ioanesh
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 2001 nu stiu :D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
Salut la toti!
Am o mare problema cu un opel omega b2 facelift din 2001. Mototul e pe benzina cu cutie automata de 106 kw respectiv 144 CP.
Problema suna in felul urmator..:
De cateva zile a inceput din cand in cand sa ruleze motorul doar in 3 pistoane. Cateodata merge bine, iar cateodata rau. Nu stiu ce sa ii fac, sunt putin cam disperat.
Am fost la tester si mi-a spus ca am probleme de aprindere la cilindrul 3 .. am schimbat bujiile toate la un service, insa tot asa face. oare de la ce poate fi?
masina are 200.000 km si a fost intretinuta foarte bine.
Astept raspuns! Multumesc anticipat!
Am o mare problema cu un opel omega b2 facelift din 2001. Mototul e pe benzina cu cutie automata de 106 kw respectiv 144 CP.
Problema suna in felul urmator..:
De cateva zile a inceput din cand in cand sa ruleze motorul doar in 3 pistoane. Cateodata merge bine, iar cateodata rau. Nu stiu ce sa ii fac, sunt putin cam disperat.
Am fost la tester si mi-a spus ca am probleme de aprindere la cilindrul 3 .. am schimbat bujiile toate la un service, insa tot asa face. oare de la ce poate fi?
masina are 200.000 km si a fost intretinuta foarte bine.
Astept raspuns! Multumesc anticipat!
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
ioanesh
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 2001 nu stiu :D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
nu stiu, dar e chiar ciudat.. am observat chestii noi..
cand pornesc motoru cateodata(de cele mai multe ori ) merge ok. cand accelerez incet cam tot ok..pana la o vreme cand incepe sa scuture.
, iar cand pornesc motorul si il accelerez mai puternic incepe sa faca figuri direct.. si cand sunt in trafic si ii dau talpa face figuri si nu depaseste nici un logan
cocluzia o trageti singuri, eu astept pareri !
cand pornesc motoru cateodata(de cele mai multe ori ) merge ok. cand accelerez incet cam tot ok..pana la o vreme cand incepe sa scuture.
, iar cand pornesc motorul si il accelerez mai puternic incepe sa faca figuri direct.. si cand sunt in trafic si ii dau talpa face figuri si nu depaseste nici un logan
cocluzia o trageti singuri, eu astept pareri !
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cauti o bujie,scoti pe rand cate o fisa si-i bagi bujia respectiva,sprijinita de motor cat sa faca contact cu filetul.Pui pe cineva sa dea la contact si urmaresti daca da scanteie.Repeti cu fisa urmatoare s.a.m.d.Daca una dintrefise nu-ti da scanteia,o inlocuiesti cu alta fise din bobina ,pentru a afla cat de buna a fost fisa anterioare.Daca nici cu alta care ti-a dat in prealabil scanteie nu functioneaza,bobina se invarte intre 320 si 800 functie de producator.Daca la toate fisele ai scanteie,schimba bujiile.Mersul in 3 este "inconfundabil" chiar si la turatii mai mari.Pierderea de putere la mers "in 4" nu este datorata in mod special bujiilor.Mai este si un debitmetru murdar sau o EGR-valve.Ambele se pot curata atata timp cat nu sunt decedate.Alte cauze ar mai fi pompa de benzina defectuoasa,furtun crapat in rezervor,filtru de benzina infundat,injectoarele,sonda lambda,si lista poate continua din pacate...Sincer ,suspectez debitmetrul sau pompa de benzina.Cat despre mers in 3,o fise intrerupta.Bafta!
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
aceiasi problema o am si eu cu un x16 xel, am verificat fise, buji ,bobina, compresie si tot nu am rezolvat nimic.De furtunease nu mai vorbesc .Mie pe tester nu a aparut nimic .Sambata desfac motoru daca nu o rezolv pana atunci si va anunt.Pot schimba orice piesa de pe masina ( am de unde transplant) .
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Erorile de missfire sunt cel mai greu de rezolvat. Trebuie controlat tot ce tine de aprindere(bobina, fise, bujii), alimentare(debitmetru, pompa benzina, injectoare etc) si compresie. Pana la urma poate fi si ECU. Spor ca ai un pic de munca.
ma duc la garaj acum si schimb tot ce ai insirat acolo mai putin ecu.Daca schimb si injectoarele trebuiesc ceva setari in ecu?
ioanesh
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 2001 nu stiu :D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
am citit sfaturile voastrre! multumesc pentru informatii..in curand voi proba cu o alta bobina sa vad daca se potriveste..tot de opel, sper sa mearga. in legatura cu fisa..nu are.. e modulul(bobina cu niste arculete si cauciuc peste ele si alea sunt conectate direct pe bujii..deci nu are fise, soluti?)
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat
Cam ciudat...,nu are cum sa nu ai fise.Intre bobina si bujii ai acele ...cabluri mai groase.Alea sunt fisele,un cap al fisei pe bobina,celelalt cap pe bujie.Toata chestia aia se numeste fishe.De obicei se intrerupe la capatul dinspre bujie,mai ales de la tragerea lor pentru a demonta bujiile.Ies mai creu si daca au fost fortate prin tragerea de cablu,mai cedeaza.Verificarea se face cu tester,altfel,doar suspendate cu o bujie in cap,chiar si atunci cand sunt intrerupte,curentul tot induce scanteia,nu ai cum sa-ti dai seaama daca este intrerupta,si-tiu face figuri la turatii mai mari.Succes,si sper s-o rezolvi,stiu pe pielea mea cat de enervanta este treaba.
ioanesh
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Maramures
- Masina: Omega 2001 nu stiu :D
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
salut tuturor!
referitor la ce ai spus tu ..ca e cu fise, nu e adevarat, nu are fise..are un modul intreg pe toate bujiile..e bobina intreaga. se pare ca atunci cand se incalzeste nu mai functioneaza in parametri normali..deci rezultatul..e alta bobina.
stie cineva un site cu piese opel omega b originale si ieftine? [u]
referitor la ce ai spus tu ..ca e cu fise, nu e adevarat, nu are fise..are un modul intreg pe toate bujiile..e bobina intreaga. se pare ca atunci cand se incalzeste nu mai functioneaza in parametri normali..deci rezultatul..e alta bobina.
stie cineva un site cu piese opel omega b originale si ieftine? [u]
- micky001
- ****
- 1,319 mesaje
- din 26 Dec 2007
- Omega 1997 x20se
- Constanta
micky001
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1997 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2007
- Mesaj Privat