Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut

Am o mica problema la astra 1,7 Dti caravan fabricatie 2002. In primul rand care este nivelul pana unde tre sa fie antigelul?? In al doilea rand am tot completat dar dupa cate 7 000 de kilometri aproximativ tot imi dispare antigelul pana la un anumit punct dupa aia nu mai scade. Acest punct fiind destul de aproape de fundul borcanului. Stie careva care e problema ?? Na, eu nu am pus antigel roz exista posibilitatea sa fie din cauza asta?? Si mai grav e ca nu vad niciodata sa fie curs pe undeva deci nu cred ca am vreo gaurica Very Happy, sau asa o fi normal???
Skip ads

  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
salut

in primul rind trebuie sa fie la jumatatea borcanului nivelul antigelului exact unde are buza aceea mai groasa si vezi pe unde este ud pe la motor sau iti scoate antigelu la temperatura mare si la presiune si nu ramane scurs pe undeva.
Ar mai fi o cauza si anume sa ai garnitura de chiulasa ciupita si sa bage pe acolo apa in pistoane da aicea o dau cu presupusu

oricum verifica bine vizual mai intii ca sa nu dai bani de pomana la service

secces
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cu garnitura nu cred ca e ptr ca ar trebui sa raman fara apa de loc dar ti-am spus ca la un anumit nivel stagneaza de aia mi se pare ciudat. Si totusi masina are doar 129 000 kilometri si de aia nu cred sa fie garnitura ca in rest e perfecta pe tester. Nu am putut sa imi dau seama daca se vede pe undeva ud dar nu cred. Nush ce sa spun. e posibil sa fie fisurat vasul pe undeva ??
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Scuze o mica modificare,
Nu cred nici ca e fisurat vasul pentru ca face fas cand deschid capacul deci are presiune.
  • f1specialfx

  • Mesaje scrise: 610
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 1.4 90HP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Poate e spart radiatorul..lasa masina sa stea o zi si pe urma o muti si verifici de pete unde a stat/
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
am facut si asa si nimic. nici o pata. Deja ma enerveaza si am vreo 4000 kilometri de cand nu am mai completat si nu a mai scazut sub acel nivel. eu totusi ma gandesc sa nu fie de la combinatia de antigeli. Ca din cate stiu trebe de ala roz cu un continut mai mic de fosfati sau ceva de genu si eu am pus de altele: verzi, albastre etc ca roz sau rosu nu am gasit pe la benzinarii.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
potyi sa bagi orice culoare , dar sa fie fara "silicatzi" aia ataca chiuloasa ta de aluminiu Laughing
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Asa da, silicatzi, mersi ptr sfat.
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,853
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
dar sub presul tau si al pasagerului ai cautat...? sa nu ai fisura la calorifer si ti se scurge in habitaclu.
  • free4wayu

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2004

  • Mesaj Privat
eu am patit asta si era pompa de apa, cand ma uitam de pete nu erau, dar asta pt ca pica doar cate putin de tot si doar in timp de mergea, si de unde pica se ducea direct pe bloc care incins fiind, evapora picatura instantaneu, deci nu erau pete, am descoperit cand am ridicat capota sa imi schimb un bec la far si am prins cu coada ochiului exact o picatura care cadea, am urmarit-o si asta era

take care!
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9431
  • gogo_y17dt

  • Mesaje scrise: 490
  • Locatie: Falticeni sau Iasi
  • Masina: Vectra 2004 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Eu m-am plictisit sa imi dau seama de unde curge daca curge. Chiar acuma am fost si m-am uitat si in dreapta sau oriunde in interior nu e nimic ud, deci tind sa cred ca nu e de la calorifer. De la pompa de apa nu-mi dau seama dar nu prea am vazut nimic ud pe acolo poate o fi picurand. Eu cred ca pana am sa apuc sa o duc intr-un service poate mi-o pot astia verifica cumva o sa tot completez tinand cont ca nivelul scade asa de greu nu mi se pare chiar asa de naspa.
Daca am sa aflu de unde curge am sa va anunt. Mersi ptr sfaturi.
  • bogdan23

  • Mesaje scrise: 131
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1994 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2006

  • Mesaj Privat
salut. Exact aceeasi chestie am patit si eu. Scadea apa pana la un nivel si gata. Dupa multe investigatii am ajuns la concluzia ca radiatorul ar avea ceva pori si numai la o temperatura anume pierdea antigel. Am pus solutie de aia de la 2+2 si s-a rezolvat ! Atentie sa nu pui tot bidonul ala de solutie. Eu am pus un sfert si nu mai am probleme. Daca pui prea mult risti sa infunzi si altceva. Pui un sfert de bidon si daca nu da rezultate mai incerci odata cu inca un sfert. Foarte important e sa tii motorul pornit cat mai mult timp dupa ce pui acea solutie. Solutia se pune pe motorul rece si dupa aia lasi motorul vreo ora doua pornit. Bafta
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si la mine este cam aceeasi problema , completez peste jumatatea vasului si dupa un timp gasesc nivelul antigelului la jumatate si de acolo nu mai scade , scapari nu am gasit .
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am o cunostinta ci Corsa 2002(120.000KM prox. nu stiu precis) si aceeasi problema undeva pierde lichid,a fost si la servis si nu au reusit sai dea de cap..

La mine am avut asemenea probleme scadea dar nu la un anumit nivel,daca lasam scadea dea binelea,dar nu in totdeauna,adica a fost ca mergeam jumatate de an si nimica.

Aprox de o luna am vrut iesi cu ea si bateria era descarcata(am incarcat ...totul ok) in rezervor avea apa si am pornit ... a trebuit sa astept pe cineva si nu puteam opri motorul,ca mia fost frica sa nu mai pot porni, cam 15minute am asteptat (m-am plimbar inprejur) si deodata vad un nor de praf....de sub masina in zona motorului m-am speriat si am mers la masina sa vad ce se intampla...a pornit ventilatorul (f rar imi porneste),o fi fost praf pe el dar cand s-a retras praful a mai iesit aburi (nu mult)... am deschis capota si ce sa vad .... cum sa deschis termostatul sa facut presiune in radiator la intare si la iesirea furtunelor din radiator pierdea apa!nu era strans bine colierele(si rar imi ajungea sa mi se deschida complet termostatu,atuncea porneste ventilatorul) si doar aburi se vedeau ..... nici o pata......am strans colierele si deatuncea numi mai pierde.
  • nick

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2006

  • Mesaj Privat
si la mine scadea apa din vas si problema era de la un T(prinderea are o forma rombica) Rezolvarea: desfacut in service si cum nu am gasit garnitura-aplicat silicon rosu (ce am gasit mai bun pe piata).De 6 luni lichidul nu mai scade.
  • marius radu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Lichidul de racire se mai "pierde" si in baia de ulei in anumite conditii - garnitura de chiuloasa arsa, ciupita, rupta etc.
Din aceleasi cauze poate sa ajunga, asa cum a scris toma_marius, direct in cilindri si iese sub forma de aburi pe esapament.
  • BAC

  • Mesaje scrise: 255
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2005

  • Mesaj Privat
gogo_y17dt a scris:am facut si asa si nimic. nici o pata. Deja ma enerveaza si am vreo 4000 kilometri de cand nu am mai completat si nu a mai scazut sub acel nivel. eu totusi ma gandesc sa nu fie de la combinatia de antigeli. Ca din cate stiu trebe de ala roz cu un continut mai mic de fosfati sau ceva de genu si eu am pus de altele: verzi, albastre etc ca roz sau rosu nu am gasit pe la benzinarii.

Fa bine si da jos antigelul ala albastru si verde ca nu e recomandat, cauta din asata roz/rosu. In benzinarii nu se gaseste pt ca e mai rar folosit si nu se pune la vanzare. Antigelul asta e garantat 5 ani sau 300.000 km, am vazut specificatiile la un ELF. Se gaseste prin magazinele de piese auto import, Hepu, Wynn's si inca unul nemtesc cu nume mai complicat. Pe la Augsburg si Selgros se gaseste Aral. Un litru concentrat costa in jur de 30 ron. Culoarea nu e asa de forma, e un cod, rosu e fara silicati se foloseste la aproape toate masinile moderne, de prin 2000 incoace, cel verde contine silicati iar cel albastru calitativ e cel mai prost. Daca stiti careva o masina noua livrata cu antigel albastru sa-mi spuneti. Loganul stiu ca foloseste verde.
  • maxxi

  • Mesaje scrise: 112
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cat antigel intra in astra 1.7dti 2003 fara A/C?
  • bx3m

  • Mesaje scrise: 827
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1997 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Ia-ti antigel original GM rosu, cantitatea totala e de vreo 7 litri, concentratia o faci cum vrei tu, acum ca e vara poti pune doar vreo 3 litri, mai incolo cand mai da frigul completezi cu antigel. Oricum se recomanda ca indiferent de anotimp, in instalatie sa fie antigel
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR