- cornel18
- OP
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut,
Sunt posesorul unui Opel Vectra C 2.0DTI din 2004. Astazi am avut surpriza neplacuta sa descopar apa curgand din masina mea. Mentionez ca am circulat inainte 12 km cu AC pornit(tot azi am facut si plinul cu freon la masina.). Am observat acest lucru numai dupa ce am vrut sa pornesc la drum iar si am observat balticica de apa lasata de masina . La inceput curgea mult acuma doar picura foarte putin.
Am deschis capota si am reusit sa indentific locul de unde curge. Atasez poze.
Vreau sa va intreb daca ii ceva grav sau ii doar un orificiu pe unde curge apa de la AC similar cum ii AC montat in locuinte. Mentionez ca ii prima masina care o conduc cu AC asa ca sunt incepator in acest domeniu si tot prima data cand experimentez AC in aceasta masina.
Toate cele bune,
Cornel
Sunt posesorul unui Opel Vectra C 2.0DTI din 2004. Astazi am avut surpriza neplacuta sa descopar apa curgand din masina mea. Mentionez ca am circulat inainte 12 km cu AC pornit(tot azi am facut si plinul cu freon la masina.). Am observat acest lucru numai dupa ce am vrut sa pornesc la drum iar si am observat balticica de apa lasata de masina . La inceput curgea mult acuma doar picura foarte putin.
Am deschis capota si am reusit sa indentific locul de unde curge. Atasez poze.
Vreau sa va intreb daca ii ceva grav sau ii doar un orificiu pe unde curge apa de la AC similar cum ii AC montat in locuinte. Mentionez ca ii prima masina care o conduc cu AC asa ca sunt incepator in acest domeniu si tot prima data cand experimentez AC in aceasta masina.
Toate cele bune,
Cornel
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- cornel18
- OP
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
masina asta are tot felul de senzori si daca ar fi sa curga antigel cu siguranta ti s-ar aprinde un martor in bord...
asta daca nu ai dezactivata functia asta pe lichide...
e normal sa curga apa pentru ca se face condens...
ca la orice instalatie de AC
verifica insa din timp in timp sa nu scada nivelul de antigel din vasul de expansiune.
daca il vezi ca scade e posibil sa ai vreun por pe undeva si sa curga...
asta daca nu ai dezactivata functia asta pe lichide...
e normal sa curga apa pentru ca se face condens...
ca la orice instalatie de AC
verifica insa din timp in timp sa nu scada nivelul de antigel din vasul de expansiune.
daca il vezi ca scade e posibil sa ai vreun por pe undeva si sa curga...
- cornel18
- OP
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Antigel ii plin la maxim(pana unde ii aceea linie). Un lucru ciudat am observat. Acele ventilatoare de la radiator nu pornesc cand am AC pornit (deloc). Si nu intaleg de ce.
Si dupa 1-2 h de mers pot sa spun ca se incalzeste cam tot ce ii sub capota. Da rau de tot(aceleas simtome ca si cum ai doar apa in sistemul de racire si nu antigel). Mentionez ca motorul lucreaza optim la aceasi temperatura.
Lucru nasol ii urmatorul. Instalatia xenon are un senzor care dezactiveaza bec(xenonul) in cazul in care se supraincalzeste. Deci adio luminite
Exista cumva un topic unde s-a vorbit despre aceasta problema.
Si dupa 1-2 h de mers pot sa spun ca se incalzeste cam tot ce ii sub capota. Da rau de tot(aceleas simtome ca si cum ai doar apa in sistemul de racire si nu antigel). Mentionez ca motorul lucreaza optim la aceasi temperatura.
Lucru nasol ii urmatorul. Instalatia xenon are un senzor care dezactiveaza bec(xenonul) in cazul in care se supraincalzeste. Deci adio luminite
Exista cumva un topic unde s-a vorbit despre aceasta problema.