o.amariei
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Salutare.
Am o mica problema cu indicatorul de baterie si anume: Cate odata, dimineata, cand pun contactul, indicatorul de baterie incepe sa clipeasca in loc sa stea aprins. Daca pornesc motorul si il opresc, apoi reiau operatia, martorul nu mai clipeste - se comporta normal.
Stie cineva motivul?
Masina este un OPEL ASTRA G / Y17DT/ 2001
Am o mica problema cu indicatorul de baterie si anume: Cate odata, dimineata, cand pun contactul, indicatorul de baterie incepe sa clipeasca in loc sa stea aprins. Daca pornesc motorul si il opresc, apoi reiau operatia, martorul nu mai clipeste - se comporta normal.
Stie cineva motivul?
Masina este un OPEL ASTRA G / Y17DT/ 2001
- acsic
- ***
- 669 mesaje
- din 23 Aug 2010
- Constanta
acsic
- Mesaje scrise: 669
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2010
- Mesaj Privat
o.amariei
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
petrea86
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1996 xz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2011
- Mesaj Privat
o.amariei
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2011
- Mesaj Privat
Multumesc de sfat, dar mai incerc odata cu explicatia deoarece mie cam greu sa dau alternatorul jos.
Deci indicatorul clipeste doar cand pun contactul fara sa pornesc motorul. Are un ritm de 0.5s aprins,0.5s stins (bate secunda). Daca rotesc cheia in continuare si pornesc motorul, indicatorul se stinge. Apoi chiar daca scot cheia din contact si reiau operatia, indicatorul se aprinde si sta aprin pina pornesc motorul, iar dupa pornirea motorului se stinge imediat - lucreaza normal.
Acest lucru se intampla de 2-3 ori pe luna si numai dimineata la prima pornire.
Adica becul indica ceva gen "eroare la perii"? (
Deci indicatorul clipeste doar cand pun contactul fara sa pornesc motorul. Are un ritm de 0.5s aprins,0.5s stins (bate secunda). Daca rotesc cheia in continuare si pornesc motorul, indicatorul se stinge. Apoi chiar daca scot cheia din contact si reiau operatia, indicatorul se aprinde si sta aprin pina pornesc motorul, iar dupa pornirea motorului se stinge imediat - lucreaza normal.
Acest lucru se intampla de 2-3 ori pe luna si numai dimineata la prima pornire.
Adica becul indica ceva gen "eroare la perii"? (