Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Salut,am si eu o problema cu masina si anume,cand pun contactul ,check engine se stinge pentru o secunda si se aprinde iar,ramanand aprins si dupa pornirea motorului.Masina nu mai trage deloc,pe liber se tureaza in maxim 3800 rpm.Motorul nu mai are putere deloc,ajung la 100 cu ea dupa un kilometru de mers aproape.In trecut a mai prezentat niste simptome asemanatoare,se aprindea check engine si ramanea turata la 1300 rpm ,neraspunzand la acceleratie,dar si-a revenit de la sine imediat.Din cate am citit pe forum ,banuiesc valva EGR ca fiind de vina , insa nu sunt convins.In zilele urmatoare o sa ma duc la tester,pana atunci astept pareri.Ce banuiti a fi de vina?Multumesc
Skip ads

  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Astazi am fost la tester si a iesit eroarea p1125. mecanicul mi-a spus ca este electrovalva de vina,cea din stanga de langa turbina.A anulat-o punand pe direct furtunasele si atunci s-a facut presiune in furtunul acela de la turbo,de unde am dedus ca este electrovalva stricata.Am verificat si daca primeste curent,si primeste.Intrebarea mea este:de ce dupa ce am resetat eu ecu acasa(scotand bornele 10 minute) ,in momentul cand am pus contactul,check engine a ramas aprins ,cand ,normal ar fi trebuit sa se stinga ,pentru ca ecu nu cred ca depisteaza defectiunea electrovalvei atunci cand o alimenteaza, fara ca motorul sa fie pornit.Dupa parerea mea, ar fi trebuit sa ramana stins check engine pana cand porneam motorul,urmand sa-l aprinda senzorul, pentru ca electrovalva nu lucra bine.As vrea sa stiu daca ECU depisteaza acea electrovalva ca fiind defecta,aprinzand astfel check engine atunci cand pui contactul,fara sa fie nevoie de pornirea motorului pentru a se aprinde check engine.M-am gandit si eu logic,poate gresesc ,sa-mi explice cineva daca nu e asa,eu nu prea ma pricep.
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
S-a rezolvat.Am schimbat electrovalva si nu s-a mai aprins nici check engine.Masina merge normal.Multumesc pentru raspunsuri.
  • adware_man

  • Mesaje scrise: 1,724
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
Emyl91 a scris:S-a rezolvat.Am schimbat electrovalva si nu s-a mai aprins nici check engine.Masina merge normal.Multumesc pentru raspunsuri.


E bine ca ai rezolvat, din cate vad pe aici, tu ai centrat, tu ai dat cu capu'
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Pentru toti care se mai confrunta cu problema asta,e bine de stiut ca o electrovalva blocata poate tine check engine in bord aprins si dupa ce pornesti motorul cat si inainte de pornirea acestuia(cand pui contactul) ,lucru destul de ciudat dupa parerea mea,pentru ca nu stiu cum o detecteaza calculatorul ca e defecta atat timp cat electrovalva este doar alimentata prin doua fire.Cum am pus electrovalva noua ,imediat s-a stins martorul in bord.Trageti si voi concluzii.
  • Ovidiurizescu

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Vectra 1997
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am si eu problema cu check engine...mai inainte se aprindea,iar cand acceleram se stingea...dupa un timp,atunci cand se aprindea,motorul nu mai tragea...opream motorul si il porneam si totul isi revenea...apropo am un vectra B,xdtl 20 din 1997...de ce precizez anul?...se pare ca vectra B '96,'97 au avut un stil de debitmetru diferit de cele dupa '98...acum martorul nu se mai stinge in bord,motorul nu mai trage mai deloc si nu se accelereaza mai mult de 3600,iar la tester a reiesit ca ar fi debitmetrul de vina...dupa cate vad eu mai pot fi si alte probleme si nu m-as repezi la debitmetru ptr ca unul nou Bosch e 1600 ron...oriunde am cautat la mana a doua sunt toate sistemul dupa '98...si dupa cat se pare debitmetrul analizeaza starea aerului ambiental cumva electrochimic,deci posibil ca substanta din el,in timp sa devina inactiva,deci nu s-ar recomanda unul la mana a doua...exista iesire din situatie?...ca de cand nu mai trage mi-e frica sa mai depasesc si o Dacie!...
  • Emyl91

  • Mesaje scrise: 345
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1999 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Nu stiu daca ai acelasi circuit de vacuum ca la x/y20 dth dar daca e la fel,incearca sa anulezi electrovalva de la turbina punand furtunasul de vacuum direct la tija de la turbina.In felul asta ai turbo continuu.Fa o tura cu ea si vezi daca trage bine si se tureaza maxim.Sa nu exagerezi cu turatul pt ca ai turbo continuu ,nu mai e taiat de electrovalva la 4 mii,si s-ar putea sa-ti sparga furtunele.Repet,asa e la x/y 20 dth, in cazul tau stiu ca sunt diferente la turbina dar poate principiul e acelasi.Succes!
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Ovidiurizescu a scris:am si eu problema cu check engine...mai inainte se aprindea,iar cand acceleram se stingea...dupa un timp,atunci cand se aprindea,motorul nu mai tragea...opream motorul si il porneam si totul isi revenea...apropo am un vectra B,xdtl 20 din 1997...de ce precizez anul?...se pare ca vectra B '96,'97 au avut un stil de debitmetru diferit de cele dupa '98...acum martorul nu se mai stinge in bord,motorul nu mai trage mai deloc si nu se accelereaza mai mult de 3600,iar la tester a reiesit ca ar fi debitmetrul de vina...dupa cate vad eu mai pot fi si alte probleme si nu m-as repezi la debitmetru ptr ca unul nou Bosch e 1600 ron...oriunde am cautat la mana a doua sunt toate sistemul dupa '98...si dupa cat se pare debitmetrul analizeaza starea aerului ambiental cumva electrochimic,deci posibil ca substanta din el,in timp sa devina inactiva,deci nu s-ar recomanda unul la mana a doua...exista iesire din situatie?...ca de cand nu mai trage mi-e frica sa mai depasesc si o Dacie!...

salut colegule,exact aceeasi problema am si eu,se sprinde martorul numai trage ,accelerez se stinge,am schimbat pompa de vacuum degeaba tot nu misca tija de la turbo desi pompa care am puso pe masina mea functioneza perfect pe alta masina,problema mea este ca mia si umblat un mecanic la tija d ela turbo si acum sta fixa putere are masina ,numai scoate fum negru ca inainte sai schimb pompa,dar am inteles ca nu este in regula ca tija sa stea fixa,ea trebuie sa se traga cand pornesti motorul.
La tester nu imi da nici o eroare,ce ar putea fi?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Ideal ar fi sa schimbi si testerul si mecanicul. La tija de la turbo se umbla doar pe banc de test pt. turbina.
Probabil ai electrovalvele defecte sau furtunase vacum crapate.
Daca se aprinde check-ul, precis ai un P0400 sau alta eroare de circuit vacum.
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
mecanicul lam schimbat dar inginerul cu testerul inca nu lam schimbat,mentionez ca am pus 4 testere diferite pe a ea si degeaba
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
iulian1971 a scris:Ideal ar fi sa schimbi si testerul si mecanicul. La tija de la turbo se umbla doar pe banc de test pt. turbina.
Probabil ai electrovalvele defecte sau furtunase vacum crapate.
Daca se aprinde check-ul, precis ai un P0400 sau alta eroare de circuit vacum.

unde pot in bucuresti sa reglez turbina si cam cat ar costa ai idee?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
se poate si verificand pe tester daca mecanicul stie bine ce are de facut.
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
problema este ca cel cu testerul nu este mecanic,este doar inginer,ce as putea sa fac?
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu conteaza ce este.
  • kostellyno_85

  • Mesaje scrise: 94
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998 X2ODTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
ai dreptate,ca nu conteaza ce este dar pt mine ar fi ideal daca as afla cum as putea rezolva problema,ca mam saturat de acesti"mecanici" care doar leam platit sa imi "admire masina" nu sa mio repare
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cred ca te pot ajuta si pe tine daca ajungi prin Ploiesti.
prin telefon sau aici nu am cum pt. ca se fac niste teste pe masina si trebuiesc urmarite anumite valori.
  • raul67

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Buna am si eu o problema cu acest martor check engine se aprinde,ramane aprins si nu modifica nimic in sens negativ la fuctionarea motorului dar il pot stinge automat cand calc pedala de frana.Cineva a mai intalnit aceasta problema ? si daca care ar fi rezolvarea multzumesc anticipat pentru orice raspuns. Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salut.
Ai tija switch-ului de frana dereglata sau pedala de frana nu revine complet cand iei piciorul de pe ea. Se rezolva usor.
  • raul67

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Feb 2014

  • Mesaj Privat
mersi colegu dar cum se procedeaza reparatia imi zici? daca te rog Smile
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Blochezi cu ceva pedala de frana in pozitia apasat si tragi de tija switch-ului de frana. Apoi faci o proba si ne spui ce-ai rezolvat.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR