- cangri
- OP
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Hatchback`urile premium au luat cu asalt piaþa europeanã, cu modele precum Mini Cooper, Fiat 500 si Audi A1 continuând sã domine piata. Este o tendinþã pe care General Motors nu îºi poate permite sã o ignore , ºi acum surse indicã faptul cã planurile sunt avansate.
Tentativ numit Junior, modelul Opel se potriveste intre Corsa ºi Agila , dar numai ca este in trei usi. Este de aºteptat sã fie de mãrimea unui Mini Cooper, dar, cu un plafon arcuit ºi ecartament lat, oferã mai mult spaþiu interior decat Fiat 500.
Modelul se zvonea in planurile GM inainte ca economia sa se fi prãbuºit, forþând compania sã tãie din programele de dezvoltare localizate în favoarea unor produse la nivel mondial. ªeful general al operaþiunilor europene Nick Reilly, cu toate acestea, pare sã fi convins pe sefii de la Detroit de necesitatea proiectului Junior.
Numele este încã în curs de finalizare ºi ar putea fi anunþat în Frankfurt, alãturi de debuturi ale Astra GTC ºi Tourer Zafira ºi conceptul misterios, cu vânzãri programate sã înceapã la începutul anului 2013. Atunci când va ajunge pe piaþã, ne vom uita probabil uita la o gama de motoare cu trei cilindri facute sa se potriveasca si pe o versiune electrica pana in 2015.
Tentativ numit Junior, modelul Opel se potriveste intre Corsa ºi Agila , dar numai ca este in trei usi. Este de aºteptat sã fie de mãrimea unui Mini Cooper, dar, cu un plafon arcuit ºi ecartament lat, oferã mai mult spaþiu interior decat Fiat 500.
Modelul se zvonea in planurile GM inainte ca economia sa se fi prãbuºit, forþând compania sã tãie din programele de dezvoltare localizate în favoarea unor produse la nivel mondial. ªeful general al operaþiunilor europene Nick Reilly, cu toate acestea, pare sã fi convins pe sefii de la Detroit de necesitatea proiectului Junior.
Numele este încã în curs de finalizare ºi ar putea fi anunþat în Frankfurt, alãturi de debuturi ale Astra GTC ºi Tourer Zafira ºi conceptul misterios, cu vânzãri programate sã înceapã la începutul anului 2013. Atunci când va ajunge pe piaþã, ne vom uita probabil uita la o gama de motoare cu trei cilindri facute sa se potriveasca si pe o versiune electrica pana in 2015.
- GTS-MAN
- **
- 305 mesaje
- din 03 Dec 2009
- Vectra 2004 2.2 DTI
- Bucuresti
GTS-MAN
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2009
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- cangri
- OP
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Vehiculul cunoscut pânã acum sub denumirea de Opel Junior poartã de astãzi un nume cu care poate ieși pe piațã. Noul Adam este, conform producãtorului, „o mașinã complet nouã, micã doar pe dinafarã, musculoasã, amuzantã și obraznicã”.
Opel Adam are trei uși, patru locuri și 3,7 metri lungime. Oficialii Opel au ținut sã menționeze și cã nu va fi o mașinã „low-cost” ci una micã, de oraș, cu „posibilitãți de personalizare pe care nicio altã mașinã nu le ofer”.
Micul Adam va fi prezentat oficial la finalul lunii septembrie la expoziția auto de la Paris și va ajunge în showroomuri în prima parte a lui 2013. Modelul este proiectat în Germania și va fi produs exclusiv la uzina din Eisenach. Alte detalii despre noul model vor fi fãcute publice odatã cu lansarea oficialã de la Mondial de l’Automobile.
Opel Adam are trei uși, patru locuri și 3,7 metri lungime. Oficialii Opel au ținut sã menționeze și cã nu va fi o mașinã „low-cost” ci una micã, de oraș, cu „posibilitãți de personalizare pe care nicio altã mașinã nu le ofer”.
Micul Adam va fi prezentat oficial la finalul lunii septembrie la expoziția auto de la Paris și va ajunge în showroomuri în prima parte a lui 2013. Modelul este proiectat în Germania și va fi produs exclusiv la uzina din Eisenach. Alte detalii despre noul model vor fi fãcute publice odatã cu lansarea oficialã de la Mondial de l’Automobile.