oana23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2011
- Mesaj Privat
am un opel vectra b din 1998,motorina(motor 2000).de ceva timp mi se aprinde butoiasul si nu mai trage cum trebuie.am mai avut o asemenea problema dar a fost de la senzorul de turatie pe care l-am schimbat(anul trecut).dar atunci imi pica si indicatorul de la turatii.acum nu cade.am fost la tester si unul din coduri arata ca ar fi sonda temperatura ulei.dar nu curge ulei.ceva ulei era la supapa egr,dar am verificato si e buna.membrana care intra in supapa(chiar la colier)e putin ciupita si e ceva ulei acolo.nu scoate fum(nicin negru nici alb)numai ca se aprinde butoiasul si nu mai trage.merg cu ea asa dar la o panta mai abrupta nu mai pot urca nici cu 20km/h.astia de la service habar nu au .si cu senzorul de turatie am citit la voi pe forum anul trecut de am reusit sa o rezolv.
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
oana, ar putea fi multe, dar mi-e imi suna a EGR...
nu cred ca trebuie sa te sperii incredibil de tare, insa fara sa ai niste coduri, nu prea poti face nimic.
dute la un tester si pune-l sa-ti dea codurile: Pxxxx, nu doar ce inseamna codul ala. multi mecanici in general zic: aaa e eroare pe egr sau debitmetru, insa nu dau codul, cea ce nu ne prea ajuta pe noi, si nu indica mereu problema.
nu cred ca trebuie sa te sperii incredibil de tare, insa fara sa ai niste coduri, nu prea poti face nimic.
dute la un tester si pune-l sa-ti dea codurile: Pxxxx, nu doar ce inseamna codul ala. multi mecanici in general zic: aaa e eroare pe egr sau debitmetru, insa nu dau codul, cea ce nu ne prea ajuta pe noi, si nu indica mereu problema.
oana23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2011
- Mesaj Privat
revin cu problema butoiasului care se aprinde si nu mai vrea sa mai traga masina.la tester a iesit EGR-ul.nu mai retin codul.am schimbat EGR-ul si tot la fel merge masina.o perioada e ok,dupa care se aprinde butoiasul si nu mai trage bine.se stinge la un moment dat dar iar se aprinde.am refacut testul.am refacut testul si tot EGR -ul apare si ceva de genul ca nu ajunge la motor cantitatea de combustibil.ca si cum ar fi ceva sugrumat.mecanicul a zis ca poate sa fie comanda de la EGR.acum nici nu stiu ce sa fac.sa cumpar acea piesa?
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- raku21
- ***
- 521 mesaje
- din 30 Mar 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
raku21
- Mesaje scrise: 521
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mar 2008
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
scuze pt postul de mai sus... am dat informatii incorecte... aveam inpresia ca omul are motor z13dt, si ce am zis eu e specific doar pentru acel motor.
el la motorul lui, trebuia intai sa verifice daca membrana tine vacum si daca merge inainte sa-l schimbe, caci e usor tare de verificat, iar in 90% din cazuri, "problemele egr" nu sunt de la valva, ci de la altele (le-a detaliat colegu mai sus).
el la motorul lui, trebuia intai sa verifice daca membrana tine vacum si daca merge inainte sa-l schimbe, caci e usor tare de verificat, iar in 90% din cazuri, "problemele egr" nu sunt de la valva, ci de la altele (le-a detaliat colegu mai sus).
oana23
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Vectra 1998
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2011
- Mesaj Privat
am fost iar la mecanic si era ulei in pompa de vacuum si intr-un furtunas negru.le-a curatat,a mers ceva timb bine masina dupa care a revenit la vechea problema.mi-a zis sa schimb pompa de vacuum.au verificat toate furtunele si erau in regula.EGR -ul l-am luat de la dezmembrari si l au verificat si e bun.sa schimb pompa?noua sau sh?cam cat e una?