Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • gabi.lbv1979

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1990 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
buna baieti. am inlocuit garnitura de chiuloasa , dar nu stiu cum sa reglez tachetii la motor. va rog sami dati si mie distantele la admisie si evacuare si modul cum se pot regla . motorul este un 1,7 diesel ,opel kadett astept raspuns urgent si va multumesc baieti..
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
de ce stiu eu ca tachetii sunt hidraulici la motorulala? ce cod ai?
  • gabi.lbv1979

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1990 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
sincer nu stiu ce cod are . Dar pot spune ca tachetii stau pe niste ''scaune'' cu o sfera mica deasupra ,iar supapa este in fata. Am citit de cei hidraulici, dar in desen sunt situati deasupra supapei. Cum stiu ce cod are motorul meu? mersi de raspunsuri...anticipat
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salut, tachetii normali, cu reglaj au o piulita de care reglezi. dacia are asa. aia hidraulici arata ca un fel de cilindru prin care trece ulei. diferenta dintre culbutori este ca aia pentru normali au o gaura prin care trece tija tachetului si piulita deasupra, iar aia pentru hidraulici arata cum ai zis tu, ca un polonic cu gura in jos.

uite diferenta.
  • gabi.lbv1979

  • Mesaje scrise: 8
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Kadett 1990 17d
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2010

  • Mesaj Privat
asa sunt si ai mei ca in desenul intai. Chestia este ca doar pe cilindrul trei camele de pe ax sunt sterse de ulei , iar celelalte came nu. Daca nu ar fi fost pus la punct axul cu came impreuna cu cilindrii, s-ar fi rupt supapele , asta insemnand ca au ajuns in capul pistonului. Dupa cum spui , ei ar trebui sa se regleze singuri dar motorul nu vrea sa porneasca ,cu toate ca am avut semne pe toate ( pompa, rola came , vibrochen) cu semne si pe curea .Bujiile sunt noi, deci teoretic ar fi trebuit sa o pornesc. Mersi pentru desene , deci sa inteleg ca sunt hidraulici.... Confused Confused Mare dilema Exclamation
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR