bboytyby
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 1996 n14sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
salutare am o corsa b 1.4i 60 cp si am cateva probleme cu ea :
-consumul mare 10-13 la 100km, nu scade sub 10 nici daca merg batraneste
- ezita la acceleratie uneori cand e rece dimineata dupa care fugeghiulea ,bag a 2 accelerez se ingatuie, continuii sa o tin calcata dupa care isi da drumu si fuge ghiulea , asa e in orice treapta ar fi, odata la o trecere de pietoni cand sa plec cu tr1 era sa mi se opreasca motorul, se pusese in cap , dupa care de nervi iam dat cox 6000 de ture pana intra rev limiter sau plafonarea
-mentionez k iam curatat clapeta aceleratie cu o solutie de carburatoare aceasta ne fiind murdara dar mia facut scheme ceva mai rar
toate problemele aceste le face cand e motorul rece, mai ales ca timpul sa racit ff mult
-acum la -5 grade dim nici nu mai porneste la sfert cam la 1 sec 2 de demaror, in schimb daca a fost pornita si o opresc si o pornesc sa zicem peste 10 minute , porneste la sfert
-in rest sunt ff multumit de ea doar cu consumul imi mai bat capul findca am plecat de la o supernova care consuma 6 la suta si sa ajung la o corsa cu consum de 10 la suta nu e prea bine
Ultima modificare făcută de bboytyby la Joi 01 Sep, 2011 8:58 am
-consumul mare 10-13 la 100km, nu scade sub 10 nici daca merg batraneste
- ezita la acceleratie uneori cand e rece dimineata dupa care fugeghiulea ,bag a 2 accelerez se ingatuie, continuii sa o tin calcata dupa care isi da drumu si fuge ghiulea , asa e in orice treapta ar fi, odata la o trecere de pietoni cand sa plec cu tr1 era sa mi se opreasca motorul, se pusese in cap , dupa care de nervi iam dat cox 6000 de ture pana intra rev limiter sau plafonarea
-mentionez k iam curatat clapeta aceleratie cu o solutie de carburatoare aceasta ne fiind murdara dar mia facut scheme ceva mai rar
toate problemele aceste le face cand e motorul rece, mai ales ca timpul sa racit ff mult
-acum la -5 grade dim nici nu mai porneste la sfert cam la 1 sec 2 de demaror, in schimb daca a fost pornita si o opresc si o pornesc sa zicem peste 10 minute , porneste la sfert
-in rest sunt ff multumit de ea doar cu consumul imi mai bat capul findca am plecat de la o supernova care consuma 6 la suta si sa ajung la o corsa cu consum de 10 la suta nu e prea bine
Ultima modificare făcută de bboytyby la Joi 01 Sep, 2011 8:58 am
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- lewis_daniel
- *
- 5 mesaje
- din 21 Oct 2009
- Corsa 1998 x10xe
- Mehedinti
lewis_daniel
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Mehedinti
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2009
- Mesaj Privat
buna ziua,am ocorsa b 1.2 16 valve x12xe si am o problema.o sa va explic simptomele,poate ma ajuta cineva pt ca nu stiu ce sa ii mai fac (nici eu ,nici mecanicii pe la care am fost) .masina ramane fara acceleratie si la plecare la semafor "se pune in nas" si in depasiri la 90 , 100 la ora si se aprine martorul motor,dupa care se stinge,masina nu mai urca in ture daca apas brusc acceleratia ,intrerupe prin oras.relantiul este perfect ,nu are nici o problema cu pornirea indiferent de temperatura.pe tester a aparut sonda lamda.am schimbato si nimic,alt mecanic alt diagnostic sensor ax came ,l-am schimbat si nimic.sa continuam ,crankshaft-ul l-am schimbat asta iarna pt ca nu mai pornea.tot asta iarna i-am curatat si egr-ul pt ca era martorul motor aprins tot timpul si amrezolvat problema.poate ma ajutati cu noi indicatii ce ar putea fii.multumesc astept parerile voastre
procesor- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2011
- Mesaj Privat
Salut. am si eu un opel corsa din 94 1,2 8 valve am avut si eu cateva probleme cu martorul din bord daca o calcam mai violent sau vroiam sa ma bag intr-o depasire si scadeam intr-o treapta inferioara se aprindea martorul din bord (motor) insa nu avea nici-o sintoma,dupa 1 km se stingea sau de multe ori se mai stingea doar daca opream si reporneam motoru.. am fost la test si nu a iesit nimic am fost sa spal motoru si dupa ce am spalat motoru se limita in ultimu hal adika 20km/ treapta de viteza mai mult de 100km/h nu mai prindea in tr 5 si cand ajungea la 100 dadea in nas ca si atunci cand se limiteaza,am lasat-o pe dreapta 2 zile si cand am pornit-o din nou nu am mai facut asa ceva insa de atunci trec foarte greu peste 120km daca am 3 persoane in masina intr-o seara ma intorceam pe autosrtada spre bucuresti (fiind singur aveam doar 20 de litri de benzina si nimic in + inafara de rezerva cric o 3-4 chei si trusa de prim ajutor in masina ) am calcat-o cat a putut ia sa duca si am ajuns la 145 km/h pina cand am inceput sa urc un pic si a scazut la 135,vreau sa mentionez ca masina am adus-o din germania acum 6 ani si in primi 4 ani depasea 150 pina mi-sa aprins marotorul de bord prima data si de atunci am aceste probleme la teste nu a iesit nimic.
Consumul de 10 % in oras si 5,5% afara daca merg cu 80 -90,mi se spunea ca este de la cauciucuri ca au latime de 165...le-am schimbat pe toate acum am 155 latime la toate 4 aceeasi problema cu viteza insa a mai scazut consumul cu 1,5 2 litri in oras in rest daca am 4 persoane in masina si o geanta in portbagaj si sa zicem ma duc la munte nu pot sa sepasesc 100 pe dn1 tr 5-a ca sa nu mai spun de serpentine ca acolo urc doar cu tr2 ceea ce nu mi se pare normal deoarece inainte nu era asa de puturoasa . cine ma poate ajuta cu un sfat macar ai sunt recunoscator
Consumul de 10 % in oras si 5,5% afara daca merg cu 80 -90,mi se spunea ca este de la cauciucuri ca au latime de 165...le-am schimbat pe toate acum am 155 latime la toate 4 aceeasi problema cu viteza insa a mai scazut consumul cu 1,5 2 litri in oras in rest daca am 4 persoane in masina si o geanta in portbagaj si sa zicem ma duc la munte nu pot sa sepasesc 100 pe dn1 tr 5-a ca sa nu mai spun de serpentine ca acolo urc doar cu tr2 ceea ce nu mi se pare normal deoarece inainte nu era asa de puturoasa . cine ma poate ajuta cu un sfat macar ai sunt recunoscator
- devils
- **
- 151 mesaje
- din 09 Jun 2006
- Tg. Mures
devils
- Mesaje scrise: 151
- Locatie: Tg. Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2006
- Mesaj Privat
da pe draq, scuza-mi expresia, de la cauciucuri, influienteaza da nu asa mult
verifica toate furtunele de aer, curatat partea de injectie, schimbat garnituri daca e cazul sa nu traga aer fals
verificat si partea de aprindere.. bujii etc... toate pe rand.. poate ii dai de capat..... oricum tind sa cred ca ai pe undeva un furtun de aer crapat, rupt
verifica toate furtunele de aer, curatat partea de injectie, schimbat garnituri daca e cazul sa nu traga aer fals
verificat si partea de aprindere.. bujii etc... toate pe rand.. poate ii dai de capat..... oricum tind sa cred ca ai pe undeva un furtun de aer crapat, rupt
hackdoom
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut. am si eu un opel corsa din 94 1,2
x12sz
Curatat:
clapeta de acceleratie
injector + oringuri noi
stepper [motor pas cu pas de la relanti]
senzorul clapetei de acceleratie
garnituri noi pentru intrarea de benzina in injector
egr curat
Problema continua : ezita la acceleratie UNEORI si dupa 2 secunde [timp cat eu tin pedala la fund FUGE de mananca pamantul ]
Deci accelerez si efectul in vad dupa 2 secunde !
Alte probleme ?
Porneste GREU la prima cheie ,chiar daca ea vine dupa 1 minut sau dupa 10 secunde , dupa ce am oprit motorul !
PS : Nu se aprinde nici un martor !
x12sz
Curatat:
clapeta de acceleratie
injector + oringuri noi
stepper [motor pas cu pas de la relanti]
senzorul clapetei de acceleratie
garnituri noi pentru intrarea de benzina in injector
egr curat
Problema continua : ezita la acceleratie UNEORI si dupa 2 secunde [timp cat eu tin pedala la fund FUGE de mananca pamantul ]
Deci accelerez si efectul in vad dupa 2 secunde !
Alte probleme ?
Porneste GREU la prima cheie ,chiar daca ea vine dupa 1 minut sau dupa 10 secunde , dupa ce am oprit motorul !
PS : Nu se aprinde nici un martor !
- Boteanu_Traian2000
- *
- 33 mesaje
- din 23 Oct 2008
- Corsa 1994 x 12 sz
- Galati
Boteanu_Traian2000
- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 1994 x 12 sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Oct 2008
- Mesaj Privat
incearca sa cureti si sita pompei de benzina
am patit la fel si eu , intrerupea in mers la viteza constanta. dupa ce am curatat aceasta sita , nu am mai avut probleme.
se desface capacul pompei , situat sub bancheta spate , se scoate pompa , se scoate sita se curata se pune la loc .
sper ca am ajutat .
am patit la fel si eu , intrerupea in mers la viteza constanta. dupa ce am curatat aceasta sita , nu am mai avut probleme.
se desface capacul pompei , situat sub bancheta spate , se scoate pompa , se scoate sita se curata se pune la loc .
sper ca am ajutat .
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
lewis_daniel a scris:buna ziua,am ocorsa b 1.2 16 valve x12xe si am o problema.o sa va explic simptomele,poate ma ajuta cineva pt ca nu stiu ce sa ii mai fac (nici eu ,nici mecanicii pe la care am fost) .masina ramane fara acceleratie si la plecare la semafor "se pune in nas" si in depasiri la 90 , 100 la ora si se aprine martorul motor,dupa care se stinge,masina nu mai urca in ture daca apas brusc acceleratia ,intrerupe prin oras.relantiul este perfect ,nu are nici o problema cu pornirea indiferent de temperatura.pe tester a aparut sonda lamda.am schimbato si nimic,alt mecanic alt diagnostic sensor ax came ,l-am schimbat si nimic.sa continuam ,crankshaft-ul l-am schimbat asta iarna pt ca nu mai pornea.tot asta iarna i-am curatat si egr-ul pt ca era martorul motor aprins tot timpul si amrezolvat problema.poate ma ajutati cu noi indicatii ce ar putea fii.multumesc astept parerile voastre
Ai rezolvat cu masina?Incearca sa imprumuti un debitmetru pt motor x12xe sau x10xe,z10xe,z12xe,(sunt aceleasi,desi au coduri diferite)si sa faci un test.Descarca si instaleaza Autodata(documentatii corsa) si acolo gasesti multe lucruri utile pt verificarea senzorilor de pe motor.
- ionut_the_dj
- *
- 17 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Corsa 1998 x12xe
- Prahova
ionut_the_dj
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
salutare. aceeasi problema am si eu ca si lewis_daniel. la semafor "se pune in nas". si la tester aceeasi problema: sonda lamda. acum nu prea as vrea sa o schimb si sa aiba aceleasi simptome. sa fie doar un contact imperfect? sau trebuie neaparat schimbata? o zi buna. am acelasi tip de motor: x12xe, din 1998. doar ca atunci cand nu se mai accelereaza nu mi se aprinde senzorul de motor
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Ai schimbat consumabilele,si aici ma refer inclusiv la filtrul de benzina.
Chiar daca eroarea este de sonda lambda nu te grabi sa o schimbi.Incearca urmatorul artificiu:cu cheia scoasa din contact,scoate mufa debitmetru aer,porneste motorul(se va aprinde becul din bord,dar il ignori)si fa o tura cu masina sa vezi cum se comporta.Daca isi schimba comportamentul,ai gasit vinovatul.
Dupa proba asta,pt a conecta mufa debitmetru,obligatoriu sa ai cheia scoasa din contact,pornesti motorul si ar trebui sa se stinga becul de alarmare de la bord.Cauta un debitmetru de la o cunostinta si fa o proba pt a te convinge.Eu am cumparat bosch,si am avut surpriza sa fie defect;a trebuit sa merg la un service autorizat sa achit manopera debitmetru +filtru aer(45ron),si cu factura +bonul fiscal de la magazin mi-am recuperat banii pe debitmetru bosch 640ron;am cumparat unul de 170 ron si functioneaza perfect.
Chiar daca eroarea este de sonda lambda nu te grabi sa o schimbi.Incearca urmatorul artificiu:cu cheia scoasa din contact,scoate mufa debitmetru aer,porneste motorul(se va aprinde becul din bord,dar il ignori)si fa o tura cu masina sa vezi cum se comporta.Daca isi schimba comportamentul,ai gasit vinovatul.
Dupa proba asta,pt a conecta mufa debitmetru,obligatoriu sa ai cheia scoasa din contact,pornesti motorul si ar trebui sa se stinga becul de alarmare de la bord.Cauta un debitmetru de la o cunostinta si fa o proba pt a te convinge.Eu am cumparat bosch,si am avut surpriza sa fie defect;a trebuit sa merg la un service autorizat sa achit manopera debitmetru +filtru aer(45ron),si cu factura +bonul fiscal de la magazin mi-am recuperat banii pe debitmetru bosch 640ron;am cumparat unul de 170 ron si functioneaza perfect.
- ionut_the_dj
- *
- 17 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Corsa 1998 x12xe
- Prahova
ionut_the_dj
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
- ionut_the_dj
- *
- 17 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Corsa 1998 x12xe
- Prahova
ionut_the_dj
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
am facut testul asta. am scos mufa de la debitmetru si mi s-a aprins martorul de motor. merge "de rupe locul". scartaie rotile imediat. asta asa k i-am dat ceva coxx. dupa care i-am pus mufa la loc si surpriza. deocamdata merge la fel de bine ca si fara ea. dar nu cred k o sa tina prea mult deoarece daca este debitmetrul de vina calculatorul o sa rememoreze eroarea. am inteles ca se curata si debitmetrul? este adevarat?
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Merge curatat,insa ai sanse mari sa cumperi altul.Eu am reusit sa curat unul,dupa ce l-am stricat pe primul(aveam unul in portbagaj cand am cumparat masina).Se mai face un artificiu:se aseaza in fata debitmetrului un disc de hartie(coperta caiet)cu o gaura cu diametrul ~35-40 mm.Asta face ca debitmetrul sa [vada]mai mult aer si motorul merge ceva mai bine.
- ionut_the_dj
- *
- 17 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Corsa 1998 x12xe
- Prahova
ionut_the_dj
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
CrysMM
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2011
- Mesaj Privat
- ionut_the_dj
- *
- 17 mesaje
- din 27 Jul 2011
- Corsa 1998 x12xe
- Prahova
ionut_the_dj
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 1998 x12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
a mai aparut o problema. la inceput am ignorat-o ptr ca "se rezolva de la sine". in speta: cand pornesc motorul imi ramane abs-ul aprins, deci acesta nu mai merge, si nu imi mai arata viteza cu care merg si nici nu mai inregistreaza kilometrii. are vreo legatura abs-ul cu vitezometrul? eu nu cred sa aiba.
P.S. : stiu k nu am scris in topicul bun
P.S. : stiu k nu am scris in topicul bun
- andypsihoo
- *
- 11 mesaje
- din 03 Aug 2011
- Corsa 1995 x12sz
- Brasov
andypsihoo
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
salut am si eu un opel corsa B din 95 x12sz 1.2 dar si o problema , cand ii dau cheie o ia din prima dar se accelereza aiurea fara sa accelerez iar dupa da sa se opreasca .....opresc motorul ii dau din nou cheie si totul este ok ..mentionez ca se intampla de fiecare data la prima cheie .. eu sunt incepator la capitolul masini .... daca poate cineva sa ma ajute cu detalii .
Multumesc
Multumesc
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Andy , posibil sa-ti fie defect/intepenit IAC-ul, motorasul care regleaza ralanti-ul.
Despre ezitarile la acceleratie - saptamana trecuta am patit-o si eu.Deodata a inceput sa tuseasca, sa dea rateuri (mai ales in sarcina sau la tentative de demaraj mai brusc).Dupa ceva investigatii am gasit capatul bujiei de la cilindrul 1 verde, plina de oxid.Bujia buna. Fisa......parlita in interior, partea conducatoare arsa la propriu pe o portiune de aprox 1 cm.Am taiat bucata arsa, am refacut legatura iar acum merge foarte bine.
Despre ezitarile la acceleratie - saptamana trecuta am patit-o si eu.Deodata a inceput sa tuseasca, sa dea rateuri (mai ales in sarcina sau la tentative de demaraj mai brusc).Dupa ceva investigatii am gasit capatul bujiei de la cilindrul 1 verde, plina de oxid.Bujia buna. Fisa......parlita in interior, partea conducatoare arsa la propriu pe o portiune de aprox 1 cm.Am taiat bucata arsa, am refacut legatura iar acum merge foarte bine.
- andypsihoo
- *
- 11 mesaje
- din 03 Aug 2011
- Corsa 1995 x12sz
- Brasov
andypsihoo
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 1995 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Aug 2011
- Mesaj Privat
nu sunt ezitari la acceleratie ... doar atunci cand pornesc motorul pentru prima oara (ex;azi dimineata cand sa plec la munca)pornesc este ok dupa 30 secunde se tureaza singura tare timp de 10 secunde poate mai mult ,dupa care se ineaca ,iar dupa acea totul este ok si cand stau pe loc si cand merg . nu stiu ce sa zic . Imi spui si mie unde este IAC-ul .
Multumesc pentru interesul dat .
Sincer nu am notiuni despre masinii dar poate invat si eu ceva pe criza asta unde toti incearca sa te jegmaneasca.
Multumesc pentru interesul dat .
Sincer nu am notiuni despre masinii dar poate invat si eu ceva pe criza asta unde toti incearca sa te jegmaneasca.
- nastasaflorin
- **
- 147 mesaje
- din 16 Nov 2010
- Corsa 2004 Z17DTH
- Neamt
nastasaflorin
- Mesaje scrise: 147
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Topicul principal in care discutam este despre "corsa B - ezita la acceleratie", nu m-am referit la masina ta.
Pentru tine, IAC-ul este situat pe galeria de admisie.Ai acolo 2 chestii cu fire. Unul este chiar la clapeta de acceleratie(senzorul de clapeta); celalalt este IAC-ul. Cauta si tu pe google imagini dupa termenii "IAC valve opel corsa B".
Pentru tine, IAC-ul este situat pe galeria de admisie.Ai acolo 2 chestii cu fire. Unul este chiar la clapeta de acceleratie(senzorul de clapeta); celalalt este IAC-ul. Cauta si tu pe google imagini dupa termenii "IAC valve opel corsa B".