- Slick
- OP
- 1,319 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Astra 2004 Z20LET
- Prahova
Slick
- Mesaje scrise: 1,319
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2004 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
Bara din fata este prinsa in multe suruburi pe toate partile.
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
saionut
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
As fi vrut sa incep primul meu post pe acest forum intr-o nota mai vesela insa situatia nu imi da voie. Vroiam sa va descriu prin ce am trecut ieri, poate undeva, cineva va pati la fel si sa nu se agite prea rau. Trecand rapid peste firul evenimentelor, m-am aflat in fata barii din fata sparte in dreptul proiectorului stanga (bucata cazuta). Era clar ca nu aveam ce sa ii fac si nu aveam decat optiunea unei piese noi. Sa nu uit, este vorba de un Opel Astra G (1,7 CDTI). Norocul a fost ca farul este intact, ornamentele de pe bara la fel, inclusiv bandoul acela de plastic care sta la baza barii. Bun...incepem sa sunam...O bara originala GM costa in jur de 20 de mil la GTT ( o scoteam la 14 cu ajutorul unui amic care lucreaza acolo), asta fara nici un fel de ornament sau vopsea. Intrucat vreau sa plec la mare in 2 sapt am decis ca nu e cazul sa pun acum bara originala. Dupa indelungi cautari va prezint mai jos cea mai buna varianta pe care am gasit-o.
Cumparat: s s
bara fata - 180 RON
aparatori noroi fata (pe aceste aparatori sunt prinse doua suruburi de la bara, si evident ca unul a fost rupt dar pentru estetica le-am schimbat pe amandoua) - 50 RON bucata
proiectoare - 90 RON bucata (unul din cele vechi era crapat si in mintea mea creata am zis sa fie ambele noi)
Toate piesele le-am gasit pe stoc la Autokarma.
Cu una bucata din raposata bara m-am dus in targ la Vitan sa prepar vopseata, auzisem de un magazinel care o face perfect (etc etc). Dupa indelungi cautari am gasit standul (TBY 94 numele firmei, standul B12). Vopseaua impreuna cu toate mirodeniile (diluant, lac intaritor, plasto-fix si alte lichide necesare) a costat 116 RON (300 ml atat am inteles ca as avea nevoie). Vreau sa va spun ca dupa prelucrarea vopselei, tanti care a preparat-o dupa codul vopselei; au niste cataloage computerizate de mare valoare, a facut mai mult incercari pe mostra care am adus-o pana ce vopseaua a fost perfecta cu cea existenta ( a luat in considerare si anii trecuti peste vopseaua originala). Am fost placut surprins de aceasta attitudine pt ca desi vopseaua iesita din prima in ochii mei parea identica, a fost facuta dupa codul de la opel, ea nu a fost multumita si a insistat pana a fost 110% multumita.
Cu bara achizitionata si cu vopseaua am gasit o vopsitorie despre care la fel am auzit numai de bine in comuna catelu ( este o vila cu 2 etaje si in spate spate se afla si atelierul de vopsitorie. Mana de lucru ma costa inca 130 de RON, bara vopsita urmeaza sa o ridic astazi si sa o montez ( este foarte simplu). Sa speram ca rezultatul va fi unul care ma va uimi si pe mine.
Imi cer scuze daca numele firmelor par a fi reclama, le-am inserat doar pt a ilustra mai bine pasii de urmat. In speranta ca nimeni nu va fi nevoie sa puna in aplicare cele de mai sus va urez o zi excelenta.
As fi vrut sa incep primul meu post pe acest forum intr-o nota mai vesela insa situatia nu imi da voie. Vroiam sa va descriu prin ce am trecut ieri, poate undeva, cineva va pati la fel si sa nu se agite prea rau. Trecand rapid peste firul evenimentelor, m-am aflat in fata barii din fata sparte in dreptul proiectorului stanga (bucata cazuta). Era clar ca nu aveam ce sa ii fac si nu aveam decat optiunea unei piese noi. Sa nu uit, este vorba de un Opel Astra G (1,7 CDTI). Norocul a fost ca farul este intact, ornamentele de pe bara la fel, inclusiv bandoul acela de plastic care sta la baza barii. Bun...incepem sa sunam...O bara originala GM costa in jur de 20 de mil la GTT ( o scoteam la 14 cu ajutorul unui amic care lucreaza acolo), asta fara nici un fel de ornament sau vopsea. Intrucat vreau sa plec la mare in 2 sapt am decis ca nu e cazul sa pun acum bara originala. Dupa indelungi cautari va prezint mai jos cea mai buna varianta pe care am gasit-o.
Cumparat: s s
bara fata - 180 RON
aparatori noroi fata (pe aceste aparatori sunt prinse doua suruburi de la bara, si evident ca unul a fost rupt dar pentru estetica le-am schimbat pe amandoua) - 50 RON bucata
proiectoare - 90 RON bucata (unul din cele vechi era crapat si in mintea mea creata am zis sa fie ambele noi)
Toate piesele le-am gasit pe stoc la Autokarma.
Cu una bucata din raposata bara m-am dus in targ la Vitan sa prepar vopseata, auzisem de un magazinel care o face perfect (etc etc). Dupa indelungi cautari am gasit standul (TBY 94 numele firmei, standul B12). Vopseaua impreuna cu toate mirodeniile (diluant, lac intaritor, plasto-fix si alte lichide necesare) a costat 116 RON (300 ml atat am inteles ca as avea nevoie). Vreau sa va spun ca dupa prelucrarea vopselei, tanti care a preparat-o dupa codul vopselei; au niste cataloage computerizate de mare valoare, a facut mai mult incercari pe mostra care am adus-o pana ce vopseaua a fost perfecta cu cea existenta ( a luat in considerare si anii trecuti peste vopseaua originala). Am fost placut surprins de aceasta attitudine pt ca desi vopseaua iesita din prima in ochii mei parea identica, a fost facuta dupa codul de la opel, ea nu a fost multumita si a insistat pana a fost 110% multumita.
Cu bara achizitionata si cu vopseaua am gasit o vopsitorie despre care la fel am auzit numai de bine in comuna catelu ( este o vila cu 2 etaje si in spate spate se afla si atelierul de vopsitorie. Mana de lucru ma costa inca 130 de RON, bara vopsita urmeaza sa o ridic astazi si sa o montez ( este foarte simplu). Sa speram ca rezultatul va fi unul care ma va uimi si pe mine.
Imi cer scuze daca numele firmelor par a fi reclama, le-am inserat doar pt a ilustra mai bine pasii de urmat. In speranta ca nimeni nu va fi nevoie sa puna in aplicare cele de mai sus va urez o zi excelenta.
saionut
- Mesaje scrise: 99
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 1,7 CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Ca sa pun sigiliu pe acest thread pot spune ca recomand cu enorm de multa caldura si vopsitoria din comunca catelu. Rezultataul este mult peste ce ma asteptam, practic singura diferenta intre bara vopsita si cea originala consta in luciul prezent in mod mai evident pe cea noua. Din cate am inteles de la oamenii de pe acolo chiar si GTT-ul apeleaza la serviciile lor si nu m-ar mira treaba facuta de nota 11. Sper sa nu va loviti de aceeasi problema ca mine dar daca din nefericire se intampla nu va ingrijorati, nu se observa NIMIC daca urmati "pasii" de mai sus.
O zi excelenta si un week-end de vis
O zi excelenta si un week-end de vis
- chris scooter
- *
- 25 mesaje
- din 21 Apr 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Cluj
chris scooter
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
- chris scooter
- *
- 25 mesaje
- din 21 Apr 2007
- Astra 2000 Y20DTH
- Cluj
chris scooter
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2007
- Mesaj Privat
- NeamTuLe
- **
- 358 mesaje
- din 09 Dec 2007
- Astra 2004 Y17DT
- Bucuresti
NeamTuLe
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Dec 2007
- Mesaj Privat
motosoft
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Apr 2010
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- licurici79
- **
- 62 mesaje
- din 01 Dec 2008
- Astra 2003 1.7YDT
- Prahova
licurici79
- Mesaje scrise: 62
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 1.7YDT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2008
- Mesaj Privat
Slick a scris:Bara din fata este prinsa in multe suruburi pe toate partile.
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
1) Mai intai desfaceti aparatorile de la roti care sunt prinse cu niste piulite de plastic. In afara de piulitele din arcada mai sunt inca 2, unul sub prag si unul sub bara din fata...
2) Desfaceti grila fata (cu sigla Opel) care e prinsa cu 3 suruburi in partea de sus si se ridica fiind prinsa jos doar cu niste tije de ghidare.
3) Desfaceti cele vreo 7 suruburi de sub bara.
4) Desfaceti cele 2 suruburi (1 pe stanga si 1 pe dreapta) din laterala barei pe interior, unde se imbina bara cu aripa laterala.
5) ATENTIE : Sustineti bara cu ceva pentru ca ea se mai tine doar in cele 2 suruburi de sub grila cu sigla.
6) Desfaceti cele 2 suruburi dintre faruri si grila cu sigla.
7) ATENTIE : Pentru modelele cu proiectoare nu va grabiti sa trageti de bara pentru ca proiectoarele din bara inca mai sunt atasate.
Scoateti mufele din proiectoare. (Au intr-o parte un mic sistem de prindere cu o gaura si un pin... bagati o mica surubelnita sau trageti cu mana de manetuta si ies.
Gata... Bara e jos
Este valabil si pentru Astra G 1.7YDT din 2003 ? merci !
- CristianTM
- *****
- 3,710 mesaje
- din 15 Mar 2006
- Vectra 2005 Z19DTH
- Timisoara
CristianTM
- Mesaje scrise: 3,710
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mar 2006
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Am urmat pasii descrisi pe Vectra-C.com in legatura cu demontarea spoilerului la Vectra C facelift. Dupa ce am scos toate suruburile (respectiv punctul 7) al link-ului) bara nu iese afara. Ar trebui sa trag , imping ridic de bara?
http://www.vectra-c.com/for...77584#post1277584
http://www.vectra-c.com/for...77584#post1277584
relu1406
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
relu1406
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Vaslui
- Masina: Vectra 2003 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
kenji2011
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mar 2011
- Mesaj Privat
da si pe mine ma intereseaza bara plus vopsitorie dar bine la mine e mai complicat si mai mult de munca ca vreau sa schimb mai multe deci daca baietii lucreaza bine si ieftin ( ca pana la urma e vorba si de bani ca sunt bugetar) as dori si eu un pm cu datele mai exacte..ale service-ului ..mentionez ca eu am de vopsit capota trager bara ..capete de bara rezultate dintr-un accident !
- blue_maniak
- ***
- 940 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Vectra 2004 Z18XE
- Cluj
blue_maniak
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Mda... desi am incercat de doua ori sa dau bara fata jos, cu reticenta sa nu rup ceva, am aflat in sfarsit care-i problema. Am dat jos contraaripa si-am vazut ca mesterii de la service au fixat bara cu nituri, fiind foarte prost aliniata. Probabil ca vine jos doar facuta bucati.
Grija mare pe la ce service auto mergeti!
Grija mare pe la ce service auto mergeti!
Rynobyt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 X17DT (TC4EE1)
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2009
- Mesaj Privat
- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat