- DanX
- OP
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Sall All
Maare ghinion am avut azi, mi-a intors o taximetristA in fata fara sa se asigure, si am lovit-o in plin.
-Era destul de aglomerat, nu aveam mai mult de 40-50 km/h.
-Eram pe un bulevard al capitalei, chiar in dreptul nr.13
Din fericire nu cu Mathilda mea , ci cu un Logan de la firma. Insa nu asta e important, ci faptul ca :
-la impact au sarit ambele airbag-uri frontale, adica toate, desi n-aveam centura pusa;
-mi-au facut o vanataie de toata frumusetea pe frunte;
-m-au umplut de un praf alb tare nenorocit din cap-pana-un-picioare;
-m-au usturat teribil ochii vre-o ora dupa;
-mi-au ars mainile, partea expusa dinspre airbag, la stanga chiar a topit binisor pielea...
(cauzele sunt de discutat, insa faptele sunt... FAPTE).
1. CONCLUZIE: - inchipuiti-va ca in dreapta mea ar fi fost un copil,
cum am vazut multi inconstienti plimbandu-si copii...
(stiu, ei considera ca merg incet si cu atentie, dar intra un alt idiot in ei..)
- inchipuiti-va impactul si consecintele asupra acelui copil...
- INCHIPUITI-VA IMPACTUL SI CONSECINTELE ASUPRA ACELUI COPIL...
Bafta, si toate bune.
Maare ghinion am avut azi, mi-a intors o taximetristA in fata fara sa se asigure, si am lovit-o in plin.
-Era destul de aglomerat, nu aveam mai mult de 40-50 km/h.
-Eram pe un bulevard al capitalei, chiar in dreptul nr.13
Din fericire nu cu Mathilda mea , ci cu un Logan de la firma. Insa nu asta e important, ci faptul ca :
-la impact au sarit ambele airbag-uri frontale, adica toate, desi n-aveam centura pusa;
-mi-au facut o vanataie de toata frumusetea pe frunte;
-m-au umplut de un praf alb tare nenorocit din cap-pana-un-picioare;
-m-au usturat teribil ochii vre-o ora dupa;
-mi-au ars mainile, partea expusa dinspre airbag, la stanga chiar a topit binisor pielea...
(cauzele sunt de discutat, insa faptele sunt... FAPTE).
1. CONCLUZIE: - inchipuiti-va ca in dreapta mea ar fi fost un copil,
cum am vazut multi inconstienti plimbandu-si copii...
(stiu, ei considera ca merg incet si cu atentie, dar intra un alt idiot in ei..)
- inchipuiti-va impactul si consecintele asupra acelui copil...
- INCHIPUITI-VA IMPACTUL SI CONSECINTELE ASUPRA ACELUI COPIL...
Bafta, si toate bune.
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- denisCT
- ****
- 1,407 mesaje
- din 17 Sep 2007
- Astra 2001 Z16SE
- Constanta
denisCT
- Mesaje scrise: 1,407
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tase
- ****
- 1,970 mesaje
- din 29 Sep 2009
- Vectra 2006 z19dt
- Ilfov
tase
- Mesaje scrise: 1,970
- Locatie: Ilfov
- Masina: Vectra 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2009
- Mesaj Privat
- criss_slc
- **
- 316 mesaje
- din 04 Jun 2007
- Astra 2002 Y17DT
- Bucuresti
criss_slc
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2007
- Mesaj Privat
Eu stiam ca praful alb e pudra de talc, cu rol principal in mentinerea materialului uscat si sa nu se lipeasca in pozitia impaturit. Despre leziuni si fracturi ...
Revenind la subiectul initial, eu sunt unul din inconstientii care merg cu copilul, in scaunel, in dreapta, atunci cand sunt singur. Fac asta pentru ca este mai usor de supravegheat. Si tocmai de asta am dezactivat air-bag-ul din dreapta.
Revenind la subiectul initial, eu sunt unul din inconstientii care merg cu copilul, in scaunel, in dreapta, atunci cand sunt singur. Fac asta pentru ca este mai usor de supravegheat. Si tocmai de asta am dezactivat air-bag-ul din dreapta.
- DanX
- OP
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mai fratilor, in primul rand ca un copil nu sta cu centura pusa, in fata, nici dc ai 'insista' tu.. (e curios si neastamparat, ca orice copil) pana la urma, tot o scoate el. plus ca centura e facuta pt o anumita dimensiune si masa corporala. airbag-ul risca sa-i rupa capul copilului la impact, chiar dc are sau nu centura pusa. iar praful acela al poate lasa fara vedere, sau crea leziuni majore.. dc eu ca adult am fost afectat atat..
Plus ca, din cauza prafului_alb sau altceva, mi-a ars, mi-a topit pielea de pe mana..
Plus ca, din cauza prafului_alb sau altceva, mi-a ars, mi-a topit pielea de pe mana..
- Cipiotul
- ****
- 2,753 mesaje
- din 30 Dec 2008
- Astra 2000 Y20DTH
- Iasi
Cipiotul
- Mesaje scrise: 2,753
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2008
- Mesaj Privat
daca ar fi asa periculos acel praf, nu l-ai gasi acolo
si acele semne care arata "interzis scaunelor pt copii" pe locul din fata, nu e pus chiar degeaba la masinile la care nu se poate dezactiva airbagul.
si nu degeaba scrie in legislatie:
si acele semne care arata "interzis scaunelor pt copii" pe locul din fata, nu e pus chiar degeaba la masinile la care nu se poate dezactiva airbagul.
si nu degeaba scrie in legislatie:
Art. 97
Copiii cu varsta sub 12 ani sau cu inaltimea sub 150 cm trebuie sa poarte centuri de siguranta adaptate greutatii si dimensiunilor lor, iar cei cu varsta sub 3 ani se transporta numai in dispozitive de retinere omologate.
Conducatorilor de autovehicule le este interzis sa transporte copii cu varsta de pana la 12 ani pe scaunul din fata, chiar daca sunt tinuti in brate de persoane majore, in timpul deplasarii pe drumurile publice.
Copiii cu varsta sub 12 ani sau cu inaltimea sub 150 cm trebuie sa poarte centuri de siguranta adaptate greutatii si dimensiunilor lor, iar cei cu varsta sub 3 ani se transporta numai in dispozitive de retinere omologate.
Conducatorilor de autovehicule le este interzis sa transporte copii cu varsta de pana la 12 ani pe scaunul din fata, chiar daca sunt tinuti in brate de persoane majore, in timpul deplasarii pe drumurile publice.
- DanX
- OP
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Nimeni nu a zis ca un copil sa stea cu centura pusa. Articolul din legea e strict si clar referitor la copii. Cine nu o respecta e un inconstient. Ce sa discutam aici? Iti explicam de ce te-ai ales tu cu leziuni. Pentru ca erai aproape de airbag cand a explodat capsa pirotehnica. Ti-ai asumat un risc cand nu ai purtat centura si acum suporti consecintele. Sa zici mersi ca nu ai avut viteza si nu a explodat capsa pirotehnica cand erai cu nasul in volan.
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Majoritatea airbag`urilor se "umfla" datorita unei reactii chimice (explozie de azot)
Deasemenea se elimina praf de creta sau talc folosit sa lubrifieze airbag`ul.
În cantitãþi mici acesteisubstanþe chimice pot provoca iritaþii minore ale ochilor ºi / sau rãni deschise, cu toate acestea, cu expunere la aer, acesta se transformã rapid în bicarbonat de sodiu . Cu toate acestea, aceasta transformare nu este 100% completa, ºi lasã invariabil urme reziduale de ioni de hidroxid de NaOH. În funcþie de tipul de sistem de airbag, clorura de potasiu (adesea folosit ca un substitut de sare de masã) poate fi, de asemenea, prezenta.
Pentru majoritatea oamenilor, singurul efect produs de acest praf poate produce unele iritatii minore ale gâtului ºi a ochilor. În general, iritatii minore numai apar atunci când rãmâne un ocupant al vehiculului pentru mai multe minute cu geamurile închise ºi fãrã ventilaþie. Cu toate acestea, unele persoane cu astm pot dezvolta un atac de astm bronºic potenþial letal de la inhalarea acestui praf.
Activarea airbag`urilor poate ucide persoane in special copii si pe cei care nu poarta centura de siguranta
Airbag`urile sunt periculoase daca pasagerul nu are o pozitie corecta in scaun,se sprijina de geam,stalpi sau usa.
Deasemenea se elimina praf de creta sau talc folosit sa lubrifieze airbag`ul.
În cantitãþi mici acesteisubstanþe chimice pot provoca iritaþii minore ale ochilor ºi / sau rãni deschise, cu toate acestea, cu expunere la aer, acesta se transformã rapid în bicarbonat de sodiu . Cu toate acestea, aceasta transformare nu este 100% completa, ºi lasã invariabil urme reziduale de ioni de hidroxid de NaOH. În funcþie de tipul de sistem de airbag, clorura de potasiu (adesea folosit ca un substitut de sare de masã) poate fi, de asemenea, prezenta.
Pentru majoritatea oamenilor, singurul efect produs de acest praf poate produce unele iritatii minore ale gâtului ºi a ochilor. În general, iritatii minore numai apar atunci când rãmâne un ocupant al vehiculului pentru mai multe minute cu geamurile închise ºi fãrã ventilaþie. Cu toate acestea, unele persoane cu astm pot dezvolta un atac de astm bronºic potenþial letal de la inhalarea acestui praf.
Activarea airbag`urilor poate ucide persoane in special copii si pe cei care nu poarta centura de siguranta
Airbag`urile sunt periculoase daca pasagerul nu are o pozitie corecta in scaun,se sprijina de geam,stalpi sau usa.
- Shiva
- ****
- 1,977 mesaje
- din 22 Aug 2009
- Corsa 2002 Z12XE
- Cluj
Shiva
- Mesaje scrise: 1,977
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2009
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- DanX
- OP
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
pirvu_daniel a scris:Nimeni nu a zis ca un copil sa stea cu centura pusa. Articolul din legea e strict si clar referitor la copii. Cine nu o respecta e un inconstient. Ce sa discutam aici? Iti explicam de ce te-ai ales tu cu leziuni. Pentru ca erai aproape de airbag cand a explodat capsa pirotehnica. Ti-ai asumat un risc cand nu ai purtat centura si acum suporti consecintele. Sa zici mersi ca nu ai avut viteza si nu a explodat capsa pirotehnica cand erai cu nasul in volan.
Man, aveam 40km/h,eram in oras, NU eram aproape de airbag cu capul. Insa tineam mainile pe volan (normal, nu?) iar leziunile sunt pe maini. Acum vin de la medic (spitalul de arsi - chirurgie plastica) oficial sunt internat ambulator, la stanga mi-au decupat aproape toata pielea de pe partea ext a degetului mare, arsuri de gradul IIb (III). La cap problema majora a fost cu ochii, din cauza acelui praf infect. Vanataia.. fleak.
Cat despre copii, morala ar fi: IN NICI UN CAZ NU-I TINETI PE SCAUNUL DIN FATA !
- acsic
- ***
- 669 mesaje
- din 23 Aug 2010
- Constanta
acsic
- Mesaje scrise: 669
- Locatie: Constanta
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2010
- Mesaj Privat
cangri a scris:Majoritatea airbag`urilor se "umfla" datorita unei reactii chimice (explozie de azot)
Deasemenea se elimina praf de creta sau talc folosit sa lubrifieze airbag`ul.
În cantitãþi mici acesteisubstanþe chimice pot provoca iritaþii minore ale ochilor ºi / sau rãni deschise, cu toate acestea, cu expunere la aer, acesta se transformã rapid în bicarbonat de sodiu . Cu toate acestea, aceasta transformare nu este 100% completa, ºi lasã invariabil urme reziduale de ioni de hidroxid de NaOH. În funcþie de tipul de sistem de airbag, clorura de potasiu (adesea folosit ca un substitut de sare de masã) poate fi, de asemenea, prezenta.
Pentru majoritatea oamenilor, singurul efect produs de acest praf poate produce unele iritatii minore ale gâtului ºi a ochilor. În general, iritatii minore numai apar atunci când rãmâne un ocupant al vehiculului pentru mai multe minute cu geamurile închise ºi fãrã ventilaþie. Cu toate acestea, unele persoane cu astm pot dezvolta un atac de astm bronºic potenþial letal de la inhalarea acestui praf.
Activarea airbag`urilor poate ucide persoane in special copii si pe cei care nu poarta centura de siguranta
Airbag`urile sunt periculoase daca pasagerul nu are o pozitie corecta in scaun,se sprijina de geam,stalpi sau usa.
Deasemenea se elimina praf de creta sau talc folosit sa lubrifieze airbag`ul.
În cantitãþi mici acesteisubstanþe chimice pot provoca iritaþii minore ale ochilor ºi / sau rãni deschise, cu toate acestea, cu expunere la aer, acesta se transformã rapid în bicarbonat de sodiu . Cu toate acestea, aceasta transformare nu este 100% completa, ºi lasã invariabil urme reziduale de ioni de hidroxid de NaOH. În funcþie de tipul de sistem de airbag, clorura de potasiu (adesea folosit ca un substitut de sare de masã) poate fi, de asemenea, prezenta.
Pentru majoritatea oamenilor, singurul efect produs de acest praf poate produce unele iritatii minore ale gâtului ºi a ochilor. În general, iritatii minore numai apar atunci când rãmâne un ocupant al vehiculului pentru mai multe minute cu geamurile închise ºi fãrã ventilaþie. Cu toate acestea, unele persoane cu astm pot dezvolta un atac de astm bronºic potenþial letal de la inhalarea acestui praf.
Activarea airbag`urilor poate ucide persoane in special copii si pe cei care nu poarta centura de siguranta
Airbag`urile sunt periculoase daca pasagerul nu are o pozitie corecta in scaun,se sprijina de geam,stalpi sau usa.
Noroc cu GOOGLE altfel credeam ca esti doctor !
- gabytzuxxl
- ***
- 817 mesaje
- din 03 Jul 2009
- Bucuresti
gabytzuxxl
- Mesaje scrise: 817
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Jul 2009
- Mesaj Privat
- UNHleaSHD
- ****
- 1,357 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Astra 2002 Y20DTH
- Ilfov
UNHleaSHD
- Mesaje scrise: 1,357
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
- synapse
- **
- 398 mesaje
- din 21 Jan 2010
- Astra 1993 X16SZ
- Bucuresti
synapse
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
cu totii v-ai avantat in discutii si ati omis un lucru foaaaarte important.omul zice in primul post ca accidentul nu s-a intamplat cu masina personala,ci cu un...LOGAN.
@DanX- daca majoritatea colegilor te asigura ca acel praf care se elimina este inofensiv,poate ar trebui sa ii crezi pe cuvant.Asta daca nu cei de la Dacia au pus vreo capsa pirotehnica de pe vreo mitraliera,iar acel praf cine stie ce nenorocire o fi...
Vorbesc in cunostinta de cauza deoarece am condus 30000 km un logan la firma iar acum din fericire sunt pe un vivaro si s-a schimbat treaba.Loganul in sine este o capcana si se pare ca optionalele in loc sa te protejeze(vezi airbagurile) mai rau iti fac rau...cu alte cuvinte ti-a dat cu praf in ochi!
@DanX- daca majoritatea colegilor te asigura ca acel praf care se elimina este inofensiv,poate ar trebui sa ii crezi pe cuvant.Asta daca nu cei de la Dacia au pus vreo capsa pirotehnica de pe vreo mitraliera,iar acel praf cine stie ce nenorocire o fi...
Vorbesc in cunostinta de cauza deoarece am condus 30000 km un logan la firma iar acum din fericire sunt pe un vivaro si s-a schimbat treaba.Loganul in sine este o capcana si se pare ca optionalele in loc sa te protejeze(vezi airbagurile) mai rau iti fac rau...cu alte cuvinte ti-a dat cu praf in ochi!
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
gabytzuxxl a scris:@acsic in cazul in care nu ai observat 3 sferturi din posturile lui cangri sunt copy/paste de pe google...papagaluleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Bine ca ai tu posturi interesante si educative.Daca nu ai exista tu pe forum am muri prosti cu totii.
acsic a scris:
Noroc cu GOOGLE altfel credeam ca esti doctor !
Noroc cu GOOGLE altfel credeam ca esti doctor !
Noroc cu clubopel ca-mi arata ce posturi ai, ca altfel credeam ca esti vreun inteligent.
Oricum ccel mai sigur loc pentru un copil este pe bancheta din spate pe mijloc in scaun adecvat sau cu centura adecvata.
Daca totusi doriti sa-l plasati pe scaunul din fata ar fi mai in siguranta daca masina asre dispozitiv care poate dezactiva airbag`ul.