Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • putyin88

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Kadett 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Sal,

Ms fain motoru merge bine numai k are un zgomot asa mai mare nush cred k vine de la supape? se poate regla cumva sa fie mai silentios?
Totusi ms fain Wink
Skip ads

  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu cred ca il poti face mai silentios, eu am sa segmentez motorul si dupa va explic daca au fost ceva schimbari la sunet:D si la mine da fum negru ca na... ii batranica si noi in romania avem motorina high
  • putyin88

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Kadett 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
LGS a scris:Nu cred ca il poti face mai silentios, eu am sa segmentez motorul si dupa va explic daca au fost ceva schimbari la sunet:D si la mine da fum negru ca na... ii batranica si noi in romania avem motorina high



Aha Smile mai am ceva la presiune ulei... am bord electronic de la gsi am acolo indicator pt preiune ulei si cand motoru e cald in relantiu cade jos uleiu ...deci nu am presiune iar cand bag la viteza atuncia sare sus presiunea... nush ce are am bagat ulei de la mobil 1000 15w40 trebuia sa pun din 20-25w 40?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu stiu sa iti spun acest aspet legat de ulei, pentru ca eu inca nu i-am facut schimbul ca imi consuma ulei ca la balamuc in 1 luna 1 litru! Dupa ce il segmentez am sa vad ce ulei o sa bag. Dar tu cum ai facut cu bordul electronic cine ti l-a adaptat cat te-a costat?
  • putyin88

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Kadett 1990 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Asa am luat de pe 4tuning cam 100 euro mi a costat cu toate mufe incluse
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
si pe cel vechi il mai ai?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Alte probleme!
1. Se potriveste consola centrala si cu torpedou de pe cielo, bine inteles consola centrala cu adaptarile de rigoare?
2. Se potrivesc jante de pe cielo (pentru ca la vulcanizare mi-au zis ca imi trebuie flanse)?
3. As mai vrea sa montez fete de usi si pe luneta in spate plasticle care vin pe geamurile triunghiulare si intre geamurile triunghiulare pe spate deasupra lunetei este un plastic lung care tine plafoniera si cele 2 plastice.
4. As vrea sa ii mai pun o mocheta pe interiorul capotei motor, aceeasi intrebare merge de pe cielo?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
nu imi poate raspnde nimeni la intrebarile de mai sus?
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
2. Se potrivesc . De ce nu pui de Astra F , Corsa B ? Astea se potrivesc sigur, sint originale GM si le gasesti si aici pe forum
4. Cu mici ajustari cred ca se potriveste, dar nu-ti recomand. Eu am avut originala de kadett si cind umblam pe ploaie se stropea de la roti (avind carenajele!) si tinea umezeala. Intr-o zi cind eram cu capsa pusa a ajuns la tomberon
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am o problema zic eu foarte mare, duminica seara cand am plecat din buzau spre brasov, undeva in apropiee de brasov in serpentine in frana de motor si in curbe la stanga se aude un carait foarte, nici troncanit ci carait, in momentul in care accelerez nu se mai aude, in viteza imi intra usor nu imi sare sau sa faca alte figuri? spuneti-mi va rog de la ce ar putea fi mentionez ca flansele de la amortizoare sunt noi la bucsi si pivoti nu am umblat. Va rog sa dati orice sfat daca ati avut aceasta problema!
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Nu poate nimeni sa imi explice ce se intampla?
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Poate daca ne-ai explica mai exact de unde se aude acel zgomot am putea sa-ti spunem ce sa verifici. Pina atunci verifica sa fie bagate bine planetarele in cutie. Poate una dintre ele nu e bagata pina la capat si la viraj iese putin si scapa nuturile, cind se indreapta rotile revenind la loc. Cind se aude ciriitul nu se tureaza si motorul de parca ar fi scoasa din viteza?
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Caraitul se aude in frana de motor si numai cand iau curbe stranse la stanga, se mai aude si cand dau in gropi de balanseaza masina, acel carait se aude de undeva de la motor partea nu pot exact sa o indentific. Ieri am ridicato cu cricul pe partea stanga fata si din bara de torsiune coboara o tija in bascula, tija aceea are 2 bucsi de cauciuc una sus si una jos, cea de sus cand am atinso a cazut si acum acea tija sta direct in bascula, tot astazi am observat ca se mai aude acel carait si cand nu este in viteza cand iau curbe la stanga. Masina nu se tureaza singura.
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Daca zici ca bieleta antirului e praf, posibil sa-ti frece bara stabilizatoare in planetara. La fel de bine poate fi si un suport motor moale sau chiar rupt si la viraje atinge metal pe metal
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Problema foarte mare ! Asera am urcat o bordura un pic maricica am auzit o bubuitura si cand m-am dat jos curgea uleiul din motor. Ideea este ca nu curgea din baie, ci in dreapta baii este un semicerc lat de 1-2 cm care vine din motor din partea din fata si se duce spre partea din spate a motorului in dreapta fiind cutia de viteze. Pe acest semicerc sunt multe suruburi prinse prin lateral mie imi curegea uliul exact in partea de jos a semicercului. Am sa atasez si o poza. Am aduso tractata acasa de la 30 de km cu ajutorul lui tata care citez " mi-am facut de lucru cand ti-am cumparat masina asta".
va rog daca imi puteti spune cat de grava este treaba. Motorul a fost oprit in momentul in care a inceput sa curga uleiul! El a curs in dreptul sagetii respective!
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am rezolvat, erau semerigurile de la cutie duse, 30 semeringurile si 40 uleiul de cutie 2l.
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Stire de ultima ora se potrivesc jante de vw golf 3, eu aveam de la un golf 3 un set de jante cu cauciucuri de iarna si nu am mai pus cauciucurile pe jantele mele ci le-am pus cu totul... dar aveti grija pentru ca au balonajul mai mare al jenti si atinge la aripa pe spate, asta numai la greutate:d, arata super bine daca este cineva interesat pot sa pun poze!
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
OHC! Nu inteleg cam ce inseamna, (ma scuzati dar nu prea am avut timp sa caut pe net ce inseamna) va rog explicati-mi si mie ce reprezinta. Eu aveam un furtun scos undeva sub motor tras pe langa distributie si prins cu niste zagraciuri dalea de plastic. Pe acolo imi scotea fum..., am facut rost de furtunul care intra in carcasa la filtru de aer, am schimbat si acum a inceput sa arunce ulei pe langafurtun exact unde intra in stutul OHC. De cand am facut acesta revenire la original cand turez iese oleaca de fum de undeva de sub filtru de aer cam in dreptul cotului de la furtunul ala OHC. Fumul se observa foarte putin.... cam de la ce ar fi?
  • gmc78

  • Mesaje scrise: 489
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Kadett 1986 13s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2007

  • Mesaj Privat
OHC = Overhead Camshaft, 1 arbore cu came dispus în chiulasã. DOHC = Double Overhead Camshaft, 2 arbori cu came dispusi în chiulasã.

LGS a scris: Eu aveam un furtun scos undeva sub motor tras pe langa distributie si prins cu niste zagraciuri dalea de plastic. Pe acolo imi scotea fum..., am facut rost de furtunul care intra in carcasa la filtru de aer, am schimbat si acum a inceput sa arunce ulei pe langafurtun exact unde intra in stutul OHC. De cand am facut acesta revenire la original cand turez iese oleaca de fum de undeva de sub filtru de aer cam in dreptul cotului de la furtunul ala OHC. Fumul se observa foarte putin.... cam de la ce ar fi?


Pregateste-te de o segmentare
  • LGS

  • Mesaje scrise: 156
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2011

  • Mesaj Privat
gmc78 a scris:OHC = Overhead Camshaft, 1 arbore cu came dispus în chiulasã. DOHC = Double Overhead Camshaft, 2 arbori cu came dispusi în chiulasã.

LGS a scris: Eu aveam un furtun scos undeva sub motor tras pe langa distributie si prins cu niste zagraciuri dalea de plastic. Pe acolo imi scotea fum..., am facut rost de furtunul care intra in carcasa la filtru de aer, am schimbat si acum a inceput sa arunce ulei pe langafurtun exact unde intra in stutul OHC. De cand am facut acesta revenire la original cand turez iese oleaca de fum de undeva de sub filtru de aer cam in dreptul cotului de la furtunul ala OHC. Fumul se observa foarte putin.... cam de la ce ar fi?


Pregateste-te de o segmentare


Ma pregatesc de o schimbre de motor;), decat sa segmentez, adica eu ma gandesc sa nu trebuiasca sa alezez blocu motor, automat set pistoane noi, segmenti la alta cota, chiuloasa rectificata si imi bag **** pe romaneste... asa eu zic, ca la un 100 - 150 euro gasesc un motor. Daca nu directia Gemrnaia, Olanda, Austria si aduc un kadett berlina 1.6 diesel si gata.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR