Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Deschid acest topic deoarece nu am gasit in forum codurile p500 si p1125 combinate.
opel astra g , an 2000 ,1.7 diesel y 17 dt
Simptome: Porneste foarte greu (lung)cu motorul rece sau cald
Nu trece de 3000 rotatii in sarcina iar pe liber merge la 5000rot 3 secunde apoi oscileaza la 3000 cu acceleratia la blana.
Mergeam cu 120km/h si odata a cazut la 2000rot/min. S-a aprins martorul in bord.
Mers la tester de cartier:
Pe laptop am citit "p0500-lipsa semnal viteza" si "p1125- defectiune critic presiune turbo"
Nu ma dau banii afara din casa si multi mecanici isi dau cu parerea , ba ca e senzorul VSS si turbina dusa , ba doar senzorul vss si ca de acolo da si defectiune pe turbo, ba clapeta acceleratie. Nu stiu ce sa mai cred.Sunt in ceata rau.
Am incercat testul cu pedalele si aceleasi coduri 0500 si 1125. Oricum asta am dedus ca de nu stiam deja de la laptopul "mecanicului" cu testeru'citeam altceva acolo.
INTREBARE : p1125 este dat de p0500 sau sunt defectiuni total diferite?

Nu vreau sa dau mai muti bani pe testere decat pe piese
Mentionez ca la tester tipul a verificat debitmetrul (scos mufa) si cica functioneaza
Am verificat furtunul ala gros cu acceleratia (nevasta-mea) la 3000rot/min si il umfla de zici ca plesneste.
ALTE MENTIUNI:
-cumparat masina la 120.000km cu termoflot schimbat(bagase ulei in antigel);mecanicul cu care am fost sa o iau a zis ca nu mai baga ulei.
-masina are 131.000km(asta arata bordul)
-schimbat la 125.000km ulei, toate filtrele,kit distributie cu pompa apa cu tot
Astept pareri pertinente, eventual solutii.
Daca mai vreti alte detalii sunt pregatit sa le dau in limita cunostintelor mele.
Skip ads

  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
P0500 este intr-adevar VSS, doar ca viteza este citita de ABS, deci verifica rulmentul fata-stanga sa fie mufa/firele in stare perfecta.
P1125 poate aparea de la un furtun de vacuum, furtun de turbo, debitmetru, egr sau orice altceva ce are legatura cu aerul ce intra in motor.
Opel Scanner de exemplu iti da mura in gura la erori ce anume nu i-a placut (overboost, underboost, prea putine gaze de evacuare, etc).

Debitmetrul nu se verifica cu mufa scoasa, atunci cand debitmetrul e praf trage mai bine masina fara mufa, dar in nici un caz acesta nu este un test relevant Smile

Zici ca furtunul il unfla foarte tare, atunci este foarte probabil sa ai eroare de overboost (mai multa presiune decat cere ECU). Fara o testare riguroasa nu scapi oricum (citirea erorilor nu te ajuta sa faci o diagnoza corecta, trebuie avuti in vedere diversi parametrii la anumite turarii la acest tip de motor)

Cat despre cel care vorbea de clapeta de acceleratie la Y17DT, iti dau eu 5L de benzina sa i le oferi alaturi de o bricheta distinsului mecanic.
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ms. o sa curat (verific) mufa de la roata stanga
ar fi bine sa incerc un debitmetru de la o masina donoare?
opel scanner unde se poate face si cat costa?


PS a scos mufa de la debitmetru sa-mi arate ca da alta eroare specifica debitmetrului
a streso si a bagat mufa la loc si intradevar nu mai dadea eroarea respectiva
va tin la curent

opel astra g , an 2000 ,1.7 diesel y 17 dt
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Debitmetru nu trebuie sa dea eroare ca sa fie praf Smile Iti dadea eroarea 0100 si 0110 (daca nu ma insel), erori legate de temperatura aerului din admisie, ceea ce este perfect corect pentru ca debitmetrul contine si senzorul de temperatura a aerului din admisie.
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ai dreptate codul ala l-a dat.

ar fi bine sa incerc un debitmetru de la o masina donoare?
opel scanner unde se poate face si cat costa?

opel astra g , an 2000 ,1.7 diesel y 17 dt
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Opel scanner este o interfata. Mergi la intalnirile saptamanale de la polivalenta si probabil vei gasi pe cineva cu astfel de tester sa te ajute.
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nu cumva joia sunt intalnirile de la polivalenta?
nu am fost niciodata
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ms pt sfaturi
azi am desfacut mufa de la senzorul de la rulment roata stanga : parea in regula la fel si firele
am pus contactul si a ramas aprins in bord ledul de la abs
am montat mufa la loc si nu mai ramane aprins
sper sa fi "verificat" senzorul care trebuia si cum trebuia
cel putin pt inceput
apropo azi a pornit f greu masina
am dat vreo 5-6 chei si ultimul contact luuuung abia a pornit
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
scoate fum in timp ce dai la automat? distributia cum este?
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
sal max
''distributia cum este?''
nu am inteles
marca pieselor?- curea contitech,pompa apa airtex si role nu mai stiu
cand am schimbat-o?-15 mai 2011- am mers 5000km de atunci
daca am verificat starea de functionare?-NU
daca trebuie verificata anume cum se face asta?
O sa zic azi daca da cu fum cand dau la automat
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Pai dai cele 2 capace de la distributie jos si invarti de arbore pana semnul de la axa cu came ajunge in dreptul gaurii de blocare (in partea stanga, putin mai jos decat surubul de fixare a fuliei axului cu came.). Arborele trenbuie sa fie aliniat putin mai la stanga fata de verticala (montezi fulia de la accesorii si te uiti in sparele ei ca are o crestatura. Aceasta crestatura trebuie sa fie aliniata cu "acul" de pe pompa de ulei). In aceasta pozitie pompa de injectie deasemenea trebuie sa fie aliniata pe gaura de blocare. In pozitia asta iei 2 suruburi mai lungi, unul de 6 (10mm) si unul de 8 (13mm). daca le poti fixa inseamna ca distributia este la punct, daca nu, vezi ce este decalat.
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
1. Nu scoate fum atunci cand dau la automat
astazi am scoso un pic daca tot a pornit . si sa vezi tot felul de belele.
-intrerupe la relanti si da nas in sarcina
-puturoasa de numa
-merg spre intersectie, se pune rosu ,reduc usor, scot pe liber din a treia pe la 1300 rezultat:
-acul turometrului a cazut la ZERO (a murit motorul)
- acuma dai vere de 7 ori la automat pana a pornit
-s-a aprins si patratul cu steluta in el
Dupa ce am pus contactul s-a stins steluta aia nasoala din bord
2.o sa incerc partea cu distributia chiar daca pare complicat ce mi-a zis max, o fi simplu pt cine a mai facut-o. Oricum o sa incerc. mai zic odata ca distributia am schimbat-o acum 5000 km. e posibil sa fi sarit,rupt ,decalat? nu facea figuri inca de atunci?
3. As vrea sa schimb senzorul rpm (de la dezmembrari OPEL-Alexandriei ) sa vad daca porneste cum trebuie. Pareri?
  • BV19MAX

  • Mesaje scrise: 2,559
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2007

  • Mesaj Privat
1. In ce fel intrerupe? poti sa pui un filmulet?

2. cam greu sa sara doar pompa de la punct, dar nu te costa nimic sa o verifici. Ai nevoie de un T30, o tubulara de 10, una de 24 (sau inelara) sa invarti de arbore si un E pentru suportul de la motor (poti folosi cu brio si o tubulara de 11mm pentru suruburi).

3. Daca pe motorul donor nu a facut figuri merita sa incerci... dar daca nu ai auzit motorul ala mergand nu ai de unde sa stii daca este bun (poate fi si asta o cauza a mersului neregulat, DAR in general de la senzorul de arbore iti "caraie" motorul cand merge, se aude ca un tractor).
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
As fi vrut sa merg la Maiandrei la service dar baiatul cu diagnoza vine abia pe 12.09.2011 din concediu.
Cred ca o sa merg la reprezentanta OPEL, la alt service nu ma duc ca nu am incredere.
Am sunat si m-au programat pe miercuri.
150 lei tester motor Sad
senzor arbore cotit 394 lei
ora de lucru 120 lei
Intrebare: Cat dureaza schimbat senzorul dupa manual? ca nu vreau sa puna aia pe factura 7 milioane de ore
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Azi am fost la reprezentanta opel radacini timisoara
Au pus tester si au schimbat senzor arbore cotit=500 ron toata treaba
Masina porneste dar tot intrerupe
Intrerupe in sarcina si la relanti
Intreb care e problema si raspuns: "Gandul ma duce la distributie ceva nasol acolo(pret 500ron sa o verifice).
Daca e la punct si nu sunt probleme , trebuie sa faci o vizita la POMPAGIU"
Am zis pas.
Imi pare rau ca m-am dus le ei.
Trebuia sa plec vineri cu masina pana la Husi( vaslui) si m-am grabit ca neghiobu.
Ghinionul meu ca baiatul cu diagnoza de la Maiandrei e in concediu
Am o caruta de nervi . m-am si invoit de la servici astazi, stat 6 ore la service si m-am saturat de motorul asta.
Cum dau de Maiandrei sa vb cu el ce e de facut ?
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Am revenit cu noutati.
Am fost la MIHAI de pe ecu.ro , a pus tester , verificat ECU = fara probleme
M-a trimis la un mecanic in Bucurestii Noi care a verificat distributia(TOMA il cheama).= era la punct
Diagnostic :pompa injectie defecta
Am revenit la Mihai sa verificam calculatorul pompei (EDU)=era in regula
Am pus edu de pe masina lui si am dat cateva ture.
Montat la loc edu -ul meu , mers pana la dinamo si surpriza masina isi revine complet in mers de aglomeratie
Dau cox merge .Opresc/pornesc motorul fara probleme.
E un mister ce s-a intamplat acolo.Nu am facut decat sa punem EDU de pe masina lui , scos si pus pe al meu.
Am fost plecat 800 km si trage de rupe .Porneste cum trebuie.
Banuiesc ca OPEL radacini bd timisoara mi-a schimbat senzor arbore cotit degeaba Evil or Very Mad
La receptie baieti buni , in atelier un ingalat cu tech2 in mana si creierul topit.
Toma mecanicul a zis ca s-ar putea sa se fi deblocat nu stiu ce valva de pe pompa de injectie.
Mai caut pe forum.
Nu mai mergeti la service mari ca nu asta e rezolvarea.
Mentionez ca -mihai nu mi-a luat nici un ban si aia de la opel m-au scuturat de 500 ron
-Tomita la fel ceva simbolic pt verificare distributie NU 5 MILIOANE
Recomand pe ambii .
Daca aveti ceva pareri despre mister oferitile
  • Paul122

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema de genul asta.masina porneste greu ziua si foarte greu dimineata la rece.ce ar putea fi?
  • ulise1987

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Mai da niste detalii gen motor , carburant , orice interventii facute de curand si anul fabricatiei ; simptome : cand face si de cate ori. Ai facut vreun test cu comp?
  • AkaManah

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Buna
Si masina mea Astra G y17dt, 2001, porneste luung de tot si scoate si fum negru . In rest merge bine. Sa verific/schimb distributia?Ma tot bate gandul ca de acolo ar putea fi.
  • vasi87

  • Mesaje scrise: 46
  • Locatie: Covasna
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Dec 2010

  • Mesaj Privat
AkaManah a scris:Buna
Si masina mea Astra G y17dt, 2001, porneste luung de tot si scoate si fum negru . In rest merge bine. Sa verific/schimb distributia?Ma tot bate gandul ca de acolo ar putea fi.

fum negru la pornire il scoate pt 2 sec si il mai scoate da o tii subturata sau la rece e normal arderea e nu e completa FUM NEGRU=amestec prea bogat cu ''motorina'' pe scurt putin aer multa motorina cat despre faptul ca porneste greu....... la ce temperetua? la a cata cheie? mai detaliaza
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR