Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ionutz_i2000

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie:
  • Masina: Vectra 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Buna ziua ,
revin cu discutia de acum cateva zile .
Am o vectra B caravan 2.0 DTI caravan 2001 .
Am constatat o pornire fff grea la rece : am schimbat furtunele de retur , am montat supapa unisens pe tur inainte de filtru, am schimbat filtrul de motorina cu garniturile aferente.... degeaba . Chiar nu stiu ce sa-i mai fac !
Apropo... dimineata gasesc filtrul de motorina jumatate cu motorina in el .
Sa schimb si carcasa de la filtru de motorina ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
S-au scris sute de pagini pe tema porniri greoaie. In primul rand, daca tot desfaci capacul filtrului de motorina - verifica si cum arata filtru. Daca este inegrit, adica hartia filtrului nu mai este alba sau galbena ci neagra, inseamna ca ai probleme cu dezamorsarea pe la simeringurile de la injectoare. In acest caz se demonteaza axa cu came, se schimba si simeringurile si oringurile de pe rampa injectoarelor si ai rezolvat problema.
Mai se poate dezamora instalatia prin injectorul propriu-zis caz in care se recomanda schimbarea diuzelor - dar acest lucru este mai rar intalnit si are ca simptom si un mers neregulat sau batai in zona injectorului.
Un alt caz mai rar de dezamorsare s-a intalnit in interiorul pompei de injectie - si anume uzura axului pompei, fapt care determina la fel ca si in primul caz enuntat contaminarea motorinei cu ulei, inegrind-se astfel filtrulde combustibil.
Acum ca si sfat - probat de mine cu suces - ca si varianta de provizorat incearca sa pui masina ridicata de spate. Eu am in parcare de exemplu doua caramizi de pavaj pe care o urc cand parchez. Astfel ramai cu motorina in pompa, lucru care va facilita pornirea. Un alt aspect il constituie cantitatea de motorina din rezervor - fapt de loc de neglijat. Este bine sau ar fi extraordinar ca rezervorul sa fie in permanenta plin( stiu ca este greu - dar faceti-va un obicei)
Varianta pentru verificare cu filtru de motorina o poti face cumparand un filtru de ford fiesta sau WV cel cu doua tevuci in aceasi directie si montand acet filtru prin intermediul a doa bucatele de furtun si cateva coliere. Daca iti merge cateva zile la rand te poti considera norocos.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mariano a scris:Acum ca si sfat - probat de mine cu suces - ca si varianta de provizorat incearca sa pui masina ridicata de spate. Eu am in parcare de exemplu doua caramizi de pavaj pe care o urc cand parchez. Astfel ramai cu motorina in pompa, lucru care va facilita pornirea.


Ok sa zicem ca va facilita pornirea dar.... pare SF sau mai bine zis hilar, stau si ma intreb ce faci cand ajungi la destinatie Laughing primul lucru inainte sa opresti motorul cauti 2 caramizi sau mai ai prin portbagaj inca 2 de rezerva si pentru destinatie ...

De multe ori mi-am pus problema de ce 1.7 DTI care are acelasi filtru de motorina, nu se dezamorseaza pe la carcasa, din cate stiu are tot sorb in rezervor si nu pompa motorina.
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Modelul cu motor de 1,7 din cate stiu are pompa ajutatoarecare este amplasata in sorbul din rezervor. Am studiat aceasta problema si chiar a-si vrea sa incerc varianta. Singura problema este ca nu am cablajul disponibil, modelul cu Y2,0 DTH avand doar 2 fire pe mufa electrica de la rezervor, acestea fiind de la cititorul de nivel.
Asta nu ar fi o nenorocire - se poate trage fir foarte simplu cu rezistenta cu tot ce trebuie. Practic mi-am cumparat si un buton mic cu revenire.
Plusul vreau sa il iau de undeva de la butonul pt deschiderea geamurilor - tinand cont ca a-si vrea sa montez butonul de actionare a pompei din rezervor undeva in apropierea franei de mana. Deci cel mai aproape + am la intrerupatoarele geamurilor electrice.
Problema cea mai mare ar fi insa debitul care ar putea suferi modificari la regimuri superiore de turatie.
Ma gandesc ca introducand aceasta pompa ajutatoare, practic intercaland-o in circuitul de tur, capacitatea pompei de injectie de a trage motorina sa nu fie afectata. In mod normal nu ar trebui. La motoarele pe benzina pompa lucreaza in imersie permanent, combustibilul avand si rol de racire in acelasi timp. La motorina in schimb pompa nu stiu daca lucreaza permanent sau are doar rol ajutator.
Daca ar fi doar de ajutor la pornire inseamna ca intercaland o astfel de pompa pe traseul de tur s-ar remedia problema foarte eficient.
In ceea ce priveste caramizile - nu mai fi asa dramatic poti cara dupa tine si 2 chituci de lemn de brad - poftim sunt mai usori si ii poti folosi si atunci cand faci pana sa ii pui in fata sau spatele rotii dupa caz.
Acum serios vorbind - acest model de masina a fost revolutionar pentru vremea sa, continua sa ne serveasca si acum cu stoicism, dar parca nu iti vine sa dai 3000-4000 lei pe o pompa cand toata masina in cele mai multe cazuri face 3500 euro.
Cum spunea si economistul Roubini : este o situatie speculata de unii si umflata artificial de altii. El se referea la conotatia economica a pietei imobiliare, eu ma refer la reparatia unei pompe de motorina pentru acest model de masina. Pentru Dumnezeu are deja peste 10 ani - in America astea sunt numite Junk.
  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
mariano a scris:In ceea ce priveste caramizile - nu mai fi asa dramatic poti cara dupa tine si 2 chituci de lemn de brad - poftim sunt mai usori si ii poti folosi si atunci cand faci pana sa ii pui in fata sau spatele rotii dupa caz.


Daca as fi ajuns in situatia asta ii dadeam foc inainte ca sa stiu ca a 2 oara nu mai e nevoie ...
In fine sa trem la subiect, idee e buna sa ai o pompa actionata cateva secunde la pornire si dupa sa o decuplezi( nu ca la benzinar) , acum ma intreb altceva daca ai aer in sistem cand pornesti pompa aerul se duce in pompa de injetie si e eliminat numai dupa pornire pe retur in rezervor ... sau mai bine zis daca ai aer degeaba bagi presiune pe tur ca nu ai cum sa scoti aerul decat dupa pornire .

Esti sigur de pompa de motorina din rezervor la 1.7 ? daca da atunci jos palaria pentru ideea geniala ... care duce la 0 dezamorsari si si deci 0 probleme cu pompa de injectie
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR