Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • kattalyn

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut....Am si eu un Opel Astra G cu motor Y 20 DTH, 2.0 DTI 16V din 2001, cu 150.000 km......si din cand in cand.....imi apare cheia(service) pe bord si nu se mai tureaza la mai mult de 2000 de ture sau 1500 sau cateodata 3000.......am fost cu ea la tester si mi sa spus k este senzorul de racire....l-am schimbat si nimic......masina face la fel......ati patit cumva asa cu masina?
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Ce eroare ti-a iesit la tester? Verifica electrovalvele,vacuum-ul,eu am patit ceva asemanator.
  • kattalyn

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
nu mai stiu exact ce eroare mia iesit la tester...si doar k mi-a zis ala sa inlocuiesc senzorul de racire............electrovalvele le-am verificat....nu este de la ele
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Mergi la service.Observ ca stai aproape de craiova.Iti recomand DSF motors http://dsfmotors.ro/ Este tester gratuit pana in septembrie.Sunt baieti ok,eu acolo am depistat problema(gratis Smile ).Bafta
  • kattalyn

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ok mersi mult.....la primu drum de craiova o sa incerc si acolo....k aici la Tr Severin...nu ia dat nimeni de cap........eu m-am gandit k ar fi catalizatoru infundat....dar nush
  • emilperijoc

  • Mesaje scrise: 577
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2007

  • Mesaj Privat
dupe ce vei avea un cod de eroare, atunci vom avea mai multe sanse sa te ajutam ... pana atunci ... spor
  • kattalyn

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
ok...oricum vroiam sa mai merg zilele urmatoare cu ea la la tester...si dupa o sa iau si codu de la eroare
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
... si o sa ai ori eroare de EGR, ori de senzor de turatie (speed sensor). sa vedem daca am ghicit Razz
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
aceleasi simptome coduri p0400 si p01220. Primul este de EGR si al doilea se refera la alimentare, posibil mizerie sau apa. Solutia: curatire EGR si rezervor motorina cu tot cu conductele aferente. Pentru moment am bagat un aditiv pentru motorina si nu mai face figuri.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Motorina buna si apoi COX.
Si se rezolva.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dorin, sa intelegem ca tu inca nu ai curatat rezervorul? sau l-ai curatat, apoi ai bagat aditiv?

cangri, asa ziceam si eu... dar am bagat motorina evo de la mol si i-am dat cox, si parca tot face pe-a dreacu.
merge ea, se tureaza, dar sunt momente in care trebuie sa ai piciorul mai greu pentru a ajunge la performante la care atunci cand merge bine ajungi doar atingand acceleratia.
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu am curatat rezervorul pentru ca nu am avut cand si in plus mai am vreo 20 de litrii de motorina in el. Aditivul a fost o solutie de moment pentru ca problema aparuse departe de casa. Oricum stiam ca nu e o problema grava dar am vrut sa vad ce erori raman stocate si ce zice cartea ca trebuie sa faci in conditiile respective. Am mai patit asta cu ceva timp in urma si s-a rezolvat doar cu solutia data de colegul "cangri". Am ajuns la concluzia ca problema a aparut din cauza mizeriei din rezervor care a fost "agitata" din cauza unei portiuni de drum cu asfaltul rupt.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR