Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cristi sa

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Arad
  • Masina: Vectra 1996 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Salutare, am si eu un vectra b 1.8 16v din 1996, m-am hotarat sa investesc si eu ceva bani in motor, zis si facut motorul merge ceas dar a aparut o problema mare ,, MOARE MOTORUL IN MERS" in special cand se incalzeste. Am crezut ca este de la firele de la motorasu pas cu pas care erau dezizolate dar le-am schimbat la electrician, motorul tot moare. Se aprinde beculetul galben dupa care moare sau ma smuceste, cateodata isi revine si se stinge martorul dar de cele mai multe ori moare. M-am intors la mecanic am pus masina pe tester eroare "DEBITMETRU DE AER " mi-a sters eroarea, masina a mers bine cam o ora dupa care tot asa, am pus testerul pe ia si iarasi debitmetru de aer.
Acuma am o serie de intrebarii:
1.Daca debitmetrul de aer este dus nu ar trebui sa mearga prost tot timpul, nu doar cateodata?
2.La piesa in cauza e normal sa moara motorul?
3. Ar putea fi de la instalatia electrica?
ASTEPT URGENT SFATURILE VOASTRE
Va multumesc anticipat
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca tot apare debimetrul eu zic sa-l schimbi.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Sanse mari sa ai ecu defect , cand se supara asa face , porneste cam greu la rece , nu trage asa cum ar trebui , iar cand se incalzeste motorul se opreste iar comunicatia cu laptopul ptr diagnoza se opreste , cam asa a vut si colegul nostru " wis " cu motor de 1.8 an 2000 , ce coduri de eroare ai avut la diagnoza ?
  • catalinpav66

  • Mesaje scrise: 759
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 z30dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2008

  • Mesaj Privat
verifica instalatia electrica de la motor la ECU ,la toate vectra b generatia ta se exfoliaza izolatia si cablurile se ating intre ele. Desfa capacul de la suportul de plastic ,cel care traverseaza motorul ,taie ca un chirurg izolatia cu care sunt matisate si o sa vezi. Sfatul meu este sa apelezi la un electrician.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Foarte probabil sa fie si asa cum ai spus , la un Bertone am vazut cateva cabluri izolate cu banda izolatoare undeva sus in zona bujiilor chiar ma intrebam de ce au ajuns izolat cu banda .
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR