- ionutz_i2000
- OP
- 4 mesaje
- din 11 Oct 2007
- Vectra 2001
ionutz_i2000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2007
- Mesaj Privat
Buna ziua ,
Am o vectra B caravan diesel 2001 si de vreo cateva zile dimineata la prima cheie o ia fffff greu cu un fum cenusiu . Am verificat bujiile .. ok , pompa de injectie.. ok , am schimbat furtunele de retur .. ok insa ... degeaba ... aceeasi pornire grea .
Imi spune cineva sa montez o supapa unisens pe furtunul de retur si scap de aceasta problema .
Am o vectra B caravan diesel 2001 si de vreo cateva zile dimineata la prima cheie o ia fffff greu cu un fum cenusiu . Am verificat bujiile .. ok , pompa de injectie.. ok , am schimbat furtunele de retur .. ok insa ... degeaba ... aceeasi pornire grea .
Imi spune cineva sa montez o supapa unisens pe furtunul de retur si scap de aceasta problema .
- bogdan caras
- *
- 5 mesaje
- din 05 Jun 2007
- Vectra 2003 y22dtr
- Bucuresti
bogdan caras
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ionutz_i2000
- OP
- 4 mesaje
- din 11 Oct 2007
- Vectra 2001
ionutz_i2000
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Oct 2007
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,568 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,568
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
Da jos filtrul de motorina cu tot cu suport pt cateva zile sa vezi daca tot la fel face si leaga furtunele intre ele cu furtune transparente si vezi daca mai face la fel . Daca nu mai face de vina este capacul din plastic al filtrului de motorina si trebuie inlocuit. Dar vezi ca sunt in comert de la seat sau wv golf 2 sau 3 filtre capsulate si pune unul din acela si ai rezolvat problema pe veci eliminind preincalzirea motorinei care este tot degeaba.
Daca problema persista schimba din nou furtunasele de retur cu unele de 2.7mm diametrul si daca nici asa atunci schimba simeringurile de la injectoare(cost 150 lei)
NU pune supape unisens ca nu rezolvi problema --fereste-te cat poti de ele.
Daca problema persista schimba din nou furtunasele de retur cu unele de 2.7mm diametrul si daca nici asa atunci schimba simeringurile de la injectoare(cost 150 lei)
NU pune supape unisens ca nu rezolvi problema --fereste-te cat poti de ele.
zaytsuca
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
andreiGBT
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2011
- Mesaj Privat
raul67
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Maramures
- Masina: Vectra 1998 X20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2014
- Mesaj Privat
Buna m-am lovit si eu de o problema asemanatoare la rece(temperaturi de sub 10 grade) imi porneste mai greu dar nu se aprinde becul la bujii in bord niciodata,mentionez ca bujiile sunt ok si am schimbat si senzorul de temperatura pentru ca atunci cand ii scoteam mufa si puneam contactul se aprindea si becul la bujii si masina pornea ok atunci apoi dar ramanea beculetul check engine aprins.Acum ca vine anotimpul rece as dori sa repar problema muntumesc anticipat pentru sfaturi.