- shadowkript
- OP
- 25 mesaje
- din 09 Aug 2011
- Kadett 1988
- Bacau
shadowkript
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
- shadowkript
- OP
- 25 mesaje
- din 09 Aug 2011
- Kadett 1988
- Bacau
shadowkript
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,011 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,011
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
2. cablul de ambreaj este deteoriat/plin cu mizerie
3. pedala iti agata in ceva, pres, ori cablul
4. daca pedala prinde jos(ca la daciile vechi) atunci nu este reglat corect si in scurt timp iti poate trimite la gunoi ambreajul.
5. arcurile de la ambreaj sunt uzate/de proasta calitate.
vezi care dintre aceste posibilitati pot fi, verifica in manualul de utilizare cum se regleaza/trebuie sa fie pedala.
- shadowkript
- OP
- 25 mesaje
- din 09 Aug 2011
- Kadett 1988
- Bacau
shadowkript
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
- shadowkript
- OP
- 25 mesaje
- din 09 Aug 2011
- Kadett 1988
- Bacau
shadowkript
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bacau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,660 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,660
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
Daca face FOARTE puternic,e un tampon montat gresit/rupt/stramb.Daca iti face mai usurel sunt arcurile de pe discul de ambreiaj decalite,si nu mai preiau socurile.Si daca a fost pus disc de benzinar in loc de diesel face tot la fel.la diesel arcurile sunt mai groase si duble (unul in altul)