- Alex-Carol
- OP
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
Salut baieti.de ce mi-a fost frica n-am scapat.ieri se aprinde check engine in mers ,trag pe dreapta si aud motorul turat la maxim fara sa revina la relanti.suspectam de mai de mult IAC-ul,si intr-adevar parea blocat ,adica avea tija aceea iesita la maxim. dupa un pic de ''tras-impins''si ciocanit usor in el ,dau cheie si check-ul dispare ,si motorul revine la relanti.studiez toata ziua problema pe form,dau jos throttle body il curat(n-a fost exagerat de murdar).motorul revine la relanti ca si inainte ,adica cam tarziu dupa vreo 5-6 secunde.e normal?si inca ceva .tija aceea care iese din IAC nu e prea afara? dupa aia fac o tura .trage bine, are putere,dar la revnirea in relanti "da in nas''.ceva tat nui bine .sugestii?as vrea sa curat acel iac, dar nu am gasit nimic pe forum
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
- Alex-Carol
- OP
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Daca tii neaparat se poate intinde,insa nu cred ca ai dori ca atunci cand esti plecat cu masina sa se rupa.Eu cred ca o investitie minima in masina este obligatorie.Cauta cu atentie la Corsa si Agila ,problemele cauzate de uzura distributiei si mai ales problemele cauzate de ''mesteri mari'' care au facut reparatiile ca la dacie.
Un lant de distributie rupt la 2-3000 rot min =motor distrus + alte inconveniente(te poate lasa cand esti in concediu sau la mare distanta de casa),iar cheltuiala in loc sa fie planificata este......
Un lant de distributie rupt la 2-3000 rot min =motor distrus + alte inconveniente(te poate lasa cand esti in concediu sau la mare distanta de casa),iar cheltuiala in loc sa fie planificata este......
- Alex-Carol
- OP
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
dar zgomotul acela nu de la lant provine?un kit distributie nou e pe la 500 de lei iar manopera ,cine stie. chestia e ca nu prea am .........stii tu.oricum ma voi duce pe la vreun service sa le cer parerea.azi am venit de prin tara,am facut si transfagarasanul (a urcat "micuta")si parca motorul bate mai tare decat la plecare. oricum mai studiez pe forum... cam ce si cum.mersi gcom61.
- PAUL_BM
- **
- 258 mesaje
- din 25 Jan 2010
- Maramures
PAUL_BM
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Maramures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat
Cand ai demontat/montat motorasul de relanti ai facut si acel "idle learning"? Adica sa ii pui contactul 2 minute fara sa apesi nicio pedala, apoi sa pornesti motorul si sa-l lasi la relanti nu stiu cate minute etc.?
A mea vibreaza foarte urat la relanti si vreau sa elimin toate posibilitatile, asa ca vreau sa schimb si motorasul de relanti si vreau sa stiu daca celalalt trebuie "invatat" sa functioneze pe masina mea.
A mea vibreaza foarte urat la relanti si vreau sa elimin toate posibilitatile, asa ca vreau sa schimb si motorasul de relanti si vreau sa stiu daca celalalt trebuie "invatat" sa functioneze pe masina mea.
- Alex-Carol
- OP
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
salutare tuturor posesorilor de Opel si a utilizatorilor acestui forum!
am luat si eu o Corsa C, 2001 si se aude motorul la relanti ca la un diesel. asta face doar la relanti, ideea e ca o sa ii schimb uleiul si sa vad ce se intampla. motorul este Z10XE de 1L. am vazut ca aveti intalniri vinerea...eu sunt din Brasov. daca vin la intalnire ma poate ajuta cineva? poate o diagnoza daca ajuta cu ceva...
in rest merge f bine masina, doar zgomotul ma deranjeaza, am tot citit si ba ca e de la tacheti, ba e de la distributie...ba...
se "strica"ceva daca mai merg asa? astept raspunsuri si va multumesc!
PS> imi poate spune cineva cat ulei se baga exact si care ar fi mai bun? (mai mult pt oras, dar nu numai)
am luat si eu o Corsa C, 2001 si se aude motorul la relanti ca la un diesel. asta face doar la relanti, ideea e ca o sa ii schimb uleiul si sa vad ce se intampla. motorul este Z10XE de 1L. am vazut ca aveti intalniri vinerea...eu sunt din Brasov. daca vin la intalnire ma poate ajuta cineva? poate o diagnoza daca ajuta cu ceva...
in rest merge f bine masina, doar zgomotul ma deranjeaza, am tot citit si ba ca e de la tacheti, ba e de la distributie...ba...
se "strica"ceva daca mai merg asa? astept raspunsuri si va multumesc!
PS> imi poate spune cineva cat ulei se baga exact si care ar fi mai bun? (mai mult pt oras, dar nu numai)
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
de luat in seama: https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466
(Z10XE de pe agila e acelasi ca cel de pe corsa?)
(Z10XE de pe agila e acelasi ca cel de pe corsa?)
- Alex-Carol
- OP
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
ai grija ce fel de ulei pui, ca eu am pus mobil super 10w40 si n-am stiut ca e facut in turcia .dupa 2000 de km sa facut ca apa .am schimbat cu aral 100%nemtesc si motorul merge altfel.citeste aici si te lumineaza (daca n-ai facut-o deja):https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11466.bafta
- Alex-Carol
- OP
- 158 mesaje
- din 26 Jun 2010
- Corsa 1998 x10xe
- Mures
Alex-Carol
- Mesaje scrise: 158
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 1998 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2010
- Mesaj Privat
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat
Cei ce ati avut probleme cu IAC-ul la X10XE, ati reusit sa-l reparati/curatati sau a trebuit schimbat cu nou?
Eu l-am desfacut pe al meu ca imi opreste motorul brusc, cu eroare p0505 , cred ca e acel motoras interior de vina, pentru ca toate contactele din el le-am curatat cu spray dupa tutorialul de aici http://www.thecorsa.co.uk/m...ontrol-valve.html si nu am vazut nicio schimbare. Vroiam sa stiu daca e musai schimbat cu nou.
Eu l-am desfacut pe al meu ca imi opreste motorul brusc, cu eroare p0505 , cred ca e acel motoras interior de vina, pentru ca toate contactele din el le-am curatat cu spray dupa tutorialul de aici http://www.thecorsa.co.uk/m...ontrol-valve.html si nu am vazut nicio schimbare. Vroiam sa stiu daca e musai schimbat cu nou.
catalinos
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1999 x10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mar 2013
- Mesaj Privat
eu am reusit sa curat iacul dar ceea ce este neaparat obligatoriu este ca dupa ce-l cureti bine trebuie luate bornele de pe masina vreo 2 ore dupa care trebuie facut invatarea iacului....adica tine contactul 1 minut dupa care il pornesti dar nu te atingi de acceleratie pana ce motorul ajunge la temperatura de lucru....adica vreo 10 minute.vezi dupaia daca sa schimbat ceva.bafta
- gaby_isro
- **
- 427 mesaje
- din 29 Jun 2009
- Corsa 2000 X10XE
- Alta tara
gaby_isro
- Mesaje scrise: 427
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 2000 X10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2009
- Mesaj Privat