Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Stie cineva unde gasesc corespondentul tipului meu de motor la BMW?Am inteles ca la 525d din anul respectiv.
Skip ads

  • naniacostin

  • Mesaje scrise: 1,267
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2000 x20dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mar 2007

  • Mesaj Privat
la 525tds motorul de 143 cai.
  • ccostras

  • Mesaje scrise: 714
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Omega 2002 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
tds? Masina mea este din 2002
  • mateiu ovidiu

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: oradea
  • Masina: Omega 2002 y25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2007

  • Mesaj Privat
am si eu motor ca al tau Y25DT si ai dreptate se gaseste pe 525d din acelasi an.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Hi , Cred ca Y indica tensiunea de 24 v de pe masina
Motorul 25td la BMW are numarul M51
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
@Edy: Nu crezi bine, Y inseamna motor Euro3. Ai vazut Opel cu instalatie electrica pe 24V? Chiar daca are 2 acumulatoare, ele sunt puse in paralel, deci tot 12V. In general motoarele diesel mari au 2 acumulatoare, pentru a putea asigura turatia necesara pornirii.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Buna Idivora ,
Incerc sa-ti spun ca "totusi" motorul X25 td este cu tensiunea de 12V si cel Y este de 24V . Adica are acumulatoarele legate IN SERIE !
Dar sa ne mai documentam . Motorul X25td de pe omega B este sigur BMW M51.
O zi placuta
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
De ce spun ca mi se pare curios? Toate blocurile electronice trebuie sa functioneze cu +24V alimentare, alternatorul trebuie sa fie pentru +24V, demarorul la fel si nu in ultimul rand becurile, claxoanele si tot ce mai inseamna echipament electric. Oare sa fi facut neamtul asta pentru un singur model de Opel. Sau poate a luat tot echipamentul electric pe 24V de la BMW (daca asa exista la BMW, nu stiu). Sau poate este totul pe 12V si 24V serveste numai la pornire la actionarea demarorului pentru a avea suficient cuplu sa invarta motorul.
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Bingooooooooooooooooooo
Ai inteles treaba ! NUMAI LA PORNIRE foloseste 24V .
Electro motorul este de 24 V . Am inceput sa caut ceva documentatie si voi posta aci
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Nu am inteles, stiu asta de la alte motoare (evident nu Opel). Dar la Opel exista modele care au 2 acumulatoare, dar puse in paralel (vezi Record 2,3D)
  • nedeianu

  • Mesaje scrise: 213
  • Locatie: Olt
  • Masina: Omega 2003 Y25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Are unul singur de 12v si 95A.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR