Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare la tota lumea,

Numele meu este Marius si sunt un proaspat utilizator al acestui club. Detin un Vectra C din 2007 , benzina, 1.8 , 143 cp, z18 xer, 66000 km. Astazi cand am plecat spre servici am constatat ca volanul imi merge greu, nu ca la o dacie care nu are servo dar nici usor cum mergea de obicei, in bord nu s-a aprins nimic ca sa ma avertizeze. Se poate sa ma sfatuiasca cineva care a mai avut probleme de acest gen, ce ar trebui facut? ce poate fi? pompa de servo? nu am idee. o sa verific si nivelul lichidului de servo sa vad daca este la nivel.

Va multumesc frumos pentru ajutor.

Marius.
Skip ads

  • andrei_alik

  • Mesaje scrise: 1,064
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2010

  • Mesaj Privat
rezolvarea poate fi asta : https://www.clubopel.com/vie...odirectie+greoaie
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc foarte mult ptr ajutor. sper sa o rezolv cat mai repede:)
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Aprorpo: ce tip de lichid recomandati pentru servo,? de la ce firma?
multumesc!
  • nmu

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Mi se pare ca si la a mea se misca greu volanul, e o Astra G si nu prea am idee unde se afla rezervorul de ulei pt servo.
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

cred ca am depistat problema referitor la servo, deoarece lichidul este la nivel si nici pierderi nu sunt; nu cred ca este de acolo; deoarece cu ceva timp in urma , aprox. 6 saptamani am schimbat amortizoarele fata dar fara rulmenti si flanse, ceea ce cred si mai mult ca sigur este nasol, asa a spus si mecanicul ca nu este recomandat sa schimbi fara rulmenti si flanse daca pui amortizoare noi. dupa putin timp a inceput sa bata in fata la amortizoare si mi-am dat seama ca de acolo este; ma gandesc ca rulmentii s-au uzat de tot si de aceea la viraje merge greu. o sa ii schimb saptaman urmatoare. ma gandesc daca se poate si este recomandat sa schimb doar rulmentii fara flanse?/deoarece flansele pareau ok cand le-am vazut. voi ce ziceti? credeti ca asta ar fi problema?

multumesc mult de tot!
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
mariusdumitrache a scris:...cred ca am depistat problema referitor la servo, deoarece lichidul este la nivel si nici pierderi nu sunt; nu cred ca este de acolo; deoarece cu ceva timp in urma , aprox. 6 saptamani am schimbat amortizoarele fata dar fara rulmenti si flanse, ceea ce cred si mai mult ca sigur este nasol, asa a spus si mecanicul ca nu este recomandat sa schimbi fara rulmenti si flanse daca pui amortizoare noi. dupa putin timp a inceput sa bata in fata la amortizoare si mi-am dat seama ca de acolo este; ma gandesc ca rulmentii s-au uzat de tot si de aceea la viraje merge greu. o sa ii schimb saptaman urmatoare. ma gandesc daca se poate si este recomandat sa schimb doar rulmentii fara flanse?/deoarece flansele pareau ok cand le-am vazut. voi ce ziceti? credeti ca asta ar fi problema?...

Bataia ar putea fi de la rulmentii de amortizor desi la 66000 km, daca sunt reali, e cam devreme.
Totusi problema servo se poate datora alternatorului. Daca nu ma-nsel ai directie electrohidraulica EPS.
Verifica tensiunea pe borne. Cu motor pornit trebuie sa ai 14-14.4V.
Bafta.
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salut, mersi frumos ptr sfat; o sa verific si tensiunea la borne. totusi ai idee daca schimb doar rulmentii si nu schimb si flansele ar fi vreo problema? mentionez ca flansele aratau ok cand le-am vazut.
multumesc ptr ajutor. o sa revin cu detalii.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca tot schimbi rulmentii schimba si flansele ca nu sunt scumpe, probabil pe masina sunt cele din fabrica.
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut Iulian,am inteles, sunt in jur de 150 ron /bucata - flansa si rulmentul cam 50 ron. o sa le schimb saptamana urmatoare, sper sa mai reziste pana atunci:). multumesc ptr sfat;)
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Salutare,

Stie cineva cam ce preturi sunt la manopera la cei de la EDS OPEL SERVICE? deoarece vreau sa schimb flansele de la amortizoare si rulmentii aferenti. sau daca stiti un alt sevice mai bun; din cate am citit pe forum am vazut ca majortitatea il recomanda.
multumesc.
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Daca ii intrebi, o sa-ti raspunda:
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=60462
Flansele nu sunt asa scumpe, poate cele GM, gasesti si mai ieftin.
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut iulian si tuturor,

am verificat tensiunea la borne, indica 13.8 - 13.9 ...,,este ok?nu cred ca o sa reusesc sa schimb saptaman asta flansele si rulmentii, o sa mai amn cam 2 saptamani, sper sa nu fie prea tarziu si sa mai stric si altele:( . apropo: venind spre bucuresti duminica,pe autostrada a2, mi s-au aprins in bord martorii de la abs si de la drum alunecos, am oprit putin pe dreapta. la plecare dupa repornirea motorului au disparut iar dupa vreo 2-3 km s-au aprins iar. astazi venind de la servici s-au aprins iar si nu s-au mai stins pana am oprit motorul? imi poate spune cineva care ar fi problema?

mii de multumiri!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,416
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
mariusdumitrache, ar trebui citite codurile de eroare de pe modulul de ABS. Foarte probabil o sa gasesti comunicatie cu probleme cu unul dintre senzori (senzorii de ABS sunt incorporati in rulmentii de la roata)
Nu te grabi sa schimbi rulmentii, verifica cablaj, curata mufe....
  • padrefloryn

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2009

  • Mesaj Privat
salut, as avea si eu o problema, dupa ce am inlocuit pe stanga fata brat, bieleta directie si bieleta antiruliu directia e foarte sensibila, iar la orice inclinare a drumului, o ia si volanul in acea parte, care se fie problema? (vectra c, 2005, 1,9)
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
jE a scris:mariusdumitrache, ar trebui citite codurile de eroare de pe modulul de ABS. Foarte probabil o sa gasesti comunicatie cu probleme cu unul dintre senzori (senzorii de ABS sunt incorporati in rulmentii de la roata)
Nu te grabi sa schimbi rulmentii, verifica cablaj, curata mufe....



salut,

am rezolvat cu senzorul de la abs, nu mai sunt probleme. - au fost ceva probleme de comunicatie la senzori.. ms ptr ajutor.
  • mariusdumitrache

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2007 z18xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2011

  • Mesaj Privat
salut,

nu am reusit sa rezolv nici pana acum problema cu servo:((((am fost la un electrician s-a uitat la tot ce tine de partea electrica ptr servo si a spus ca din punct de vedere electric nu este nici o problema, alternatorul incarca, bateria este ok(chiar a schimbat cu alta baterie sa vada sigur daca este de la baterie) si nu a fost problema. mi s-a mai spus ca daca era de la poma de servo dupa cum se misca volanul, un sfert de tura usor - un sfert de tura greu si tot asa, este posibil sa fie de la caseta de directie... deoarece daca pompa nu mergea deloc nu se misca asa sacadat cand usor cand greu. pompa de servoe este ok, nu pierde lichid care este la nivel. aveti vreo idee?/ sa fie vreu furtun ceva de la pompa strangulat....? sau intradevar problema ar fi la caseta de directie? daca este de la caseta m-a linistit detot, o sa o las in parcare:))
multumesc anticipat pre ajutor.
  • bibu16v

  • Mesaje scrise: 6,845
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2016

  • Mesaj Privat
Augustin73 a scris:Verifica crucea dintre coloana de directie si caseta , se gripeaza

Când nu apar martori în bord, iar funcționarea servodirecției este afectată din când în când(în anumite poziții, grade de viraj, mers sacadat, neuniform), deci nu permanent, cum zice colegul, mai sus, primul lucru folosiți un spray degripant, dat din belșug, pe crucea cardanică a coloanei volanului. O să fiți impresionați de efect! Iar dacă circulați în medii foarte umede, nu ar strica să faceți periodic chestia asta, așea, măcar când vă aduceți aminte: e o chestie de 2 minute max., dar vă scutește de alte dureri de cap pe viitor.

padrefloryn a scris:salut, as avea si eu o problema, dupa ce am inlocuit pe stanga fata brat, bieleta directie si bieleta antiruliu directia e foarte sensibila, iar la orice inclinare a drumului, o ia si volanul in acea parte, care se fie problema? (vectra c, 2005, 1,9)

Trebuie refăcute unghiurile direcției. E regulă atunci când schimbi sau demontezi piese/subansambluri ale trenului de rulare.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR