vali2.0
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,061 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,061
- Locatie: Ilfov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
Electroventilatorul tau, in realitate, porneste la 98-100 de grade si se opreste pe la 93-95. Ceea ce este perfect normal.
Termostatul incepe sa deschida la 92 de grade si se deschide complet la 107 grade.
Lasa-i pe amicii tai sa mai studieze Opelul. 😃
Nu umbla la masina fara motiv. Te va costa mai mult.
Bafta.
vali2.0
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2011
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,314 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,314
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
vali2.0
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2011
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,314 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,314
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
E pe duca... Nu prea ai ce unge la ele.Si eu l-am schimbat pe aceeasi motivatie,facea galagie si cand era in functiune pe treapta 2,mai baga si vibratii de ziceai ca e diesel ...L-am schimbat si acum abea de-l aud ,iar cu geamurile ridicate nici atat.Ala din fata este pt clima/ac in mod curent,pe timpul functionarii lucreaza amandoua,cel interior pe treapta redusa.La cresterea temperaturii intra tot amandoua pe treapta 2 de lucru.Fara ac/clima,cel din fata nu lucreaza,toata treaba o face cel interior,de pe radiatorul de agent racire motor.Numai la depasirea pragului de 105/110 intra la "ajutor" si cel din fata .Asa ca cel mai folosit este cel interior,in timp i-si face joc in rulment,ia vibratii,se duce...
vali2.0
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2011
- Mesaj Privat
- genutzu
- **
- 164 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Vaslui
genutzu
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- genutzu
- **
- 164 mesaje
- din 09 Nov 2010
- Vectra 1996 x16xel
- Vaslui
genutzu
- Mesaje scrise: 164
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Nov 2010
- Mesaj Privat
Inainte se ducea pe la 95 C , chiar spre 100C si abia atunci pornea ventilatorul de racire apa.
Din intamplare am descoperit ca ventilatorul de AC era TAPAN...am dat jos si vopsit grila si cum sunt curios de fel 😃 am incercat sa il invart cu mana si de unde....