claudiu86
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
buna!am un opel astra 1.7 dti si de ceva timp imi face probleme la pornire,problema e atunci cand o pornesc prima data in zi indiferent de ce temperatuta este(mai greu o ia la rece),am schimbat filtrele,bujiile,am pus o supapa de sens unic si mai nou carbunii la electromotor,de cand am schimbat carbunii o ia o ideea mai repede,am bagato pe tester si nu a dat nici o eroare,chiar dak e cald sau recce dau cel putin 2 chei,dupa ce o pornesc prima data nu mai face probleme pana a doua zi sau cand mai plec cu ea,credeti k ar putea fi pompa de injectie?asa mi sa spus?nu mai stiu ce sai fac........
- bc_50_yul
- **
- 386 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Astra 2000 y17dt 16v
- Iasi
bc_50_yul
- Mesaje scrise: 386
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 y17dt 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
claudiu86
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2009
- Mesaj Privat
mai nou am gasit si motorina in mufa de la ECU cea de langa motor,cineva mia zis k de vina este o electrovalva de la pompa de injectie(cea secundara nu principala)pe acolo imi arunk motorina si mio duce in mufa si k de asta ar porni asa greu,acuma am sa incerc cu alta baterie sa vad dak merge mai bine,faza e k si bateria mea invarte bine,in rest nu mai stiu ce sai fac...m-am saturat...dak cineva stie il rog sa ma ajute
- cristiandavid
- *
- 43 mesaje
- din 28 Aug 2008
- Astra 2000 1.7 dti
- Constanta
cristiandavid
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2000 1.7 dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2008
- Mesaj Privat
ai facut testul cu pedala de frana si acceleratie?mie imi da cod eroare 0216
aceeasi problema o am si eu intra pe www.ecu.ro am intrat si eu azi le-am zis la baieti problemele si astept astept raspuns
daca mai aflu ceva te tin la curent
aceeasi problema o am si eu intra pe www.ecu.ro am intrat si eu azi le-am zis la baieti problemele si astept astept raspuns
daca mai aflu ceva te tin la curent
- adrian82
- **
- 362 mesaje
- din 17 Aug 2008
- Astra 2001 y17dt
- Bucuresti
adrian82
- Mesaje scrise: 362
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2008
- Mesaj Privat
claudiu86 pai in primul rand desfaci mufa de la valva spil aceasta o gasesti dupa ce indepartezi o bucata de burete. Dezizolezi in diagonal pe o lungime de 1 cm. Dupa aceea cureti cu spray degresant firele dupa aceea cu spirt si in final le cositoresti pe rand fara a le lipi impreuna ... pentru a nu se atinge de aceea le dezizolezi in diagonala.
In final desfaci ecu de pe motor scoti capaul de la ecu cu ajutorul unui bisturiu sau kater elimini motorina de la mufa K implicit cu gelul jegos . Ai grije sa nu rupi firele de conexiune , eu am folosito periuta de dinti pe care o umezeam spray contact. In final dupa ce ai dat jelul la oparte si desfunzi orifiicile din mufa K fiindca sunt pe portiunea unde sunt lilite firele le poti infunda cu lipici super atac implicit dai pe pini unde sunt lipite firele nu mai are moarte . In final faci rost de un spray gel siliconic ... asa de la connex eletronic . Elimini siliconul negru de pe suprafata calculatorului implicit de pe capac cu ajutorul katerului si dai cu silicon negru pentru lilire ... sa nu fi zgarcit cand dai . Dupa aceea pui capacul si ti presat pana cand face priza.
Cam asta e toata treaba sintetizata iti ia cam 1 zi de munca sau cateva ore daca ai experienta.
In final desfaci ecu de pe motor scoti capaul de la ecu cu ajutorul unui bisturiu sau kater elimini motorina de la mufa K implicit cu gelul jegos . Ai grije sa nu rupi firele de conexiune , eu am folosito periuta de dinti pe care o umezeam spray contact. In final dupa ce ai dat jelul la oparte si desfunzi orifiicile din mufa K fiindca sunt pe portiunea unde sunt lilite firele le poti infunda cu lipici super atac implicit dai pe pini unde sunt lipite firele nu mai are moarte . In final faci rost de un spray gel siliconic ... asa de la connex eletronic . Elimini siliconul negru de pe suprafata calculatorului implicit de pe capac cu ajutorul katerului si dai cu silicon negru pentru lilire ... sa nu fi zgarcit cand dai . Dupa aceea pui capacul si ti presat pana cand face priza.
Cam asta e toata treaba sintetizata iti ia cam 1 zi de munca sau cateva ore daca ai experienta.
lucanu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 ztdl17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
lucanu
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 ztdl17cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2008
- Mesaj Privat
- catalinoss
- *
- 7 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Astra 2006 z14xep
- Arges
catalinoss
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2006 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
binladinu
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1997 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
lucanu a scris:regulatorul de presiune (electovalva de la pompa de injectie ) pentru modele pana la h se repara la modelul h se cumpara intre 500-600 ron este fabricat de bosh
regulatorul de presiune este o gaina si electrovalva este un fel de cocos...sa nu iti explic prea mult...electrovalva vine pe pompa de injectie iar regulatorul de presiune vine pe galeria de admisie nu mai invatati voi mecanica pe altii daca nu stiti f sigur!
- mascatu
- **
- 204 mesaje
- din 18 Aug 2007
- Astra 2000 1,7DTI
- Prahova
mascatu
- Mesaje scrise: 204
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2000 1,7DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2007
- Mesaj Privat
sal, si eu o probl cu pornirea la rece (de la 10grade, in jos), nu am nici un martor aprins cu vreo eroare, sigur pe tester nu imi va da nici o eroare, ce sa fie? sa fie bujiile? sa fie carbunii dusi la electromotor (el invarte bine)? sa fie bateria? la cald nu am probleme, sfaturile voastre imi sunt de folos de orice natura, motorul "minunat" de isuzu, de 1,7.
- PAUL_BM
- **
- 258 mesaje
- din 25 Jan 2010
- Maramures
PAUL_BM
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Maramures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Masina mea porneste cam asa atunci cand e motorul cald si a stationat minim 15 minute.
Adica: - motor rece, pornire normala
- motor cald, repornire in 2-5-10 minute dupa oprire, pornire acceptabila.
- motor cald, repornire dupa mai mult de 15 min de stationare, porneste cam ca in video. De multe ori si mai greu.
Check engine nu se aprinde decat atunci cand merg multi km cu viteza mica si subturat (probabil sonde lambda, catalizator), dar tot asa facea si inainte de a avea problema asta cu pornirea.
Ulei, filtru ulei, filtru benzina, filtru aer schimbate de 2 saptamani, toate noi si de firma. Am crezut ca voi elimina problema inlocuindu-le, dar nu...
Au vazut-o doi mecanici pana acum, un sef de service si un copil de asta ce lucra de capul lui. Ambii ai zis: senzor de temperatura defect.
Eu m-am documentat pe forumuri si mai zic: senzor arbore cotit, pompa de benzina.
Acuma, avand in vedere ca in majoritatea serviceurilor platesti mult pentru nimic, iar eu nu mai am serviciu de cateva zile, am sa incerc sa elimin cat mai multe dintre posibilitati, ca sa nu schimbe mecanicii piese pe banii mei.
Vreau sa incep cu acel senzor de temperatura. Am inteles ca x10xe are doi. Pe care trebuie sa-l verific? Unde e situat? Poate aveti si o poza din gresala. Exista vreo metoda de a verifica daca el e problema, alta in afara de schimbare?
Multumesc!
Adica: - motor rece, pornire normala
- motor cald, repornire in 2-5-10 minute dupa oprire, pornire acceptabila.
- motor cald, repornire dupa mai mult de 15 min de stationare, porneste cam ca in video. De multe ori si mai greu.
Check engine nu se aprinde decat atunci cand merg multi km cu viteza mica si subturat (probabil sonde lambda, catalizator), dar tot asa facea si inainte de a avea problema asta cu pornirea.
Ulei, filtru ulei, filtru benzina, filtru aer schimbate de 2 saptamani, toate noi si de firma. Am crezut ca voi elimina problema inlocuindu-le, dar nu...
Au vazut-o doi mecanici pana acum, un sef de service si un copil de asta ce lucra de capul lui. Ambii ai zis: senzor de temperatura defect.
Eu m-am documentat pe forumuri si mai zic: senzor arbore cotit, pompa de benzina.
Acuma, avand in vedere ca in majoritatea serviceurilor platesti mult pentru nimic, iar eu nu mai am serviciu de cateva zile, am sa incerc sa elimin cat mai multe dintre posibilitati, ca sa nu schimbe mecanicii piese pe banii mei.
Vreau sa incep cu acel senzor de temperatura. Am inteles ca x10xe are doi. Pe care trebuie sa-l verific? Unde e situat? Poate aveti si o poza din gresala. Exista vreo metoda de a verifica daca el e problema, alta in afara de schimbare?
Multumesc!
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
binladinu a scris:
regulatorul de presiune este o gaina si electrovalva este un fel de cocos...sa nu iti explic prea mult...electrovalva vine pe pompa de injectie iar regulatorul de presiune vine pe galeria de admisie nu mai invatati voi mecanica pe altii daca nu stiti f sigur!
lucanu a scris:regulatorul de presiune (electovalva de la pompa de injectie ) pentru modele pana la h se repara la modelul h se cumpara intre 500-600 ron este fabricat de bosh
regulatorul de presiune este o gaina si electrovalva este un fel de cocos...sa nu iti explic prea mult...electrovalva vine pe pompa de injectie iar regulatorul de presiune vine pe galeria de admisie nu mai invatati voi mecanica pe altii daca nu stiti f sigur!
Esti criminal in explicatii , si total pe langa drum , asa numitul tau regulator de presiune ce este pe galeria de admisie este un SENZOR ce masoara presiunea facuta de turbosuflanta informand ECU si nu are legatura cu pompa de injectie . Legat de problema colegului nostru mai degraba cred ca are legatura cu o incorecta etansare a circuitului de motorina dintre pompa de injectie si filtrul de motorina si am sa incerc sa explic si de ce .
Daca dupa o stationare mai mare ca timp motorul porneste mai greu , sunt ff mari sanse ca pompa de injectie sa nu aibe motorina asta ptr ca fie corpul filtrului de motorina este fin fisurat fie ca pe undeva pe circuitul tur / retur nu este etans , ptr inceput cu acesta as incepe .
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- PAUL_BM
- **
- 258 mesaje
- din 25 Jan 2010
- Maramures
PAUL_BM
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Maramures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- stancalia
- **
- 111 mesaje
- din 04 Jul 2010
- Astra 2004 z17dtl
- Buzau
stancalia
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- stancalia
- **
- 111 mesaje
- din 04 Jul 2010
- Astra 2004 z17dtl
- Buzau
stancalia
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat
de ce porneste bine cande este rece si cand se incalzeste porneste greu tare?
si are momente cand mai scoate si cercuri de fum negru dar de obicei nu scoate deloc numai cand vrea ea masina merge super bine are demaraj nu se balbaie motorul am un opel astra g 17cdti din 2004 59 kw iam curatat si EGR-ul dar degeaba mia mai spus cineva ca poate sa fie alternatorul datimi si mie un raspuns va rog mult
si are momente cand mai scoate si cercuri de fum negru dar de obicei nu scoate deloc numai cand vrea ea masina merge super bine are demaraj nu se balbaie motorul am un opel astra g 17cdti din 2004 59 kw iam curatat si EGR-ul dar degeaba mia mai spus cineva ca poate sa fie alternatorul datimi si mie un raspuns va rog mult
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- stancalia
- **
- 111 mesaje
- din 04 Jul 2010
- Astra 2004 z17dtl
- Buzau
stancalia
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2004 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2010
- Mesaj Privat