Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D
  • ikebaana

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Cand am ridicat masina de la Dibas Ploiesti am primit indicatia de a astepta sa fac 5000km pentru : a se "aseja" motorul si cutia. Am 7300 Km si cutia face aceleasi figuri la plecarea de pe loc si in trafic . Nu dati crezare la ce vi se spune in showroom deoarece ei au tot interesul sa le cumparati masinile; dupa care dumnezeu cu mila.
Eu unul deja caut sa o vand, pacat de toate optionalele de pe ea.
Evil or Very Mad A : ai mare grija la consulul de carburant la corsa , motor de 1.2 ,85 cp, cutie easytronic consum de oras fara aer conditionat 9.2%, consum extern fara aer conditionat 7.2%
Skip ads

  • robert77

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 1.2
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ar trebui sa mergi la reprezentanta sa faci mare scandal sa iti remedieze problema...asta daca nu vinzi masina.

Atat timp cat ei te-au asigurat ca nu va mai face asa masina dupa o vreme si nu s-a intamplat ,sa vada care e buba.

referitor la consumul tau,e stiut faptul ca masinile cu cutie automata consuma 1-2 litri /100 km mai mult decat cele cu cutie manuala(la aceeasi marca si capacitate a motorului)

corsa 1.2 cu cutie manuala din ce am mai citit nu sare de 8 fara a/c sau 9 cu a/c in oras decat la un mers sportiv.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
eu nu va inteleg. va luati masini noi si dati o caruta de bani, mult mai mult decat fac, si primiti in plus doar o hartie pe care scrie garantie.
pai fratilor, duceti-va la garantie, faceci plangere in scris la dealer si trimiteti-o recomandata cu scrisoare de primire, sau cand va cheama la inspectie, cereti-le la mana foaie de intrare/iesire din service in care sa scrie masina OK. apoi duceti-va la OPC si aratati-le alora cum va merge masina, si va rezolva instant. mai aveti posibilitatea sa va bagati picioarele in dealerul ce va vandut masina si sa va duceti la orice dealer opel (caci sunt si service autorizat) din europa si sa-l faceti pe garantie. sau faceti plangere la opel europa de est (parca era prin ungaria sediu mama).
duceti-va inapoi la dealer si cereti-le foaie pe care sa scrie 10.000km rodaj (caci la mine in manual scrie 1000km) si asta e probabil pentru a se aseza franele si toate componentele noi, altfel, la toate motoarele din ce stiu eu se face rodajul pe bancuri de proba.
Si ziceti-le alora de la showroom, ca nu e dacia lu tasu din 1900toamna sa-i faca rodaju. ca de atunci si pana acum, toate masinile de prelucrat metalul si-au micosrat marjsa, de la centrimetrii pe vremea aia, la microni acum, si nu mai exista jocuri si imperfectiuni ce sa fie regulate din mersul masinilor.
cat de consum, scrie in cartea tehnica consumul, si-l stiai inainte de a cumpara masina, daca iti consuma mai mult, trebuie sa iti revizuiesti stilul de condus, in general consumul din carte e mai mare.
Eu spre exemplu am consum extra urban ridicat, deoarece merg cu viteza, dar stiu asta, si nu ma deranjeaza.
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Scorpio a pus problema mai dur; trebuie sa insistati, cei de la service au tendinta sa considere ca aveti pretentii exagerate.
Mai exista posibilitatea sa efectuati unele greseli de manevrare (se mai intampla, chiar la persoane cu destula vechime, care trec pe alt model); cereti lamuriri.
Puteti apela si la alt dealer (sau alt service din retea), unde e posibil sa gasiti mai multa solicitudine si poate vreun mecanic mai priceput (eu nu am vazut de 2 ori acelasi mecanic la cele 3 revizii si 2 reparatii, la Hyundai).
Sau puteti cere si parerea unui mecanic din alt service (nu e necesar sa va umble la masina, sau chiar daca se fac unele reglaje, daca sunt corecte nu va afecteaza garantia (eu mi-am reglat ambreiajul singur, altfel decat a venit din fabrica; mecanicul mi s-a parut surprins cand i-am spus ca se regleaza (!))
Pana la urma e doar o masina...
Spor!
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
[
PS Si sfatul de a face documente e foarte bun: "verba volant, scripta manent"
  • alexbasa

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara! Detin un opel astra h de aproximativ un an, masina merge foarte bine. Recent sora mea si-a cumparat un opel corsa d, 1.3 cdti,2007 cu vreo 95000km la bord. A aparut o problema in momentul cand accelerezi brusc in vitezele 1,2,3 in viteza 4 si 5 nu e nicio problema, doar la plecarea de pe loc mai in graba si pana in viteza a 3-a. In momentul cand lasi pedala si o apesi mai lent nu se mai aude nimic, zgomotul vine de undeva de dedesupt nu stiu sigur de unde... Intre timp s-a aprins si martorul service. Are cineva idee ce ar putea fi?a mai patit cineva? O sa vad maine si parerea celor de la service...Multumesc!
  • arkadyema

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2007 Z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am ceva nelamuriri cu cutia de viteza/ cablu de la ambreiaj/ schimbator.
Intra destul de greu in viteze, foarte tare pedala de ambreiaj, aproape inuman pentru o femeie.
Skoda Octavia 2 1,9tdi are o pedala de puf pe langa asta de la Corsa.
Cateodata cand incerc sa plec usor de pe loc am si eu ceva miscari in pedala.
Oricum are 76000km, adusa din DE, 1,3Cdti 90Cp.
E normal?
  • mihaintz

  • Mesaje scrise: 74
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2010 A13DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Ambreiajul se intareste spe finalul vietii placii de presiune. Se poate sa te lase in curand, desi nu prea e normal la km astia. Pe de alta parte se poate sa nu fie doar atatia...
Oricum NU e normal.
  • corsamare

  • Mesaje scrise: 98
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2008
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Din cate stiam eu (si am si vazut cu ochii proprii), Corsa D are transmisia la ambreiaj hidraulica (adica nu exista cablu, ci o pompa la pedala si un cilindru de executie, legate printr-o conducta, ca la frana).
Problemele sunt oarecum diferite, insa nu e normal sa necesite efort mare pedala de ambreiaj. E posibila gripare in pompa sau in cilindrul receptor (caz in care se lasa cu inlocuiri; altadata mai existau mecanici care schimbau garnituri, desigur unde alezajele nu sunt deteriorate).
La Corsa sotiei are 35000km si 3 ani, o conduc si eu ocazional, si nu avem nici un fel de probleme cu ambreiajul sau cutia.
Bafta!
  • arkadyema

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Corsa 2007 Z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca e o problema la ambreiaj..O sa merg fie la dealer fie la un mecanic priceput...
Acum cine stie cum s-a mers cu ea in astia 75k km..
Daca e din placa ce alte simptome ar mai fi? Mie nu mi se pare nimic anormal in afara faptului ca e destul de tare.
Se infige binisor la demaraje..Nu miroase nimic suspect.. Crying or Very sad ?!
  • MLU

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2007
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Va rog am nevoie de cutie de viteza pt opel corsa d diesel 1.3 din 2007 5 viteze.din dezmembrari.Pe unde am sunat toti mi-au ofertat cutii de pe corse mai vechi zicand ca se potrivesc.Nu ma pricep dar nu cred ca e ok sa pun cutie mai veche, ca si model.Stie cineva de unde a-si putea procura o cutie ...de incredere?
Multumesc
  • puidesomn

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2011
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Dupa 2500 km ma inteleg destul de bine cu cutia de viteze (cat m-am obisnuit si eu, cat s-a rodat ea). Probleme am doar cand bag in marsarier. Uneori simt din schimbator ca parca intra "stramb" si apoi cand ridic ambreajul se aude un sunet ca de piese metalice care se freaca si masina nu se misca. Aveti idee de la ce poate fi? Se poate sa gresesc eu miscarea cand o bag in viteza, adica din graba unghiul la care misc schimbatorul sa nu fie chiar 90 de grade. Chiar si in cazul asta nu mi se pare ceva normal.
O voi duce la garantie dar parca vad ca la service va intra fara probleme in marsarier si imi vor spune ca e totul in regula Smile.
PS: cutia este manuala
  • Titzian

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2011

  • Mesaj Privat
Din cate am obs eu, la mai toate modelele de corsa d, indeosebi cele cu 6 trepte, cutia cam "agata" sau da impresia ca intra greu. Parerea mea e ca e un bug din fabrica.
  • haidar

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Salut.

Am si eu o corsa 1.3 cdti 6 viteze 95 cp, 58.000 km am pb cu cutia de viteze schimbatorul se misca inainte si inapoi cand plec cu a 1 a sau intr-a 5 a si a 6 -a.in vitezele 2,3 si 4 nu face asa.

mi au zis sa schimb nu stiu ce rulment oricum costul e OZN(4000 ron).

de asemenea a devenit zgomots inauntru acest motor obosit si imi miroase f tare cand dau drumul la caldura.

iarna trecuta am cam ramas inzapezit si am forta-o inainte si inapoi de multe ori pana sa ies din belea.de asemenea am cam bruscat schimbatorul de cateva ori in viteza 1 de draci ca in trafic cand tre sa schimb nu prea intra,agata vitezele,e belea masina asta.

Acuma nu stiu ce are, am gasit versiuni ca are pb la timonerie altii zic ca e de la rulment,poate o fi de la bruscarea din iarna, nu vreau sa dau o caruta de bani pe multe reparatii si pana la urma sa plec tot stricata cu ea de aia incerc norocul pe niscaiva forumuri de opelisti poate cineva a mai patit asa ceva desi ma indoiesc.

proaste masini sincer,mai bune erau opelurile odinioara!
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut haidar!observ ca esti foarte suparat pe masinuta si cred ca si ai motive,masina este de noua la tine? ce miros ai in masina cand dai drumul la caldura,nu e cumva de antigel?e posibil sa fie fisurata vreo conducta de la lichidul de racire sau radiatorul de caldura din bord, filtrul de polen l-ai schimbat la timp?si de aici apar mirosuri neplacute,incearca sa scoti putin ulei din cutie si sa vezi daca acest ulei nu prezinta pilitura,daca e asa trebuie schimbat cu ulei original GM,legat de zgomotul motorului poti sa folosesti un aditiv sau un tratament de ulei si vei observa ca ii va mai lua din piuit,motorina la noi este destul de proasta in comparatie cu UE,iti recomand sa ii faci o vizita domnului Dan Cuciureanu sigur te poate ajuta.bafta!
  • haidar

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2010
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2013

  • Mesaj Privat
Multumesc de raspuns.Masina o am de noua am facut toate reviziile la zi la reprezentanta Opel Iasi.imi poti recomanda un tratament de ulei?
am f multe probleme cu ea si fiecare pb ma obliga sa scot din buzunar sume mari de parca am merceds,,..
  • d_claudiuus

  • Mesaje scrise: 211
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Corsa 2015 B13DTE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mai 2007

  • Mesaj Privat
HAIDAR -> Daca se misca schimbatorul in treptele 1,5 si 6 sigur este de la rulmentii mici din cutie.
verifica si postul de mai jos:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=121212

Daca gasesti meserias bun si kitul de reparatii la pret bun, iesi si mai ieftin de 4000 de RON.
  • marusu

  • Mesaje scrise: 474
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Corsa 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2010

  • Mesaj Privat
salut! eu iti recomand sa folosesti metabond,deoarece am folosit si eu si iti spun din experienta,pentru injectoare metabond megasel iar pentru ulei metabond gold,se poate folosi si in cutia de viteze,eu am fost multumit,sper sa nu se considere reclama.bafta!
  • fircoiu adrian

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Ramnicu Valcea
  • Masina: Corsa 2009 JA14A4DOCA5
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Apr 2021

  • Mesaj Privat
Am cumpãrat o Corsa D 1,2benzina automata, ușor lovitã ,capacul plastic actuator ambreiaj spart ușor ,nu pornește, pe bord nu se vede nici o vitezã,niciF, nici P, nimic.Aveti cumva o idee?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Bine ai venit pe forum !
Incerca o diagnoza PESUDOAGRAFA https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014 si mai vedem. Vezi si sigurante daca mai are...trebuie sa se aprinda ceva in bord.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa D

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR