cdragos
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
Am un Vectra A din '91, motor 2.0i C20NE.
Simptome:
De cand am luat masina (acum 3 ani) motorul are un trepidat la relanti, mai ales la cald. Daca accelerez brusc motorul ezita si da sa moara, dupa care se tureaza (cand accelerez treptat nu face probleme).
In mers, problema este mai accentuata: la mers in oras, motor cald, cand accelerez se smuceste, dupa care pare ca merge in 3 cilindri (trage mai slab, motorul se aude neregulat) pana la 3-4000rpm. La turatii peste 3-4000rpm merge normal.
Am schimbat:
Bujiile, acum 2000km. Cele vechi aratau destul de bine. Nu au fost imbunatatiri.
Fisele, acum 3 ani.
Debitmetrul acum 1 an. Debitmetrul vechi avea praf in el pentru ca nu mai era sigilat. Merge mai bine, dar cu aceleasi intreruperi.
IAC-ul, acum 2 ani. Nicio imbunatatire.
Filtrul de benzina cum 2 ani.
Injectoarele cu altele second hand. Dupa ce am curatat injectoarele de pe masina si nu am vazut nicio imbunatatire, am luat un set de 4 injectoare second hand. Si merge la fel.
Capacul de la distribuitorul de scanteie. L-am luat nou. Am curatat si rotorul.
Am verificat:
Scanteia este ok, peste 1 cm lungime.
Presiunea la pompa de benzina: 2-2.5 bari (conform Autodata este ok).
Filtrul de aer este ok.
Am scos sonda lambda, aceleasi simptome.
Am scos IAC-ul, aceleasi simptome (relanti la 1100rpm)
Am scos debitmetrul, aceleasi simptome.
Am scos senzorul clapetei de acceleratie, mergea ca un tractor (500-1500rpm, se tura singur motorul) - nu am avut ce concluzii sa trag
Compresia era ok acum 3 ani, merg sa o verific din nou sapt asta
Am verificat distributia, era decalata cu 1 dinte, am rezolvat-o in service. Aceleasi simptome
Acum suspectez urmatoarele piese: bobina de inductie, injectoarele si ECU-ul. (mentionez ca am modelul de bobina cu mufa, nu cel cu papuci)
Caut un posesor de C20NE dispus sa imi dea sa incerc piese de pe masina lui. Bineinteles, platesc pentru deranj.
Orice sfat e binevenit, poate s-a mai confruntat cineva cu probleme asemanatoare.
Ultima modificare făcută de cdragos la Lun 12 Sep, 2011 11:12 am
Simptome:
De cand am luat masina (acum 3 ani) motorul are un trepidat la relanti, mai ales la cald. Daca accelerez brusc motorul ezita si da sa moara, dupa care se tureaza (cand accelerez treptat nu face probleme).
In mers, problema este mai accentuata: la mers in oras, motor cald, cand accelerez se smuceste, dupa care pare ca merge in 3 cilindri (trage mai slab, motorul se aude neregulat) pana la 3-4000rpm. La turatii peste 3-4000rpm merge normal.
Am schimbat:
Bujiile, acum 2000km. Cele vechi aratau destul de bine. Nu au fost imbunatatiri.
Fisele, acum 3 ani.
Debitmetrul acum 1 an. Debitmetrul vechi avea praf in el pentru ca nu mai era sigilat. Merge mai bine, dar cu aceleasi intreruperi.
IAC-ul, acum 2 ani. Nicio imbunatatire.
Filtrul de benzina cum 2 ani.
Injectoarele cu altele second hand. Dupa ce am curatat injectoarele de pe masina si nu am vazut nicio imbunatatire, am luat un set de 4 injectoare second hand. Si merge la fel.
Capacul de la distribuitorul de scanteie. L-am luat nou. Am curatat si rotorul.
Am verificat:
Scanteia este ok, peste 1 cm lungime.
Presiunea la pompa de benzina: 2-2.5 bari (conform Autodata este ok).
Filtrul de aer este ok.
Am scos sonda lambda, aceleasi simptome.
Am scos IAC-ul, aceleasi simptome (relanti la 1100rpm)
Am scos debitmetrul, aceleasi simptome.
Am scos senzorul clapetei de acceleratie, mergea ca un tractor (500-1500rpm, se tura singur motorul) - nu am avut ce concluzii sa trag
Compresia era ok acum 3 ani, merg sa o verific din nou sapt asta
Am verificat distributia, era decalata cu 1 dinte, am rezolvat-o in service. Aceleasi simptome
Acum suspectez urmatoarele piese: bobina de inductie, injectoarele si ECU-ul. (mentionez ca am modelul de bobina cu mufa, nu cel cu papuci)
Caut un posesor de C20NE dispus sa imi dea sa incerc piese de pe masina lui. Bineinteles, platesc pentru deranj.
Orice sfat e binevenit, poate s-a mai confruntat cineva cu probleme asemanatoare.
Ultima modificare făcută de cdragos la Lun 12 Sep, 2011 11:12 am
cdragos
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
Revin cu detalii.
Masina porneste la prima cheie. Nu consuma ulei. Am facut testul cu agrafa, nu are erori (oricum motorul asta nu are senzor de detonatii).
Consumul este cam mare, 8.5l/100km (in afara localitatii, 5 persoane, medie la drum de 1200km).
Am vrut sa verific injectoarele, dar in service mi-au zis ca ma costa 35lei/injector. Mi se pare cam mult. Stie cineva un service mai ieftin pentru injectoare?
Ramane sa verific compresia saptamana asta.
Masina porneste la prima cheie. Nu consuma ulei. Am facut testul cu agrafa, nu are erori (oricum motorul asta nu are senzor de detonatii).
Consumul este cam mare, 8.5l/100km (in afara localitatii, 5 persoane, medie la drum de 1200km).
Am vrut sa verific injectoarele, dar in service mi-au zis ca ma costa 35lei/injector. Mi se pare cam mult. Stie cineva un service mai ieftin pentru injectoare?
Ramane sa verific compresia saptamana asta.
asutu4me
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
cdragos
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat
asutu4me a scris:si eu am un c20ne si iti spun ca consumul ei este intre 7.0 si 8.5 normal,acum depinde si de talpa omului.
Merci de raspuns, m-am mai linistit in privinta consumului, mai ales ca am mers si pe transfagarasan + autostrada 160-170km/h.
Am fost azi sa verific compresia si am 12 pe cilindrul 1 si 12.5 pe ceilalti, deci e ok.
Mecanicul a gasit o fisa cam oxidata si a dat cu spray de contacte pe ea. Acu nu stiu daca e efectul placebo dar parca nu se mai balbaie asa cand accelerez. Oricum ramane sa caut la dezmembrari fise si bobina de inductie sa vad cum merge.
Daca nu e de la aprindere, o sa verific supapele.
PS: Am scos si mufa de la vacum, si n-a fost nicio schimbare.
asutu4me
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1992 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Dec 2010
- Mesaj Privat
cdragos
- Mesaje scrise: 56
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2007
- Mesaj Privat