Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Salut. Am un opel vectra b2 din 2000, motor 2.5 v6 automata si problema e ca nu mai porneste motorul, asta dupa ce mi s-a oprit in mers. Intai am observat intr-o dimineata ca merge tremurat motorul, nu foarte tare, deabia se vedea pe turometru. Dupa vreo 2 zile a inceput sa imi dea in nas la accelerare si consumul a crescut simtitor. Dupa ce am rasfoit forumul si google am desfacut EGR,l-am curatat, am desfacut debitmetru de aer, dar nu aveam ce sa curat la el... Dupa inca o zi, am vazut ca daca apasam pedala la podea nu se ducea mai mult de 2000 ture si deabia mergea masina, trebuia sa o accelerez lin ca sa prinda viteza. Marti, cand am plecat de la servici, nici lin nu se mai accelera, deabia se misca masina si dupa 300m mi s-a oprit motorul. Am reusit sa o pornesc greu, cu pedala in podea si am mai mers cativa metri si iar a murit motorul, dar de atunci nu a mai pornit.
In seara aia a reusit si dan cuciureanu sa vina, a pus testerul si mergeau toti senzorii, dar nu pornea. Benzina are , ne-am uitat sa vedem daca da scanteie si am vazut ca nu . Am cumparat bobina noua- 450 ron, acum am scanteie, benzinam dar tot nu porneste. Am curatat si bujiile ca se innecase, acum da un pic sa porneasca dar da un rateu si nu porneste. Gazele ies pe teava de esapament, deci nu e infundat nici catalizatorul....
Eu ma gandesc sa nu fie distributia sarita de la punct...poate aveti vreo idee.
Skip ads

  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
schimba si fisele si vezi cum se comporta. probabil sunt uzate si dau la masa.
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
fisele sunt noi
  • ZRM

  • Mesaje scrise: 320
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1996 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Mai 2008

  • Mesaj Privat
atunci poate sunt puse gresit.
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
nu sunt puse gresit pentru ca pe bobina sunt numerotati cilindrii si pe blocul motor sunt numerotati..1-1,2-2, etc....maine verific distributia
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Inainte cu cateva zile sa moara motorul de tot am fost la un coleg si a pus OP-COM, dar nu stiu sa interpretez valorile...poate ma ajutati voi sa vad ce e in neregula.
Tensiune baterie,13.6 V
Codare variantã,US
Imobilizator,Activ
Semnal imobilizator,Primeºte
Solicitare cod luminos,5V inactiv
Semnal potenþiometru clapetã,0.57 V
Contact virtual poziþie ralanti,Activ
Contact virtual de sarcinã maximã,Inactiv
Senzor masã aer,0.58 V
Senzor masã aer,8 kg/h
Releu pompã combustibil,0V activ
Temperaturã lichid rãcire,0.88 V
Temperaturã lichid rãcire,96 °C
Temperatura aer admisie,2.34 V
Temperatura aer admisie,48 °C
Codare cutie,Transmisie automatã
Contact Park/Neutral,P - N 0V
Comutator info climã,0V inactiv
Comutator compresor climã,0V inactiv
Servodirecþie,0.62 V
Tip motor,6 cilindri
Defect de aprindere/injecþie,Inactiv
Decuplare injecþie/aprindere,Inactiv
Senzor Hall,Activ
Control tracþiune(TC),Nu este prezent
Unghi aprindere înainte PMS(Punct Mort Superior),3 grade
Bobina aprindere cilindrii 1+4,Sarcinã
Bobinã aprindere cilindrii 2+5,Sarcinã
Bobina aprindere cilindrii 3+6,Sarcinã
Semnal detonaþie,Inactiv
Întârziere datoratã detonaþiei,0 grade
Releu pentru tubina de aer secundar,12V inactiv
Ventil AGR,Inactiv
Factor de umplere AGR,0 %
Poziþie actualã AGR,0.68 V
Ventil pentru aerisire rezervor,0 %
Martor(motor),Decon.12V
Senzor 1 O2(Lambda) ,478 mV
Senzor 2 O2(Lambda) ,693 mV
Bucla 1 senzor O2,Închis
Bucla 2 senzor O2,Închis
Raport 1 (aer/carburant),Sãrac
Raport 2 (aer/carburant),Bogat
Senzor O2 - circuit integrator 1,140 Paºi
Senzor O2 - circuit integrator 2,139 Paºi
Circuit O2 - mapa de ralanti(valoare învãþatã),244 Paºi
Circuit 2 de O2 - mapa de ralanti(valoare învãþatã),189 Paºi
Circuit 1 de O2 - mapa de sarcinã parþialã(valoare învãþatã),154 Paºi
Circuit 2 de O2 - mapa de sarcinã parþialã(valoare învãþatã),115 Paºi
Impuls turaþie motor,Inactiv
Turaþie prescrisã de ralanti,750 RPM
Turaþie motor,720 RPM
Aer actual la ralanti ,7 kg/h
Control aer la ralanti,41 %
Integrator reglaj aer ralanti,128 Paºi
Deviaþie de adaptare la control aer ralanti,0 Paºi
Corecþie mapã ralanti(reglaj aer),127 Paºi
Releu climã,12V inactiv
Ventil 1 - galerie admisie,12V inactiv
Ventil 2 - galerie admisie,12V inactiv
Semnal sarcinã de la clapetã,9 %
Semnal sarcinã motor,0.6 ms
Control cuplu,Inactiv
Control cuplu,0 %
Impuls injecþie,2.8 ms
Impuls vitezã vehicul,Primeºte
Vitezã vehicul,0 km/h
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Am verificat azi si presiunea in circuitul de benzina - 2.9 bari ok
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ce nu-mi place mie acolo este diferenta mare de functionare intre bancul 1 si bancul 2 (cilindrii 1,3,5 vs. cilindrii 2,4,6). Din ce stiu eu, motorul asta are 4 axe cu came, iar senzor la axa cu came are doar pe axa 1 banc 1 (admisie banc 1), asa ca este foarte probabil ca distributia sa nu mai fie corelata si cu toate astea sa nu dea nici o eroare. O alta chestie pe care o vad eu acolo este "Impuls turaþie motor,Inactiv". Daca asta inseamna ca nu primeste semnal de la CMP(senzor axa cu came) s-ar putea sa ai inceputul raspunsului la problema ta.
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Se pare ca o rola intinzatoare nu a fost stransa bine si s-a slabit asa ca a sarit cureaua de la punct, cate un dinte, doi....azi desface chiuloasele mecanicul si imi zice cat de grav e. In principiu supapele sunt duse, ramane de vazut in ce stare sunt pistoanele si chiuloasele.
  • titolyn

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pana la urma ce ai rezolvat cu masinuta ta?Cam aceeasi problema o am si eu,singuta diferenta ca la mine era sarita de la punct(un dinte),mi-a reglat-o iar acum nu mai vrea sa porneasca si nu ii dau de cap,i-am schimbat fise,bujii,am curatat egr si clapeta,si mai nou i-am dat toba jos ca am crezut ca poate e infundata.In ciuda la tot ce am facut imi innegreste bujiile imediat si imi da rateuri de parca as trage cu pusca si nu vrea deloc sa porneasca.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Senzor axe cu came,Senzori antidetonatie(2 la numar)Daca ai acelasi motor.
  • titolyn

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
motor X1.6XEL,74 kw,101cp,1598 cmc.....nu ii dau de cap si nu mai am incredere in mecanici ca m-au facut de bani si masina nici macar nu mai porneste acum,si nici macar nu mai au bunul simt sa raspunda la telefon.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Vad ca esti din Prahova.Cauta-l pe colegul [editat].
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@titolyn
Dupa cum am spus, era sarita distributia de la punct din cauza rolei intinzatoare si a trebuit sa schimb supape,simeringuri,garnitura chiuloasa, uleiul si distributia noua. Din octombrie pana acum nu mi-a consumat deloc ulei, masina merge f bine... cam asta a fost problema si rezolvarea la mine.
Ar trebui sa mergi la cineva sa-ti puna testerul si sa se priceapa sa citeasca valorile sau sa vada daca ai vreo eroare.
  • titolyn

  • Mesaje scrise: 76
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1996 X1.6XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Poti sa imi spui cam cat te-a dus toata treaba asta?Sunt curios cat ar costa,fiindca daca si la mine e aceeasi problema nu as mai baga bani in ea si as da-o asa cum e.Multumesc.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
mda cretinul ala de mecanic a mai busit o chiulasa inainte sa cumperi tu masina.exact cand a schimbat motorul.atunci a pus arborele cu 4 dinti in fata.si atunci dadea eroare.curios ca acum nu a dat.
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
@titolyn
pe mine m-au costat piesele aprox. 1800 ron si manopera 800 ron. Dar motorul meu e 2.5 V6, la al tau cred ca iesi cam in jumatate la pret.

@marian_sro
n-avea ce eroare sa-mi dea pentru ca era pusa bine distributia, dar a s-a slabit surubul de la rola intinzatoare si de asta a sarit. Eu nu am mai schimbat distributia cand am luat masina pentru ca stiam de la justin ca a facut lucrul asta, citisem si pe topicul lui.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ba ar fi trebuit sa dea.ca este senzor si pe axe si pe arbore.si orice decalaj rezulta eroare.surubul ala nu trebuia sa se desfaca.
  • brunettu_z

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:Ce nu-mi place mie acolo este diferenta mare de functionare intre bancul 1 si bancul 2 (cilindrii 1,3,5 vs. cilindrii 2,4,6). Din ce stiu eu, motorul asta are 4 axe cu came, iar senzor la axa cu came are doar pe axa 1 banc 1 (admisie banc 1), asa ca este foarte probabil ca distributia sa nu mai fie corelata si cu toate astea sa nu dea nici o eroare. O alta chestie pe care o vad eu acolo este "Impuls turaþie motor,Inactiv". Daca asta inseamna ca nu primeste semnal de la CMP(senzor axa cu came) s-ar putea sa ai inceputul raspunsului la problema ta.


Probabil de asta nu dadea eroare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR