- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Intra mai greu in a1a si am crezut ca e de la bucsi (iar la V6 e cam inghesuit)-zilele astea m-am uitat pe la schimbator si am vazut ca are un fel de bucsa chiar inauntru in masina sub husa ,care la mine e cam dusa - se vede si plin de resturi de cauciuc pe acolo...oare asta e problema?am vazut ca are joc si acolo -vi s-a intamplat la careva?cum se desface oare?
- doru_a
- **
- 470 mesaje
- din 25 Sep 2005
- Astra 1992 C16NZ
- Deva/Hunedoara
doru_a
- Mesaje scrise: 470
- Locatie: Deva/Hunedoara
- Masina: Astra 1992 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2005
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
La mine, sub husa aia, exista un reper pe partea fixa din timonerie si unul pe/sub bucsa aia (la mine bucsa e de plastic). In mod normal, cele doua repere trebuie sa stea aliniate cand lasi maneta pe liber...dar nu sa o conduci tu...treba sa se duca singura. Joc la bucsa am si eu...dar ma fac ca nu il vad...intra un pic mai greau in tr 1. By the way...in comp motor mi-a mai schimbat un bolt elastic la timonerie si s-a mai remediat din problema.
- BUBU87CALIBRA
- **
- 180 mesaje
- din 04 Dec 2006
- Calibra 1993 C20LET
- C R A I O V A
BUBU87CALIBRA
- Mesaje scrise: 180
- Locatie: C R A I O V A
- Masina: Calibra 1993 C20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2006
- Mesaj Privat
Bucsa aia, asa cum o numiti voi se numeste defat nuca, si daca zici k nu prea pare in regula i-a alta se gaseste si vezi atunci, ce naiba are si a mea k intra mai greu... surprinzator, intr-a 3-a si am desfacut, am verificat n-are nimic ba mai mult am mai uns acoo se pare k e problema din fabrica, nu le-au proiectat bine la schimbator daca se intalnesc asa des probleme destea
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12025
Cind cumperi masina desfaci si cureti/ungi.
A nu se uita uleiul de cutie !
Multi fac praf cutia si sincroanele....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11070
Cind cumperi masina desfaci si cureti/ungi.
A nu se uita uleiul de cutie !
Multi fac praf cutia si sincroanele....
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11070
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
bulika
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jan 2007
- Mesaj Privat
parasutistul a scris:Intra mai greu in a1a si am crezut ca e de la bucsi (iar la V6 e cam inghesuit)-zilele astea m-am uitat pe la schimbator si am vazut ca are un fel de bucsa chiar inauntru in masina sub husa ,care la mine e cam dusa - se vede si plin de resturi de cauciuc pe acolo...oare asta e problema?am vazut ca are joc si acolo -vi s-a intamplat la careva?cum se desface oare?
schimba uleiul din cutie,chiar daca este garantat pe viata are si el niste lubrifianti care dupa 160.000 km ,km dupa care poti sa schimbi uleiu numai are aceleasi propietati si o sa vezi o mare schimbare si o sa intre foarte usor in toate treptele!
- parasutistul
- OP
- 266 mesaje
- din 12 Mai 2004
- Calibra 1994 C25XE V6
parasutistul
- Mesaje scrise: 266
- Locatie:
- Masina: Calibra 1994 C25XE V6
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat