- slickest
- OP
- 391 mesaje
- din 31 Mar 2008
- Astra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
slickest
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
Am o Corsa Z13DT si urmeaza sa ii fac schimbul de ulei si filtre insa am constatat ca exista doua sisteme de filtru ulei unul PURFLUX si unul UFI. Stie cineva cum anume se pot diferentia cele doua? Sau pur si simplu dupa seria de sasiu ar trebui sa stie vanzatorul de piese auto chestia asta?
Mersi
Am o Corsa Z13DT si urmeaza sa ii fac schimbul de ulei si filtre insa am constatat ca exista doua sisteme de filtru ulei unul PURFLUX si unul UFI. Stie cineva cum anume se pot diferentia cele doua? Sau pur si simplu dupa seria de sasiu ar trebui sa stie vanzatorul de piese auto chestia asta?
Mersi
- slickest
- OP
- 391 mesaje
- din 31 Mar 2008
- Astra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
slickest
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Melchiade
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
- slickest
- OP
- 391 mesaje
- din 31 Mar 2008
- Astra 2005 Y20DTH
- Bucuresti
slickest
- Mesaje scrise: 391
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2008
- Mesaj Privat
Melchiade
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2009
- Mesaj Privat
slickest a scris:Da, corect dar ceea ce am omis sa spun e ca trebuie demontat fiindca codul este pe interior, are 2 suruburi torx si o piulita normala.
Am inteles ca ar fi si diferenta de marime intre ele... posibil sa ma insel... oricum, fara a putea compara cu altul, nu am cum sa imi dau seama.
O sa vb. cu baietii de la service cand o sa fac revizia, si-o sa-l notez...
- pstefan
- **
- 366 mesaje
- din 12 Jul 2007
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
pstefan
- Mesaje scrise: 366
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Viz
- ***
- 513 mesaje
- din 18 Nov 2007
- Astra 2008 z13dth
- Bucuresti
Viz
- Mesaje scrise: 513
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2007
- Mesaj Privat
SbVampire
- Mesaje scrise: 88
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2012 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2010
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
SbVampire a scris:Am motorul exact ca al tau . Eu unul folosesc purflux , consider ca este cel mai bun.
Cu ceva posturi in urma un coleg etala 2 linkuri
acolo se observa diferenta intre modelul de cartus filtrant brevetat de ufi si modelul de cartus filtrant brevetat de purflux. Asta intr-o anumita ordine de idei
Pe de alta parte, DA, este adevarat ca ufi si purflux produc cartuse filtrante si nu sunt singurii producatori.
Deci in concluzie realizeaza, te rog, diferenta intre concepte de cartuse filtrante si producatori. NICIODATA nu vei putea folosi un cartus filtrant de tip ufi la motorul z13dt indiferent care este producatorul, deoarece acest motor foloseste tipul purflux.
Sper ca am fost explicit!
Dj_Dark
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2011
- Mesaj Privat
Bun, am aceeasi masina, aceeasi problema. Inainte de a desface tablita respectiva as vrea sa stiu, exista vre-un considerent (de dotari, de putere...etc) pentru care se folosesc 2 tipuri (ce nu sunt interschimbabile) de filtre de ulei la acelasi motor?
Mi se pare o aberatie, trebuie sa existe o explicatie logica totusi, e prima masina la care vad asta.
Poate ma poate lamuri cineva.
Mi se pare o aberatie, trebuie sa existe o explicatie logica totusi, e prima masina la care vad asta.
Poate ma poate lamuri cineva.