Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • calinnu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2011

  • Mesaj Privat
salut ! am mai postat luna trecuta faptul ca mi s-a stricat turbina si supapele in acelesi timp .. de atunci a fost o lunga aventura care nu se mai termina !
am reparat turbina .. supapele .. au dus piesele la montaj in service .. ticalosi nu au verificat roata dintata de la axul cu came si ghici ce ... s-a rupt .. am refacut supapele . pahare .. ghidaje .. am montat totul a doua oara si totusi nu merge .. (lipsa putere ) .. am ajuns in reprezentanta opel brasov ... constatare turbo nu functioneaza .. am dus masina unde sa reconditionat turbo .. era defect paletele erau tocite de un corp strain .. erau roase .. .. ok au refacut iarasi turbina .. au montato ei de data asta .. si stupoare .. nu merge .. nu are putere .. mi-au zis ca e filtru particule infundat .. si trebuie regenerat!.. am fost la opel si am probramare pe luni ...
am incercat regenerare in mers dar nu a mers !.. cate odata merge bine .. dar nu foarte des .. am ca jeruito 100 km dar nimic .. cand merge , merge bine cand nu , face fum si se plafoneaza.. sa mai incerc sa merg cu ea asa ? sau o stric mai rau?.... sau ii fac casco si sar cu ea de pe pod? Smile
ajutor pls vectra c 2006 19 tdci Smile
Skip ads

  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
In momentul in care turbina se face praf, se da jos absolut toata tubulatura de aer,intercooler,galeria de admisie,corpul voletilor si tot ce mai tine de intrarea aerului in motor.
Eu recomand inlocuirea intercoolerului deoarece nu se pot elimina toate particulele metalice din acesta.
Mai verifica si catalizatorul sa nu aibe faguri sparti,egr-ul si clapeta de obturare.
Pe tester urmareste valorile reale daca sunt ok.
Da jos si uleiul din motor si verifica in soare sau la lumina de la o lanterna prezenta spanului. Eu sunt convins ca vei gasi aschii metalice.
  • calinnu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2011

  • Mesaj Privat
sa curatat tubulatura, schimbat ulei plus filtru. intercooler, la catalizator si la filtru de particule nu sa umblat inca!
dar e posibil sa fie dpf?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
e posibil.
  • calinnu

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Mar 2011

  • Mesaj Privat
am fost azi la o alta reprezentanta opel in brasov ... si stupoare masina mea nu are filtru de particule..
  • ciprinel

  • Mesaje scrise: 1,374
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Apr 2008

  • Mesaj Privat
calinnu a scris:am fost azi la o alta reprezentanta opel in brasov ... si stupoare masina mea nu are filtru de particule..

Nici a mea nu are DPF si e identica. Eu cred ca totusi e din turbina toata treaba. Multa bafta in rezolvarea problemei.
  • dornit

  • Mesaje scrise: 256
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2008

  • Mesaj Privat
incearca curatare / inlocuire egr...succesuri.
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
[editat] a scris:In momentul in care turbina se face praf, se da jos absolut toata tubulatura de aer,intercooler,galeria de admisie,corpul voletilor si tot ce mai tine de intrarea aerului in motor.
asta e solutia care trebuie adoptata...
ieri am facut operatiunea asta pe masina varului meu si masina e cu totul alta...
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
dar chiar asa,intercooler nu se poate spala,curata cu ceva?as vrea sa incerc aceasta operatiune.stie cineva daca se poate?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
se poate...
il inunzi cu 2-3 litri de benzina sa se inmoaie uleiul si ce mai e pe acolo si apoi il bagi la jetul de apa...
cel putin asa am vazut la un service ca au procedat...
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
am inteles...dar daca este fisurat pot lipi eu fisura?ar trebui sa curga ceva prin acea fisura nu?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
teoretic da, la presiune ar trebui sa sufle pe undeva daca e spart...
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
as incerca sa scot intercooler sa-l curat ca sigur are multe bazaconii in el si imi e cam frica sa nu gresesc ceva sa fac mai mare beleaua!cred totusi ca si turbo imi scapa ceva ulei,nu mult sau poate totusi e normal sa scoata atat,nu stiu,dar pe furtunul ce ajunge in admisie din intercooler este ulei.daca e cineva care stie il rog sa-mi spuna ce si cum...
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
E ulei din carter. Nu e neaparat de la turbo.
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
eeeeee.....o fi,dar de mi-ai povesti tu ce e ala carter si de unde pleaca si unde vine si ce face si ce drege , tare bine ar mai fi,poate as intelege si eu niste chestii...... ce zici? te bagi?de unde vine frate acel ulei?de ce vine?e bine ca vine? e bine ca am ulei pe intercooler? tare bine ar fi daca ar spune cineva cum tre sa mearga un motor diesel normal si ce inseamna el! de la A la Z sa ne spuna sa pricepem toti
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
in mod normal nu are ce cauta ulei pe calea de admisie, indiferent care ar fi asta...
chiar daca e cu aspiratie sau cu turbina nu prea re ce cauta uleiul pe acolo
daca insa ai avut probleme cu turbina e logic si normal sa gasesti ulei, span si mizerie pe acolo...

exact cum am zis mai devreme, eu am luat masina SH de la cineva si ala era cam habarnist (tind sa cred ca chiar nu stia ce masina are)
a dat o vectra C din 2005 pe un chevrolet aveo nou (da...)
adica el mi-a zis ca masina are 4 airbag-uri si eu am gasit in EPC ca are 6 (insa si fizic pe masina le-am numarat)

dupa ce am demomtat clapeta de acceleratie am vazut ce mizerie e acolo...
probabil vechiul proprietar a avut probleme cu turbina si nu a mai curatat toate cele...
EGR-ul insa era aproape curat... deci mizeria respectiva trebuia sa vina din intercooler si mai departe din turbina...
dupa ce mai intorc din concediu o sa ma bag si la galeria de admisie sa o curat cap-coada sa fiu sigur de masina...
  • catalinemil

  • Mesaje scrise: 155
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ia fi atent ce am facut eu acum vreo 3 luni!am luat decizia sa curat egr-ul si admisia.egr era cu ceva funingine in el,nu multa,dar admisia era plina de ulei negru,ca o pasta asa,lipit pe peretii admisiei,am bagat o lingura cu coada 1cm la 90 grade si am tras cat am putut sa ajung cam pana in dreptul injectorului 2.a iesit o multime de ulei inchegat.stau si ma gandesc acum,cand intra acel ulei spre admisie?la turatii mari peste 3000-3500 sau cand?asta ca sa stiu sa nu mai bag talpa asa tare ca sa nu mai scape ulei spre admisie pana umblu si la turbo sa vad ce prob are.oricum intercooler chiar ma gandesc sa ma apuc sa-l dau jos
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR