Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • stana gheorghe

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: DEVA
  • Masina: Zafira Tourer 2014 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Motorul nu trege.Am facut test pe computer si nu da nici o eroare.La bord nu se aprinde nici un martor.S-a verificat si s-a curatat EGR,debitmetrul de aer l-am verificat prin inlocuire cu unul nou,electrovalvele lucreaza toate. am incercat si daca evacuarea nu este obturata incepand de la galerie si terminand cu toba finala-rezultat negativ,fara a obtine un spor de putere sesizabil .jocul la lagarul turbo e ok desi pomparea aerului ralanti este oscilatorie(scade si creste turatia turbinei). Poate cineva sa imi spuna ce ar fi? Turbo, pompa iinjectie soft EDC?
Skip ads

  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Din toate interventiile lipseste filtrul de motorina-e schimbat?si cel de aer?furtunele de retur de la injectoare cum se prezinta?Cum ai verificat cat e de infundat catalizatorul?
  • stana gheorghe

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: DEVA
  • Masina: Zafira Tourer 2014 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am schimbat si filtrele. Catalizatorul l-am dat jos pur si simplu cu tot ansamblul de tobe. ce nu am verificat este returul la injectoare.O sa incerc si asta sa vad ce se intampla. Multumesc deocamdata
  • kulea

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
aceasi problerma si la mine , aceasi masina , io zic sa o vinzi ca asa am sa fdac si eu Smile)
la mine se aprinde martorul la bord , dar tot nu stiu ce e
zimi dak ai rezolvat ceva . ms bafta
  • stefan26

  • Mesaje scrise: 87
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 2003 Y22DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2007

  • Mesaj Privat
daca se aprinde becul la bord poate fi si problema pe pompa de injectie cu pistonasul de avans... cam nasol ca nu se repara
  • kulea

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
am gasit , era supapa de la comanda turbo ..partea electrica ,
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
inainte de asta si pornea greu sau doar nu simteai putere?
si acum cum anume se prezinta?
  • stana gheorghe

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: DEVA
  • Masina: Zafira Tourer 2014 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pornire mai grea numai cand nu sunt conditii sa puna pe bujii si nu tot timpul.Dupa cum il apuca
Permnanent am simtit lipsa de putere.
A vorbit si cu cineva din Germania de la Opel si mi-a zis ca trebuie verificat minutios cu un pistol de vacum tot sistemul de vacum incepand de la pompa.
Inca nu am nici macar un manometru dar o sa fac rost si o sa verific.
Depresiunea la pompa trebuie sa fie minim 800mbar.
La verificarea etanseitatii sistemului de vacum cu o pompa vidul trebuie sa se mentina minim 15 minute. daca nu sta inseamna ca sunt pierderi si trebuie cautate.
daca problema cu vacumul e eliminata trebuie veriificate si retururile la injectoare
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
-ieri una bucata zafira nu pornea nici moarta.motor de 2.0 diesel(cel cu egr vacumatic). pe tester: eroare fatala.si dadea un cod pe acolo: ceva de genul senzor pozitie pompa injectie:am scos mufa...curatat sunt 6 pini : 2 banuiesc ca erau de la senzorul de pozitie. a pornit la prima cheie ! numa asteptam
-si proprietarul spunea ca la cald dadea o gramada la automat sa porneasca.la rece pornea repede. in timp a ajuns ca nu mai pornea decat trasa.motorul avea aprox 700k km(el o luase cica la 150k km dar cine stie cu cat s-a dat in urma kilometrajul) .
  • kulea

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Sep 2006

  • Mesaj Privat
chihuahua Era lipsa de putere numai , pornirea era si e ok , acuma merge ff bine .
stana gheorghe aia era si la mine de la vacuum ala , dute si verifica la un service vaccumul ca nu e greu si macar sa elimini problema aia daca e ,
daca nu gasesti unde sa il verifici si ai drum la cluj...anunta-ma
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
problema e sa gasesti un service ca sa fie in stare sa verifice sistemul de vacuum... Mad nici la reprezentate nu rup gura targului.
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
pentru ca pana acum nu am mai condus perioada mai lunga de timp un motorinar, si pentru ca dupa un drum mai lung (Satu Mare-Bacau si retur) am putut sa-mi dau seama de ce poate masina as reveni cu o intrebare care unora le poate parea ilara sau nepotrivita, insa mie imi provoaca dileme: am condus o alta masina, (GOLF IV,scurt, motor 1.9 TDI, an. fab. 2002), si as vrea sa stiu daca ar trebui sa se compare demarajul care la mine e de toata groaza? odata luat demarajul, in timpul mersului, constat ca desi alearga bine trebuie sa astept pana cand se infinge. deci: nu mai e vorba de vechile motorinare la care trebuia sa astepti pana ce simti plecarea, la mine trebuie sa am rabdare e normal? am citit mai sus si am facut mai putin curatarea evacuarii si a valvei EGR. merita facute ptr. o crestere a demarajului?
  • stana gheorghe

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: DEVA
  • Masina: Zafira Tourer 2014 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Chihuaua. Curatarea evacuarii nu o poti face,poti inlocui parti din evacuare daca sunt obturate. Verificarea se face mergand cu ele prin eliminare incepand de la iesirea de pe turbo. Eu am facut si asta dar fara rezultat. Valva EGR merita curatata ca sa elimini si posibilitatea asta dar o functionare defectuoasa a EGR este sesizata de tester.
Nu mentionezi aici daca ai facut un test pe computer. Daca ai facut testul si nu ai nici un cod de eroare atunci e bai.Eu le-am eliminat pe toate inclusiv testul de vacum(nu se face greu- e nevooie doar de un manometru de vacum si o pompa, dar in cazul in care obtii la iesirea de pe pompa de vacum a masinii o depresiune intre 700-800 mbar e ok)
O sa revin cu descrierea intregului test.
Nu poti face comparatii de genul asta intre Opel si VW pt. ca nu specifici puterea VW.Ei au la 1.9 TDI 3 variante de putere. SINGURUL CU CARE FACI COMPARATIE POATE FI CEL DE 90 DE CAI.
Demarajul slab nu este normal la 2.0 DTI. Are o cauza si nici eu nu am descoperit-o inca.
Daca o rezolv o sa te tin la curent
  • vali zak

  • Mesaje scrise: 378
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Asa este,golful e tare pe demaraj,dar pana la 120km/h de unde ajunge greoi la 180;in schimb,astra mea e mai greoaie pe demaraj ,dar urca la fel de repede de la suta pana la 180.A mea nu se lasa asteptata,raspunde destul de repede.
ps fac comparatie cu golf 1,9 tdi 101 hp an 2003 55000km(pe bune Smile )
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
stana gheorghe inca nu am facut nici un test pe computer ci doar ce am sesizat eu intre cele doua. adevarul e ca nu cunosc care din cele trei variante de golf era, dar si fara sa-l conduc pe acesta imi dadeam seama ca ceva nu e in regula. acum cand banuiesc cam cum ar trebui sa fie parca si mai suparat si ambitionat sunt sa-i aflu hiba. am mai citit pe-aici, (ca de 2 sapt. am show-uri cu wife-ul...), si tin sa precizez ca acea zvacnire care o simtim cand intra turbo in functiune la mine se face simtita in jur de 2400-2500 ture. e normal?

oricum multumesc de sfat...

...enjoy!
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
... si totusi asa cum e, parca nu as schimba-o, imi place prea mult...

...enjoy!
  • stana gheorghe

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: DEVA
  • Masina: Zafira Tourer 2014 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Ai dreptate. Sunt foarte putini cei care schimba Opelul cu altceva.Cei care au ceva cu Opelul sa mai studieze si sa compare si dupa ce s-au documentat mai pot vorbi.
Deocamdata Opel are un cunvant de spus pe piata auto.
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
si totusi... dat fiind ca nu ma pricep... la ce turatie trebuie sa intre turbo?
  • stana gheorghe

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: DEVA
  • Masina: Zafira Tourer 2014 2.0 dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Nici eu nu sunt de specialitate. Turbina lucreaza permanent dar incepe sa aduca un spor de putere incepind cam de la 2000 de rotatii. problema e ca turbinele difera in functie de producator. Nu am cunostinta despre noile motoare Opel,dar la cele ca ale noastre nu vei auzi niciodata sunetul turbinei ca la VW. Vei sesiza sporul de putere cand te impinge in scaun.
Marea greseala care o facem noi romanii este ca mergem cu motoarele subturate in speranta obtinerii unui consum cit mai mic. Acest regim dauneaza functinarii motorului in timp.De regula schimbul vitezelor trebuie facut la turatii intre2500-3000. E oarecum normal ca demarajul sa fie mai slab daca motorul e subturat pentru treapta de viteza in care esti. Conteaza foarte mult si rapoartele de transmisie ale cutiei de viteza
  • chihuahua

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2007

  • Mesaj Privat
hmmm.. deci sa inteleg ca totusi nu as avea nici o problema la motorul meu legata de demaraj?... pana la urma am sa fac ce face orice om cu "volan" la cap si ii voi face un test pe computer...50 de lei nu-s o suma asa mare sa ma impiedice, cu toate ca nu am asa mare incredere in testerele din RO. am tot auzit pe cate unul ca merge la tester si nu poate sa-i spuna defectul insa banii nu are nici o greata sa-i ia din buzunarul omului.
oricum, multumesc mult.

...enjoy!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR