axelinho
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2006
- Mesaj Privat
Intentionez sa cumpar de la cineva o Vectra C 2.2 dti din 2003 (cutie automata)
Pretul cerut este foarte bun
problema e ca tipul mi-a spus ca este o problema cu cutia automata, adica merge numai intreptele 2 si 4....
el spune ca este numai calc. cutiei de vina, dar spune ca e scump si ca decat sa o repare o da mai ieftin...
ce sfaturi imi dati? ce probleme pot sa mai fie (in afara de calculator), eventual mecanice?....
mersi...
- maramu
- **
- 304 mesaje
- din 15 Nov 2006
- Vectra 2003 Y22DTR
- Targu Mures
maramu
- Mesaje scrise: 304
- Locatie: Targu Mures
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2006
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
In orice caz, daca este vorba de o cutie hidraulica gestionata electronic:
1.) Functionarea cutiei doar in treptele alea poate fi si de la electrovalve blocate/arse/ in scurt sau ambreiaje sparte. In cazul asta repararea cutiei te va ustura rau de tot la buzunar(sa nu te gandesti ca scapi cu cateva sute de euro).
2.) Vezi ca am descris intr-un topic ( Caut utilizatori de cutie automata, pagina 3 sau 4 (ca nu mai stiu)) la ce trebuie sa te uiti cand iei o masina cu cutie automata. Citeste si acolo...
In orice caz, eu unul nu m-as risca sa dau banii. Mai bine il pui sa o repare (asta daca are unde ) si o cumperi tu apoi, desi nici asa nu ai nici o baza.
3.) Intreaba-l de curiozitate cand i-a schimbat uleiul si filtrul ultima data.
Daca cutie este tiptronic ( adica cutie manuala controlata de un bloc de servomotoare ...) mergi la o reprezentanta sa o puna pe tester. De regula daca s-a stricat ceva in blocul de actionare , se inlocuieste cu totul.
razzvan
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- mihait
- **
- 165 mesaje
- din 27 Sep 2006
- Astra 1997 X16SZR
- Bucuresti
mihait
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1997 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2006
- Mesaj Privat
HerrDoc
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mariani
- ***
- 769 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Mokka 2014
- Constanta
mariani
- Mesaje scrise: 769
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2014
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
e normal sa aiba acea ezitare de care zici tu ptr ca daca mergi cu ea mai batrlneste,
treptele de viteza ln D se schimba la o viteza a masini mai mica si daca viteza a 4 se schimba la 37/40 km/h (la viteza asta se schimba la mine cind merg mai batrlneste )
e norma ca motorul sa nu aiba putere sa traga citamai masina plna ajunge la viteza optima treptei a 4,
fa o proba si incearca sa mergi un pic mai sportiv si ai sa vezi ca treptele de viteza se schimba la o viteza mai mare a masini si nu o sa mai simti ezitarea de care zici tu,
dar cel mai bine margi la un tester si vezi daca da ceva erori la cutia de viteze,
recomand sa margi la reprezentanta ptr ca ei au tester special ptr opel TECH 2
din ce am inteles eu primele simtome ca ar avea ceva defect sau ca ar fi un inceput de sflrsit sunt socurile care apar la schimbarea vitezelor, urmate de ce spune AXELINHO nu mai intra ln unele viteze,
acum nu stiu sigur ar mai putea sa apara si alte defecte dar asta au spus marea majoritate a persoanelor cu care am discutat si se pricep clt de cit la cuti automate
HerrDoc
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2003 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2008
- Mesaj Privat