesaje scrise: 83
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Asa se intampla si la mine la Astra G, daca am rotile virate maxim si plec mai tare si se intart rotile in gol pe asfalt , topaie de fata si trosneste zici ca se rupe in 2 , m-am mai interesat si eu in stanga si in dreapta si am aflat ca la aproape toate modelele Opel se intampla asa , o explicatie care am auzito ar fi ca, e o planetara mai scurta ca alta si din cauza aceasta se intampla si ca e perfect normal.
  • wsn_asf

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
toate masinile cu motor transversal au o planetara m scurta si una mai lunga deoarece cutia de viteza este in partea stanga , acum de ce o fi opelul m special si are comportamentul asta nu stiu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Trenul de rulare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR