- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
eh..astazi SFI ul meu care pornea la sfert s a trezit ca nu vrea sa porneasca...in fine cu balbaieli si rateuri a pornit...stat frumos ralanti totul ok...opresc motorul... dau la automat...n a mai pornit de fel(mirosea a benzina si dadea rateuri).Am verificat scanteia...benzina..pareau ok.Am facut testul cu agrafa si am citit urmatoarele erori: 19(senzor turatie), 66(potentiometru ralanti-tensiune prea mare)si 37 pe care nu l am gasit in tabelul de erori .kestia e ca am citit ca e posibil ca motorul fiind oprit sa citeasca eroarea 19 neprimind semnal de la senzor.Sant intr o mare ceata nu jtiu de unde sa incep.ajtept parerile voastre .multumesc
- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
cu senzorul de turatie o rezolv repede daca s ar dovedi ca e acesta...am un prieten care are un bloc de SFi cu senzorul pe el....sau i l cumpar nou...usor de skimbat.Cu potentiometrul de relanti sant in ceata nu jtiu unde se afla si ce face de fapt,tensiune prea mare am inteles ca poate insemna fir intrerupt pe undeva
- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,836 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,836
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
19 e rpm senzor
cum arata senzoru asa
_________
|_1__2__3_|
intre 1 si 2 sa ai 500-800 ohmi (motorul oprit si scoasa mufa)
37 -engine control module ECM - cauza posibil : wiring open/short to earth ECM
66- mixture ajustment resistor - voltage high - wiring short to positiv -ECM
Astea 2 cred ca sunt legata intr ele.
si cmp
cum arata senzoru asa
_________
|_1__2__3_|
intre 1 si 2 sa ai 500-800 ohmi (motorul oprit si scoasa mufa)
37 -engine control module ECM - cauza posibil : wiring open/short to earth ECM
66- mixture ajustment resistor - voltage high - wiring short to positiv -ECM
Astea 2 cred ca sunt legata intr ele.
si cmp
- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
multam fain! cred ca o sa skimb direct senzorul mai ales ca am un altul al indemana.Din ce am citit credeam ca senzorul rpm afecteaza motorul numai in mers dar se pare ca poate afecta si pornirea(nu stiu daca am inteles bine dar este corelat cu injectia senzorul rpm).Am avut antecedente cu pornire grea la cald dar suspectam senzorul de temperatura a apei.A trebuit sa nu mai porneasca deloc sa fac in final testul agrafei sa citesc erorile.va tin la curent cu ce am rezolvat cam complicat acum fiind week end
- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
http://www.topbuzz.co.uk/in...kshaft_sensor.htm aici am gasit detalii despre sensorul de pozitie exista si in varianta pdf ; si un link cu senzorul de temperatura a apei http://www.topbuzz.co.uk/info/cts/cts.htm
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
dap s a rezolvat... am facut totusi un experiment interesant dat fiind ca amicul meu cu garaj era cu "chef".Am curatat bine vechiul sensor(avea o pelicula fina dar consistenta de rugina pe tot capul folosind "cif" si o carpa) l am "pansat" kiar langa cap unde firele erau putin vizibile si ecranarea (staniolul) din izolatie nu mai ajungea probabil din cauza varstei s a intins, l am montat si ...stupoare...a pornit si cu acesta ! acum nujt ce sa cred din cauzele enumerate mai sus nu dadea semnal corect la ECU?
- roBERT
- ****
- 1,724 mesaje
- din 08 Mai 2004
- Astra 2002 Z20LET
- Bucuresti
roBERT
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
- razvu77
- OP
- 201 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Astra 1995 C20XE
razvu77
- Mesaje scrise: 201
- Locatie:
- Masina: Astra 1995 C20XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- danieldboca
- **
- 114 mesaje
- din 14 Feb 2006
- Astra 2000
- Bucuresti
danieldboca
- Mesaje scrise: 114
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Peter-Catalin
- *
- 17 mesaje
- din 24 Apr 2009
- Kadett 1989
- Hunedoara
Peter-Catalin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
salut, sper ca mai raspunde cineva aici, am si eu o problema cu kadetul meu ,motorul e c20xe, dimineata , de obicei toamna si iarna cand e frig afara, masina nu sta nici 20 de secunde la relanti decat daca o tin eu turata adica pana in 1000ture altfel daca las pedala de acceleratie moare,asta timp de 2-3 minute pana se incalzeste putin motorul apoi nu mai face figuri. de la ce poate fi>? am schimbat senzorul de temperatura (cel prezentat aici https://www.clubopel.com/lin.../info/cts/cts.htm ) prin luna februarie anul acesta, deoarece s-a rupt firul la el din cauza vechimii si atunci am cumparat unul nou nout si nu am mai avut probleme cu ea, dar si atunci facea la fel in perioadele de frig dimineata nu sta la relanti singura, decat dpa ce se incalzeste putin. va rog daca se paote sa ma ajutati si pe mine. imi cer scuze pentru greseli de gramatica dar ma grabesc sa ajung la lucru si am scris in graba. va multumesc.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Peter-Catalin
- *
- 17 mesaje
- din 24 Apr 2009
- Kadett 1989
- Hunedoara
Peter-Catalin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- Peter-Catalin
- *
- 17 mesaje
- din 24 Apr 2009
- Kadett 1989
- Hunedoara
Peter-Catalin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat
- Peter-Catalin
- *
- 17 mesaje
- din 24 Apr 2009
- Kadett 1989
- Hunedoara
Peter-Catalin
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Apr 2009
- Mesaj Privat