M1ha1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Va salut. Am o problema la Vectra C 2005 2.0 DTI 120.000 km. Dau drumul la clima si merge normal, adica baga aer rece/cald, sufla pe toate aerisirile cum trebuie, nu se aude niciun zgomot suspect, dar se opreste dupa aproximativ 20 secunde. Daca las clima pornita pe treapta la care a fost cand s-a oprit nu mai porneste deloc. Daca o dau pe zero si-o las cateva minute, cand o reporneste baga aer cum trebuie dar se opreste dupa aceleasi 20 secunde. Aceeasi poveste se repeta ori de cate ori opresc, las cateva minute si repornesc, adica se opreste dupa 20 secunde. In primavara am avut o problema cu un dinte rupt al unui motoras de pe aeroterma dar am rezolvat-o si acum mi-a aparut problema asta.
Am pus-o azi pe tester si mi-a dat 2 erori. Doar a 2-a poate fi stearsa dar reapare dupa cateva minute. Prima eroare nu poate fi stearsa deloc si tocmai din cauza asta ma gandesc ca de acolo vine si problema iar a 2-a eroare apare datorita primei erori si daca nu ar aparea prima nu ar mai aparea nici a 2-a.
Cele doua erori sunt:
1. B0193-0F FAN CONTROLLER (PWM) CIRCUIT NO FEEDBACK
2. B1445-02 STEPPER MOTOR POWER SUPPLY CIRCUIT LOW VOLTAGE OR HIGH CURRENT
V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat, o parere care sa ma duca la piesa sau piesele care trebuiesc inlocuite pentru a remedia problema.
Am pus-o azi pe tester si mi-a dat 2 erori. Doar a 2-a poate fi stearsa dar reapare dupa cateva minute. Prima eroare nu poate fi stearsa deloc si tocmai din cauza asta ma gandesc ca de acolo vine si problema iar a 2-a eroare apare datorita primei erori si daca nu ar aparea prima nu ar mai aparea nici a 2-a.
Cele doua erori sunt:
1. B0193-0F FAN CONTROLLER (PWM) CIRCUIT NO FEEDBACK
2. B1445-02 STEPPER MOTOR POWER SUPPLY CIRCUIT LOW VOLTAGE OR HIGH CURRENT
V-as fi foarte recunoscator daca m-ati putea ajuta cu un sfat, o parere care sa ma duca la piesa sau piesele care trebuiesc inlocuite pentru a remedia problema.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M1ha1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
M-am uitat la sigurantele de la motor si nu am niciuna FI23, am doar un loc liber pentru F23 dar cum acolo nu e nicio siguranta iar eu nu am umblat niciodata acolo presupun ca nu acolo e buba fiindca inainte imi mergea aerul normal, fara sa am siguranta acolo.
Daca ar fi de la vreo siguranta, ar mai merge 10-20 secunde pana sa se opreasca ? Ma gandesc ca daca ar fi o siguranta de vina ar fi clima moarta complet, nu mi-ar mai porni deloc. Sau ma insel ?
Daca ar fi de la vreo siguranta, ar mai merge 10-20 secunde pana sa se opreasca ? Ma gandesc ca daca ar fi o siguranta de vina ar fi clima moarta complet, nu mi-ar mai porni deloc. Sau ma insel ?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
TIS2000 pt. eroarea B0193 recomanda verificarea sigurantei FI23.
Daca siguranta este de la electroventilatorul radiatorului de A/C, sau electroventilatorul are motorasul ars, asa ar merge, 10-20 de sec. si s-ar opri.
Cealalta eroare e de la motorasele care actioneaza paletele de directionare a aerului, posibil tot din cauza lipsei de curent, circuit intrerupt.
Daca siguranta este de la electroventilatorul radiatorului de A/C, sau electroventilatorul are motorasul ars, asa ar merge, 10-20 de sec. si s-ar opri.
Cealalta eroare e de la motorasele care actioneaza paletele de directionare a aerului, posibil tot din cauza lipsei de curent, circuit intrerupt.
M1ha1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M1ha1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am inteles ca defectul ar putea fi echivalentul piesei cu tepi de la BMW seria 3 e46.
Am gasit o schema de la Vectra C cu releul respectiv, piesa 2, mai exact. Problema e ca vine doar pe original si daca o iau si defectul nu e de acolo nu o mai pot returna. Cum pot sa imi dau seama daca releul ala e defect fara sa il comand ? Am verificat absolut toate sigurantele, sunt bune toate.
Uploaded with ImageShack.us
Am gasit o schema de la Vectra C cu releul respectiv, piesa 2, mai exact. Problema e ca vine doar pe original si daca o iau si defectul nu e de acolo nu o mai pot returna. Cum pot sa imi dau seama daca releul ala e defect fara sa il comand ? Am verificat absolut toate sigurantele, sunt bune toate.
Uploaded with ImageShack.us
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M1ha1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
M1ha1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Asa cum scriam mai sus, trebuia sa ajung la service sa rezolv problema cu clima. Surpriza dimineata, insa, cand sa plec la service nu a mai pornit, dadeam la automat si nu se intampla/auzea nimic. Bateria era ok, asa ca am luat fiecare siguranta la verificat. Am tras-o si a pornit iar tot drumul pana la service, aproximativ 40 min, clima a mers perfect. Deci, scapasem de problema cu clima, dar acum nu mai pornea si nici nu mai tragea cum trebuie. Pusa pe tester, alternatorul nu mai incarca, dar nu de la asta nu mai vroia sa porneasca. La alternator am inlocuit releul si s-a rezolvat problema cu incarcatul bateriei. Am dat si electromotorul jos si am constatat ca masina nu pornea din cauza unui contact imperfect la una din bornele electromotorului, asa ca am rezolvat si problema asta. Am constatat ca masina nu mai tragea cum trebuie din cauza unui furtun crapat de la vacuum, asa ca l-am inlocuit si pe ala si masina trage cum trebuie. Problema cu clima am rezolvat-o, asa cum am scris mai sus, inca inainte sa ajung la service, cand am scos fiecare siguranta si am verificat-o, nu a fost niciuna arsa, dar probabil una dintre ele nu era infipta cum trebuie sau atunci cand le-am scos si bagat la loc s-o fi resetat ceva, habar n-am care a fost exact cauza, important e ca de 2 zile clima merge perfect.
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
M1ha1
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2011
- Mesaj Privat
Imi spusasi, Iuliane, recunosc, dar atunci m-am uitat doar dupa aia de care ai zis tu si nu am gasit-o. Acum, sincer, chiar nu stiu exact ce s--a intamplat de si-a revenit. O fi fost vreo siguranta care nu facea contact perfect, cu toate ca nu a umblat nimeni la ele, sau s-o fi resetat ceva cand le-am scos, naiba stie. Apropos, am umblat doar la sigurantele de la compartimentul motor. A inceput sa ma enerveze masina rau de tot, oricum. Am avut grija si am schimbat tot timpul tot ce a fost necesar, preventiv, chiar, de multe ori si tot imi mai face surprize cand si cand. Cred ca o sa-i fac cunostinta cu site-urile de vanzari in cel mai scurt timp.