KoSmO
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
De cateva luni de zile, am inceput sa gasesc pete sub masina de motorina nearsa. Lichidul e negru ca un ulei si nu miroase a nimic. Precizez ca nivelul uleiului din motor este neschimbat si nici cel de servo. Motorina nearsa curge prin racordul flexibil care e mereu ud si are si o bucata rupta din el ( o gaura de 1 cm ). Pot sa mai spun ca trebuie sa schimb si admisia pentru ca tija numai misca nimic. Masina merge excelent de bine chiar daca are admisia stricata.
Stie cineva de ce curge motorina pe acolo si ce se poate intampla daca mai stau cu ea asa, inafara ca trebuie sa schimb admisia ?
Stie cineva de ce curge motorina pe acolo si ce se poate intampla daca mai stau cu ea asa, inafara ca trebuie sa schimb admisia ?
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
KoSmO
- Mesaje scrise: 80
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z18XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Uleiul acesta care curge si spui ca ar fi de la semeringul de la alternator ce ulei este ? cel din baia de ulei sau cel de servo ?
Sincer cand i-am dat scutul jos am vazut sigur 100% racordul flexibil ud dar nu m-am uitat exact de unde vine ceea ce curge. Mai pot spune ca mi-a aparut la testul cu pedalele si eroarea P1450 Unable To Bleed Up Fuel Tank Vacuum si cand sunt cu masina intre 1800 si 2000 de ture si nu o accelerez tare doar foarte usor da in nas, da doar in plaja aceea de turatie si doar in accelerare.
Sper sa ma bag maine pe sub ia sa trag niste poze, poate vedem ceva mai detaliat.
Sincer cand i-am dat scutul jos am vazut sigur 100% racordul flexibil ud dar nu m-am uitat exact de unde vine ceea ce curge. Mai pot spune ca mi-a aparut la testul cu pedalele si eroarea P1450 Unable To Bleed Up Fuel Tank Vacuum si cand sunt cu masina intre 1800 si 2000 de ture si nu o accelerez tare doar foarte usor da in nas, da doar in plaja aceea de turatie si doar in accelerare.
Sper sa ma bag maine pe sub ia sa trag niste poze, poate vedem ceva mai detaliat.