sqryn
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2010 A16LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
si eu sunt oarecum in aceeasi situatie. plus ca am si acces la masini de serviciu. singurul regret pentru alegerea dieselului e diferenta la impozit (dublu fata de benzina) deci costuri de 150-170 euro in plus pe an. faptul ca se poate strica este sincer cea mai mica din grijile mele referitoare la masina.
dar in total sunt multumit de ea, gradul de satisfactie a urcat simtitor dupa concediul de 2 saptamani si vreo 2500 km parcursi
ai grija de ea, fa-i reviziile la timp si cativa ani ar trebui sa fie ok (daca e noua)
bucura-te de masina si km cat mai multiu fara probleme
dar in total sunt multumit de ea, gradul de satisfactie a urcat simtitor dupa concediul de 2 saptamani si vreo 2500 km parcursi
ai grija de ea, fa-i reviziile la timp si cativa ani ar trebui sa fie ok (daca e noua)
bucura-te de masina si km cat mai multiu fara probleme
- roxanica_gtc
- OP
- 38 mesaje
- din 21 Jun 2011
- Astra 2007
- Bucuresti
roxanica_gtc
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
Foarte bine! Acum e pregatita sa mai faci cel putin 100 de drumuri de 15 km dus-intors prin oras si n-o sa se infunde Glumesc...
Eu merg zilnic in bucuresti cca. 30 km. cu masina din semnatura. Masina trage bine, o poate confirma si colegul victor_soare pe care il salut pe aceasta cale... Insa (pentru ca fara un "insa", nu se poate) chiar daca schimb eu la 2500 - 3000 rpm, pentru ca asta fac de o vreme, tot vin zile in care masina pare infundata, parca am o remorca dupa mine. Merge, se tureaza, dar trebuie sa am piciorul mai greu ca sa ajung la performantele normale.
Concluzia mea (desi mi-a fost greu sa ajung la ea) ar fi ca pentru oras, tot benzina se merita. Nu sunt fan benzinare, sunt bolnav dupa turbo-diesel, dar uite ca nu prea merge asa treaba. Sau, poate una de generatie noua, common-rail, o turbina cu geometrie variabila si alte nebunii ar fi altceva. Dar merita sa dai atatia bani pe o masinuta pe care o distrugi (la propriu) in bucuresti?
claudiu
Eu merg zilnic in bucuresti cca. 30 km. cu masina din semnatura. Masina trage bine, o poate confirma si colegul victor_soare pe care il salut pe aceasta cale... Insa (pentru ca fara un "insa", nu se poate) chiar daca schimb eu la 2500 - 3000 rpm, pentru ca asta fac de o vreme, tot vin zile in care masina pare infundata, parca am o remorca dupa mine. Merge, se tureaza, dar trebuie sa am piciorul mai greu ca sa ajung la performantele normale.
Concluzia mea (desi mi-a fost greu sa ajung la ea) ar fi ca pentru oras, tot benzina se merita. Nu sunt fan benzinare, sunt bolnav dupa turbo-diesel, dar uite ca nu prea merge asa treaba. Sau, poate una de generatie noua, common-rail, o turbina cu geometrie variabila si alte nebunii ar fi altceva. Dar merita sa dai atatia bani pe o masinuta pe care o distrugi (la propriu) in bucuresti?
claudiu
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
Eu am masina de 2 ani si aproape 3 si merge bine si in Bucuresti ,fac zilnic 50-60km la diferite ore,dar o data pe luna merge ,,balenuta,, mea pe autostrada si se destrabaleaza la 4000 rot pina la Lehliu si inapoi,eu cred ca merita si ea 50 de lei motorina pentru a se ,,spala,, de depunerile de pe galerie,turbina si injectoare
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
tase a scris:Eu am masina de 2 ani si aproape 3 si merge bine si in Bucuresti ,fac zilnic 50-60km la diferite ore,dar o data pe luna merge ,,balenuta,, mea pe autostrada si se destrabaleaza la 4000 rot pina la Lehliu si inapoi,eu cred ca merita si ea 50 de lei motorina pentru a se ,,spala,, de depunerile de pe galerie,turbina si injectoare
Te cred, tase. Dar tu ai CDTI... Common-rail, filtru particule, etc... Cunosc masina perfect. E totusi altceva. Adevarat ca e tot diesel, dar e tehnologie noua.
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
salutare, si eu pot sa ma plang de distanta de parcurs, de acasa pana la munca este de max 3 km si fac maxim 5 min, nici nu pot sa merg mai mult de treapta a3a si asta in zilele cu trafic redus, vara temp se ridica la jum dar iarna ii jaleeee, tremur de frig pana la munca si inapoi.
Apropo tr sa ii fac schimbul de ulei ce tip de ulei imi recomandati sa folosesc avand in vedere distantele mici de parcurs ? Y20DTH/2001/218000km
Apropo tr sa ii fac schimbul de ulei ce tip de ulei imi recomandati sa folosesc avand in vedere distantele mici de parcurs ? Y20DTH/2001/218000km
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
sorinel-IS a scris:salutare, si eu pot sa ma plang de distanta de parcurs, de acasa pana la munca este de max 3 km si fac maxim 5 min, nici nu pot sa merg mai mult de treapta a3a si asta in zilele cu trafic redus, vara temp se ridica la jum dar iarna ii jaleeee, tremur de frig pana la munca si inapoi.
Apropo tr sa ii fac schimbul de ulei ce tip de ulei imi recomandati sa folosesc avand in vedere distantele mici de parcurs ? Y20DTH/2001/218000km
Apropo tr sa ii fac schimbul de ulei ce tip de ulei imi recomandati sa folosesc avand in vedere distantele mici de parcurs ? Y20DTH/2001/218000km
Salut!
Am acelasi motor, dar ceva mai putin km la bord. Dupa mai multe experiente, am ales Mobil 1 5W-40... Ti-l recomand si tie. Unii spun ca la asemena km la bord, ar trebui 10W-40, dar eu raman la 5. E ok si 10, este mai dens si semi-sintetic.
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
sorinel-IS a scris:mersi mult de sfat, bafta si multi km fara incidente
Mobil; 1 turbo diesel truck 5 w 40 - full sintetic
cost =39 lei/L
cumparat de aici . Merita toti banutii .
1 L= 0.946 galoane.
Bidonul este in galoane fiindca este adus de la Americani
http://www.ulei-sua.com/
- sorinel-IS
- **
- 133 mesaje
- din 27 Nov 2010
- Vectra 2001
- Iasi
sorinel-IS
- Mesaje scrise: 133
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2010
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
daca tot am dat-o in uleiuri ii recomand si eu un castrol syntec 5w-40 cu norma gm -b025 de pe acelasi site recomandat de @gabiopel [bz]
un diesel cu care mergi in fiecare dim.5-15 min pana la servici si inapoi,nu se justifica sub nici o forma.
nici nu apuca sa se incalzeasca saracul.
@Adware_man si eu te salut cu caldura si raman la parerea ca masina ta merge f.bine ,mai ales ca ai si eds.din pacate tu o folosesti 95% pe urban si poate de aia ai si cateodata impresia ca nu merge bine.mai lasa ,,liniutele,, cu masini mai puternice ca a ta
o galerie ,inclusiv egr-ul merita intru totul curatate.
un diesel cu care mergi in fiecare dim.5-15 min pana la servici si inapoi,nu se justifica sub nici o forma.
nici nu apuca sa se incalzeasca saracul.
@Adware_man si eu te salut cu caldura si raman la parerea ca masina ta merge f.bine ,mai ales ca ai si eds.din pacate tu o folosesti 95% pe urban si poate de aia ai si cateodata impresia ca nu merge bine.mai lasa ,,liniutele,, cu masini mai puternice ca a ta
o galerie ,inclusiv egr-ul merita intru totul curatate.
- kalu
- **
- 437 mesaje
- din 18 Oct 2007
- Corsa 2004 z13dt
- Bucuresti
kalu
- Mesaje scrise: 437
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 z13dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2007
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Ingineru are dreptate cu "consumer advise". E cel mai pacatos motor posibil la ce drumuri faci. Nu stiu daca el s-a uitat la poze...eu o vad pocnita fata si spate.
Vad ca lumea compara diesel Y20DTH, hai sa fim seriosi ca ala este rezistent si nu te freaca cu distributia, injectoare, regulator motorina, fulie alternator, admisie sau EGR sau...
Sfatul cu mers turat este bun DAR cand motorul este rece ? Dar la iarna ? Cand se incalzeste la ea motorul ? Vara hai ca 1km este suficient dar iarna nu-i ca vara.
De EGR nu scapi si de curatat e dracu' nu ca la dieselul de 2L unde ai 2 suruburi si dureaza 5 minute.
De distributie iar nu scapi ca nu tine nici aia 150,000km cat spune Opel sau Fiat. Povestea cu lantul care este pe viata nu tine la astea, face motorul poc si gata. La dezmembrari este lista de asteptare pentru asa motoare fara vrajeala ca nu am timp de prostii. Un benzinar mic tot pe lant macar te anunta cu zgomot de diesel. La Z13 trebuie ureche buna...intinzatorul macaronar se gripeaza si pa 500euro in cele mai multe cazuri...aaa, pune si manopera si RAR distractie nu gluma.
Nu te mai amarasc, citeste la Corsa ca aceste motoare cam acolo le gasesti, pe Astra mai rar ca e mic si prea tras de el.
Bujii, dupa bafta. Multi au vrut sa le schimbe si filetul a cedat de se invart in gol...hai ca nu sunt ei superspecialisti dar la 60,000km nu are voie asa ceva.
Vad ca lumea compara diesel Y20DTH, hai sa fim seriosi ca ala este rezistent si nu te freaca cu distributia, injectoare, regulator motorina, fulie alternator, admisie sau EGR sau...
Sfatul cu mers turat este bun DAR cand motorul este rece ? Dar la iarna ? Cand se incalzeste la ea motorul ? Vara hai ca 1km este suficient dar iarna nu-i ca vara.
De EGR nu scapi si de curatat e dracu' nu ca la dieselul de 2L unde ai 2 suruburi si dureaza 5 minute.
De distributie iar nu scapi ca nu tine nici aia 150,000km cat spune Opel sau Fiat. Povestea cu lantul care este pe viata nu tine la astea, face motorul poc si gata. La dezmembrari este lista de asteptare pentru asa motoare fara vrajeala ca nu am timp de prostii. Un benzinar mic tot pe lant macar te anunta cu zgomot de diesel. La Z13 trebuie ureche buna...intinzatorul macaronar se gripeaza si pa 500euro in cele mai multe cazuri...aaa, pune si manopera si RAR distractie nu gluma.
Nu te mai amarasc, citeste la Corsa ca aceste motoare cam acolo le gasesti, pe Astra mai rar ca e mic si prea tras de el.
Bujii, dupa bafta. Multi au vrut sa le schimbe si filetul a cedat de se invart in gol...hai ca nu sunt ei superspecialisti dar la 60,000km nu are voie asa ceva.
contrazic din experienta multe din spusele de mai sus!
motorul 1.3cdti este facut pentru oras. avantaje-consum mic, demaraj bun,fiabiliate.
Ce legatura are egr si distributia cu subiectul topicului?Nu toate masinile necesita interventii din cand in cand?
userul dancuciureanu consider ca nu are experienta necesara,ca de altfel multi de aici, sa afirme pareri referitoare la 1.3cdti.....doar cand folosesti zilnic si parcurgi cu motorul respectiv minim 200.000km ..atunci poti sa zici ca e fiabil sau nu!
- adware_man
- ****
- 1,724 mesaje
- din 01 Oct 2008
- Astra 2002 Y20DTH
- Bucuresti
adware_man
- Mesaje scrise: 1,724
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Oct 2008
- Mesaj Privat
@kalu, esti mult prea vehement, ti-a casunat pe dancuciureanu
Fiecare dintre cei care au scris aici, prefer sa cred ca si-au spus doar parerea. Eu am facut-o, in ce priveste motorul Y20DTH, si am facut-o din experienta. Iar cum motorul Y20DTH e diesel, mi-am permis sa generalizez anumite aspecte.
E adevarat ca motorul in sine ca si componenta nu are treaba cu EGR, distributie si alte componente ale ansamblului. Dar oamenii isi spun pareri, nu trebuyie luate neaparat ca sfaturi. Zic eu. Si pana la urma, ce faci daca iti crapa turbina sau pompa de injectie, iar motorul ramane intreg?
Bafta!
Fiecare dintre cei care au scris aici, prefer sa cred ca si-au spus doar parerea. Eu am facut-o, in ce priveste motorul Y20DTH, si am facut-o din experienta. Iar cum motorul Y20DTH e diesel, mi-am permis sa generalizez anumite aspecte.
E adevarat ca motorul in sine ca si componenta nu are treaba cu EGR, distributie si alte componente ale ansamblului. Dar oamenii isi spun pareri, nu trebuyie luate neaparat ca sfaturi. Zic eu. Si pana la urma, ce faci daca iti crapa turbina sau pompa de injectie, iar motorul ramane intreg?
Bafta!