2dorr
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Brasov
- Masina: Vectra 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2011
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,593 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,593
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- bejenaru_teod
- **
- 74 mesaje
- din 10 Oct 2010
- Vectra 1992 C18NZ
- Neamt
bejenaru_teod
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2010
- Mesaj Privat
- ahappyuser
- *******
- 6,762 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,762
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- daniel_george
- **
- 103 mesaje
- din 24 Nov 2008
- Vectra 1993 c20ne
- Olt
daniel_george
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Olt
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2008
- Mesaj Privat
Sunt sarcini mecanice mult mai mari si temperatura/presiune mai mare in cilindri.
plus ca odata cu cantitatea mare de aer , motoru are nevoie si de benzina (asta in cazul in care motoru e monopunct si nu are debitmetru),intercooler....etc... am avut in proiect asta motiv pt care am cumparat un c20ne.... Sa mentionam ca turbo are nevoie si de ungere 😉
- profes0rul
- **
- 56 mesaje
- din 01 Sep 2008
- Vectra 1990 1.6i + GPL
- Vaslui
profes0rul
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1990 1.6i + GPL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2008
- Mesaj Privat