- mateivn
- OP
- 325 mesaje
- din 01 Sep 2009
- Astra 2005 z20ler
- Vrancea
mateivn
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 z20ler
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mateivn
- OP
- 325 mesaje
- din 01 Sep 2009
- Astra 2005 z20ler
- Vrancea
mateivn
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 z20ler
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
la mine cilindru e totuna cu rulmentul.... eu cel putin asa stiu.
pai sa dau mai multe detalii...
la relanti se aude un zgomot din cutie , iar cand apas pedala de ambreiaj nu se mai aude.
cand bag in viteza , in orice viteza , cu pedala la maxim apasata tinde sa o ia din loc... (ambreiajul e calcat la maxim)
dupa o zi lasata in parcare , pana se incalzeste un pic intra mai greu in viteze...
intrebarea numarul 2 :
cum imi dau seama ca montajul a fost necorespunzator si nu vreo piesa a picat ? care e diferenta?
lucrarea are 100km....si problemele au aparut a doua zi dupa iesirea din service
pai sa dau mai multe detalii...
la relanti se aude un zgomot din cutie , iar cand apas pedala de ambreiaj nu se mai aude.
cand bag in viteza , in orice viteza , cu pedala la maxim apasata tinde sa o ia din loc... (ambreiajul e calcat la maxim)
dupa o zi lasata in parcare , pana se incalzeste un pic intra mai greu in viteze...
intrebarea numarul 2 :
cum imi dau seama ca montajul a fost necorespunzator si nu vreo piesa a picat ? care e diferenta?
lucrarea are 100km....si problemele au aparut a doua zi dupa iesirea din service
- Negreanu
- ***
- 942 mesaje
- din 07 Mai 2010
- Vectra 2004 Z19DT
- Olt
Negreanu
- Mesaje scrise: 942
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2010
- Mesaj Privat
- mateivn
- OP
- 325 mesaje
- din 01 Sep 2009
- Astra 2005 z20ler
- Vrancea
mateivn
- Mesaje scrise: 325
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2005 z20ler
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
inca un aspect de mentionat .
eu am z20ler , iar piesele au fost de z20leh si astfel nu mi s-a putut oferi garantie la piese , ci doar la manopera , cu totul ca piesele au fost luate prin reprezentanta , deci noi si originale.
iar un alt doilea aspect
volanta avea 4000km , insa era noua si originala si facea partea din vechiul kit de ambreiaj care l-am montat acum cateva luni si care am fost nevoit sa-l schimb deoarece cilindrul (rulmentul) s-a rupt in doua...
volanta nu avea joc , nu era jumulita sau calita sau de vreo culoare dubioasa.
dupa ce am intrebat si peste hotare , mi s-a confirmat faptul ca montarea unui kit de z20leh pe z20ler , atat timp cat folosesti toate piesele (volanta , placa , disc , rulment) e un lucru benefic ) , cutiile de viteze fiind aceleasi in proportie de 99%(M32) , doar ultimul raport fiind diferit...
tind sa exclud faptul ca a cedat vreo piesa si singurele variante care le pot lua in calcul sunt :
1 montajul necorespunzator
2 o alta problema la o alta piesa care are legatura cu ambreiajul si-l strica................................
....deci....care ar fi lucrurile care s-ar vedea daca montajul a fost necorespunzator?
eu am z20ler , iar piesele au fost de z20leh si astfel nu mi s-a putut oferi garantie la piese , ci doar la manopera , cu totul ca piesele au fost luate prin reprezentanta , deci noi si originale.
iar un alt doilea aspect
volanta avea 4000km , insa era noua si originala si facea partea din vechiul kit de ambreiaj care l-am montat acum cateva luni si care am fost nevoit sa-l schimb deoarece cilindrul (rulmentul) s-a rupt in doua...
volanta nu avea joc , nu era jumulita sau calita sau de vreo culoare dubioasa.
dupa ce am intrebat si peste hotare , mi s-a confirmat faptul ca montarea unui kit de z20leh pe z20ler , atat timp cat folosesti toate piesele (volanta , placa , disc , rulment) e un lucru benefic ) , cutiile de viteze fiind aceleasi in proportie de 99%(M32) , doar ultimul raport fiind diferit...
tind sa exclud faptul ca a cedat vreo piesa si singurele variante care le pot lua in calcul sunt :
1 montajul necorespunzator
2 o alta problema la o alta piesa care are legatura cu ambreiajul si-l strica................................
....deci....care ar fi lucrurile care s-ar vedea daca montajul a fost necorespunzator?