Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
Deci .... C20NE & 20SEH vreau sa stiu si eu care sunt diferentele si care sunt incompatibilitatile ( daca exista ) intre cele doua motoare. Eu tocmai am montat un SEH pe a mea si vreau sa stiu la ce sa ma astept. Multumesc! Din cate am vazut eu e cam acelasi motor. Eu unul l-am luat ca c20ne de pe o vectra din franta dar cand am vazut seria mi-am dat seama ce motor este. Pe afara e identic numai ca Smile ... difera puterea, probabil si consumul. Chiar si asta e un semn de intrebare daca sunt diferente de ecu la alimentare
Skip ads

  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ai axa cu came sportiva din fabrica... un plus de putere !
cand zic sportiva ma refer la faptul ca este putin peste c20ne.
din ce mai stiu, si electronica este diferita la seh, schimba si ecu cu cel care a fost pe acest motor daca se poate.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
da, dar exista incompatibilitati intre motoare? titnand cont ca ecu e de la cel vechi c20ne. si cu puterea, de la 115 la 136 e ceva nu? nu este chiar de neglijat
  • ToX

  • Mesaje scrise: 1,291
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mai 2004

  • Mesaj Privat
diferenta intre ele este axa cu came si pistoanele daca nu ma insel... Stiu pe cineva care si-a pus doar axa de SEH pe c20ne si i-a dat un plus de putere considerabil.. +10cp parca..sau 15..
  • Thanatos

  • Mesaje scrise: 1,108
  • Locatie: constanta - dk
  • Masina: Vectra 2000 X18XE1
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2004

  • Mesaj Privat
post sters- din lipsa de informare Laughing


Ultima modificare făcută de Thanatos la Dum 16 Jan, 2005 7:04 pm, modificat de 2 ori în total
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai nu scrie ca pe celalalt c20ne scrie doar 20seh nu are c in fata. ma intereseaza ecu daca e la fel ca in rest s-au potrivit toate
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
ecu este la fel, difera doar softul din el.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
pai ... Laughing la aia ma refeream nu la faptul ca unul ar fi rotund si unul patrat
  • Senator

  • Mesaje scrise: 460
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Diferenta majora intre 20SEH si C20NE e raportul de compresie 10,0:1 pentru 20SE , 20SER si 20SEH si 9,2:1 pentru 20NE si C20NE.
Asa cum s-a spus difera si axul cu came , gestiunea electronica a ambelor variante a fost la inceput Motronic M4.1 fiind inlocuita mai tarziu cu Motronic M1.5 .
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
deci tot cu un seh te-ai ales pana la urma...
sigur codul ecu-ului difera de la c20ne la seh, din pacate nu am la indemana acum tabela, revin cu info la cerere
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
m-am ales cu un seh din greseala. eu l-am luat ca c20ne dar abia dupa ce am vazut seria am realizat. deja facusem actele. avea vama tot 1 luna proba pe masina , 18 luni garantie si la 9 mil am zis ca e super ok. Numai spune-mi si mie am sanse sa pateasca ceva? si cum pot sa remediez treaba? Rolling Eyes
roBERT a scris: revin cu info la cerere
chiar te rog. daca stii spunemi si o solutie ce trebuie sa fac. treaba e ca el merge binisor iar ecu de seh nu am de unde sa iau
  • DnI

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2009 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2004

  • Mesaj Privat
iti va merge si cu ecu de la c20ne dar nu vei avea acea putere a unui seh complet.
am un prieten care si-a pus axa de seh pe 8v dar nu are si electronica, trage destul de bine mai ca sta langa mine la demaraj.
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
bai pai eu am mutat tot de pe c20ne pe ala ca nu avea nimic deact bloc chilasa si capac
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
@ arthuro pot sa-ti fac eu rost de un ECU de seh, da-mi un pm cu nr de tel
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
inseamna ca pot merge cu ecu de c20ne? Deci fii atent seh-ul cand l-am luat nu avea nimic pe el nici injectoare nimic nimic. Absolut totul este de pe c20ne. In mod normal nu ar trebui sa mearga cu ecu vechi? din electronica nu am schimbat nimic. chiar si galeria am schimbat-o cu totul cu relanti cu tot. deci? cum e pana la urma

Ps. singura diferenta pe care am observat-o la motoare este ca seh-ul are un senzor sau ceva de genul asta pe baia de ulei cu un fir lung iar c20ne nu avea. in rest totul s-a potrivit perfect
  • 4EST

  • Mesaje scrise: 686
  • Locatie: Brasov
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Apr 2004

  • Mesaj Privat
pai e acelasi motor, dar FARA catalizator, si cu diferentele de mai sus

Normal ca cu compresie mai mare, fara catalziator si cu cax cu came mai sportiv scoti mai multi cai putere

Unii pe cavweb.co.uk spuneau ca poti sa-l faci mai tare si decat C20XE...
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
voi incepe cu sfarsitul, firul respectiv este o sonda care indica prezenta uleiului peste nivelul minim in carter(mai exact "aprinde" un martor in bord daca nu mai ai ulei) nu este folosita de ECU deci "no worry"
Eu cand mi-am pus c20ne pe primul meu Kadett nenea ing. de la R.A.R. a notat codul calculatorului, al debitmetrului si al regulatorului de presuine de benzina situat pe rampa de injectie cand a facut omologarea, iar in cazul tau debitmetrul si calc. sunt de M1.5 nu de 4.1
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
si asta ar fi vre-o problema? am sa le comunic ce modificari am facut. Si nu am catalizator oricum.
  • roBERT

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Mai 2004

  • Mesaj Privat
nu cred ca vei avea probleme, sincer nici eu nu ma asteptam sa verifice in detaliu codurile componentelor,
oricum mai bine faci ce a facut GSI iti cauti un chip si ai terminat povestea...
  • arthurro

  • Mesaje scrise: 832
  • Locatie: Miami Florida
  • Masina: Omega 1996 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
sa schimb chipul m-ar costa in jur de 200 Eur. deocamdata nu ii am. este si asta o posibilitate intr-adevar
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR