adiale
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2009
- Mesaj Privat
Am o problema si nu ii dau de cap. Range-ul imi indica bine pana la limita a 200 km. ramasi de parcurs, dupa care merg 1 km. indica 5, merg 3 km. indica 12 etc. Asta se intampla pana la limita a 70 km. ramasi, dupa care intepeneste pana se egalizeaza cu benzina. Specialistii din service spun ca nu vad bine, ca nu e adevarat. Puteti sa mi dati un indiciu ceva? Nu daca vad sau nu! Multumesc!
- Avram Adrian
- ***
- 647 mesaje
- din 15 Sep 2007
- Insignia 2010
- Bucuresti
Avram Adrian
- Mesaje scrise: 647
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut, si eu am o astra H caravan din 2006, 1.7, 100 cp, 173.000 km si sunt foarte multumit de ia.
Pana acum an schimbat: un pivot (am sarit eu cu masina pe la bicaz unde a fugit terenu cu tot cu strada) un furtun de la sistemul de racire, puntea de diode de la alternator, o garnitura de la un injector (se umezea si era inestetic) si un amortizor de la haion ca imi venea usa in cap, in rest foarte multumit. Saptamana trecuta am mers la Andrei sa fac o verificare si nu are nici o problema, si daca tot am mers si nimic am schimbat lichidul de frana ca sa nu fie drumul facut degeaba.
Bafta
Pana acum an schimbat: un pivot (am sarit eu cu masina pe la bicaz unde a fugit terenu cu tot cu strada) un furtun de la sistemul de racire, puntea de diode de la alternator, o garnitura de la un injector (se umezea si era inestetic) si un amortizor de la haion ca imi venea usa in cap, in rest foarte multumit. Saptamana trecuta am mers la Andrei sa fac o verificare si nu are nici o problema, si daca tot am mers si nimic am schimbat lichidul de frana ca sa nu fie drumul facut degeaba.
Bafta
DORA.C
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
Sal
Vreau si eu un sfat
Am o astra H Z13DTH si imi consuma in oras intre 6,7 si 8, depinde de anotimp sau AC, iar in afara intre 6,1 si 6,8 mergand cu viteze de 120 - 150 si cu acceleratii normale, fara exagerari.
Mentionez ca un prieten cu aceeasi masina si motor consuma in oras 6,5 si in afara 4,5 cu acelasi ritm de mers.
Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi sau pe cine sa intreb. Mersi
Vreau si eu un sfat
Am o astra H Z13DTH si imi consuma in oras intre 6,7 si 8, depinde de anotimp sau AC, iar in afara intre 6,1 si 6,8 mergand cu viteze de 120 - 150 si cu acceleratii normale, fara exagerari.
Mentionez ca un prieten cu aceeasi masina si motor consuma in oras 6,5 si in afara 4,5 cu acelasi ritm de mers.
Daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi sau pe cine sa intreb. Mersi
Tiaz- Suspendat
- 1,053 mesaje
- din 23 Jan 2009
- Astra 2008 Z 17 DTR
- Bucuresti
Tiaz- Mesaje scrise: 1,053
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
Salut,
Parerea mea este ca-ti consuma foarte bine . La fel consuma si a mea poate chiar mai mult. Vara in oras cu AC-ul pornit ma duc cu ea lejer in 9-10 %.
S-ar putea ca masina prietenului sa consume la fel numai, ca are BC-ul decalibrat sau km-trii mai putini decat a ta.
Incearca sa-i faci consumul la pompa aplicand metoda plin-plin. O sa ai o mare surpriza - neplacuta.
Este normal ca o masina cu un motor mic sa consume mai mult decat una cu cilindree mai mare, trage mai greu si esti obligat sa-l fortezi.
Pentru o masina cu masa proprie de pana la 1000 kg ( corsa C) este o motorizare ok, dar daca depasesti sari cu consumul in balarii.
Ce trebuie avut in vedere este si numarul de km-trii deoarece odata cu trecerea timpului EGR-ul imbatraneste, galeria de admisie se umple de mizerie si de aici brusc mai pui un litru la media de consum.
Tot ce ti-am scris aici sunt trairi intense si costisitoare pe tema aceastei motorizare.
Ca si parere personala nu mi-as mai lua motorul asta in veci si in general diesel. Au aparut motorizari pe benzina cu injectie directa care au consumuri sensibil egale cu diesel-ul.
Parerea mea este ca-ti consuma foarte bine . La fel consuma si a mea poate chiar mai mult. Vara in oras cu AC-ul pornit ma duc cu ea lejer in 9-10 %.
S-ar putea ca masina prietenului sa consume la fel numai, ca are BC-ul decalibrat sau km-trii mai putini decat a ta.
Incearca sa-i faci consumul la pompa aplicand metoda plin-plin. O sa ai o mare surpriza - neplacuta.
Este normal ca o masina cu un motor mic sa consume mai mult decat una cu cilindree mai mare, trage mai greu si esti obligat sa-l fortezi.
Pentru o masina cu masa proprie de pana la 1000 kg ( corsa C) este o motorizare ok, dar daca depasesti sari cu consumul in balarii.
Ce trebuie avut in vedere este si numarul de km-trii deoarece odata cu trecerea timpului EGR-ul imbatraneste, galeria de admisie se umple de mizerie si de aici brusc mai pui un litru la media de consum.
Tot ce ti-am scris aici sunt trairi intense si costisitoare pe tema aceastei motorizare.
Ca si parere personala nu mi-as mai lua motorul asta in veci si in general diesel. Au aparut motorizari pe benzina cu injectie directa care au consumuri sensibil egale cu diesel-ul.
DORA.C
- Mesaje scrise: 43
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2009
- Mesaj Privat
Mersi pt raspuns Tiaz,
Am cu ea 150mii km, a prietenului are cu vreo 50mii mai putin.
In legatura cu BC-ul este OK, adica: cat imi arata ca a consumat atat intra in rezervor, este foarte exact. Sa zicem ca da o eroare de 100 sau 200 g, dar eu cand ma duc la pompa stiu deja cata motorina trebuia sa-i bag si cat ma costa dupa info de la BC.
Aici ai dreptate: "Este normal ca o masina cu un motor mic sa consume mai mult decat una cu cilindree mai mare, trage mai greu si esti obligat sa-l fortezi.
Pentru o masina cu masa proprie de pana la 1000 kg ( corsa C) este o motorizare ok, dar daca depasesti sari cu consumul in balarii."
Nu stiu daca prietenul meu mi-a dat consumul lui de pe BC sau de la pompa, plin-plin.
In concluzie poate fi o problema de la EGR sau galeria de admisie?
Am cu ea 150mii km, a prietenului are cu vreo 50mii mai putin.
In legatura cu BC-ul este OK, adica: cat imi arata ca a consumat atat intra in rezervor, este foarte exact. Sa zicem ca da o eroare de 100 sau 200 g, dar eu cand ma duc la pompa stiu deja cata motorina trebuia sa-i bag si cat ma costa dupa info de la BC.
Aici ai dreptate: "Este normal ca o masina cu un motor mic sa consume mai mult decat una cu cilindree mai mare, trage mai greu si esti obligat sa-l fortezi.
Pentru o masina cu masa proprie de pana la 1000 kg ( corsa C) este o motorizare ok, dar daca depasesti sari cu consumul in balarii."
Nu stiu daca prietenul meu mi-a dat consumul lui de pe BC sau de la pompa, plin-plin.
In concluzie poate fi o problema de la EGR sau galeria de admisie?
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
Revenind la subiectul topicului, iti impartasesc parerile de posesor dupa 2,5 ani.
Modelul e break, Z17DTL (80CP), fabricatie 2005.
Am schimbat bieletele de directie si anti-ruliu : 150 RON toate.
O distributie : 500 RON maxim cu tot cu manopera.
O garnitura de capac chiulasa ca pierdea ulei : 200 RON cu manopera.
Doua revizii : 270 RON cu tot cu manopera (fiecare).
Avand in vedere c-am luat-o la 140.000 Km (facuti in Germania) mergand ca noua si ca dupa 15.000 in Rromania a-nceput sa trancane (asta m-a motivat sa-i schimb bieletele) si (acum la 165.000) merge iarasi ca noua... cand ma uit la sumele acelea si le compar cu sumele care le dau alti posesori de ... ma rog, orice altceva inafara de Opel si VW... personal ma declar multumit.
Nu mi-au picat turbina, volanta, injectie, furtun la radiator, etc... poate nu inca, poate n-or sa pice deloc.
Oriunde exista riscuri.
Succesuri !
Modelul e break, Z17DTL (80CP), fabricatie 2005.
Am schimbat bieletele de directie si anti-ruliu : 150 RON toate.
O distributie : 500 RON maxim cu tot cu manopera.
O garnitura de capac chiulasa ca pierdea ulei : 200 RON cu manopera.
Doua revizii : 270 RON cu tot cu manopera (fiecare).
Avand in vedere c-am luat-o la 140.000 Km (facuti in Germania) mergand ca noua si ca dupa 15.000 in Rromania a-nceput sa trancane (asta m-a motivat sa-i schimb bieletele) si (acum la 165.000) merge iarasi ca noua... cand ma uit la sumele acelea si le compar cu sumele care le dau alti posesori de ... ma rog, orice altceva inafara de Opel si VW... personal ma declar multumit.
Nu mi-au picat turbina, volanta, injectie, furtun la radiator, etc... poate nu inca, poate n-or sa pice deloc.
Oriunde exista riscuri.
Succesuri !
nikonterm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- adrian_Jciurariu
- **
- 118 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Astra 2005 z17dth
- Iasi
adrian_Jciurariu
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
nikonterm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2006 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
- adrian_Jciurariu
- **
- 118 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Astra 2005 z17dth
- Iasi
adrian_Jciurariu
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
- CORBU
- ****
- 1,670 mesaje
- din 01 Dec 2006
- Zafira Tourer 2015 b16dth
- Iasi
CORBU
- Mesaje scrise: 1,670
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira Tourer 2015 b16dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2006
- Mesaj Privat
adrian_Jciurariu a scris:asta cam asa e
bine le zici corbule
bafta acolo unde esti si nu te intoarce de graba ca nu ai ce sa faci
cat despre astra h am mai zis
o masina pret calitate cum rar vezi pe la noi
numai bine
bine le zici corbule
bafta acolo unde esti si nu te intoarce de graba ca nu ai ce sa faci
cat despre astra h am mai zis
o masina pret calitate cum rar vezi pe la noi
numai bine
nici nu ma intorc . nu am cum .... si multumesc mult de sfat. poate ne vedem in toamna! cat despre colegu george imi pare rau de cele intamplate si costul ridicat.....mai apar si probleme din pacate
- adi_iacob
- **
- 156 mesaje
- din 28 Jun 2008
- Astra 2008 Z16XER
- Buzau
adi_iacob
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2008 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2008
- Mesaj Privat
Astra H 1.6 85Kw echipare Cosmo cu CD70Navi cumparata din Belgia pe 11 septembrie 2008 cu 14 km la bord (prim proprietar, luata de la garaj Opel), actualmente 51.000 de km si probleme, ZERO! La 8 luni am avut o eroare identificata si de dealer (si de mine prin metode descrise aici pe forum) ca fiind un senzor de temperatura motor, stearsa eroarea si 3 saptamani mai tarziu rechemat in service si schimbat senzorul, costuri zero (dupa stergerea erorii cu Tech2-ul nu a mai aparut deloc).
Opritul motorului pentru o secunda l-am experimentat si eu odata (la vreun an dupa ce am luat-o) pe autostrada, la 130 la ora, am crezut ca mi-a stat inima in secunda aia, asa s-au dus toate acele catre zero si apoi si-au revenit, nu am apucat sa schitez nimic.
Cat despre celelalte probleme, cele mai multe mentionate de userul bertone, nu prea s-a concretizat nimic. Se pare ca la modelul cu facelift au rezilvat problema CIM-ului, a proiectoarelor care se crapau, a scartaiturilor pe spate. Calitatea materialelor nu as spune impecabila cand ma gandesc la plasticul de pe stalpi si montantii fata (se putea alege ceva mai bun) dar pe ansamblu nu poti spune ca e o masina plasticoasa.
La cumparare in iunie 2008 am oscilat intre o Toyota Corolla 1.6 VVT-I echipare SOL (cu 2000 de euro mai scumpa, eu zic ca merita fiecare banut dar nu as fi putut sa astept 6 luni cat vroia dealerul) Mazda3 1.6 diesel (nu era niciuna disponibila pe stoc, daca o vroiam trebuia sa fac o proforma asa, orbeste si nu m-a incantat faza) si Honda Civic de 1.4 benzinara (superba masina, a avut un coleg, luata odata cu mine, din pacate garda la sol era ridicol de mica, repatrierea cu acea masina nu era o optiune de luat in seama, colegul chiar a vandut-o cu 2 luni inainte de a se intoarce in tara) si nu imi pare rau deloc de ce am ales.
Opritul motorului pentru o secunda l-am experimentat si eu odata (la vreun an dupa ce am luat-o) pe autostrada, la 130 la ora, am crezut ca mi-a stat inima in secunda aia, asa s-au dus toate acele catre zero si apoi si-au revenit, nu am apucat sa schitez nimic.
Cat despre celelalte probleme, cele mai multe mentionate de userul bertone, nu prea s-a concretizat nimic. Se pare ca la modelul cu facelift au rezilvat problema CIM-ului, a proiectoarelor care se crapau, a scartaiturilor pe spate. Calitatea materialelor nu as spune impecabila cand ma gandesc la plasticul de pe stalpi si montantii fata (se putea alege ceva mai bun) dar pe ansamblu nu poti spune ca e o masina plasticoasa.
La cumparare in iunie 2008 am oscilat intre o Toyota Corolla 1.6 VVT-I echipare SOL (cu 2000 de euro mai scumpa, eu zic ca merita fiecare banut dar nu as fi putut sa astept 6 luni cat vroia dealerul) Mazda3 1.6 diesel (nu era niciuna disponibila pe stoc, daca o vroiam trebuia sa fac o proforma asa, orbeste si nu m-a incantat faza) si Honda Civic de 1.4 benzinara (superba masina, a avut un coleg, luata odata cu mine, din pacate garda la sol era ridicol de mica, repatrierea cu acea masina nu era o optiune de luat in seama, colegul chiar a vandut-o cu 2 luni inainte de a se intoarce in tara) si nu imi pare rau deloc de ce am ales.
fenyx
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Olt
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2010
- Mesaj Privat
- georgeleus
- ***
- 872 mesaje
- din 17 Oct 2008
- Astra 2005 Z17DTL
- Prahova
georgeleus
- Mesaje scrise: 872
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2008
- Mesaj Privat
BC57GGG
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Eu am astra H caravan, 1,7 CDTI, motor Z17DTH, 74KW, 101 CP. Sunt foarte multumit de masina si nu as schimba-o pentru nimic in lume. Acum ca mai face probleme din cand in cand nu cred ca e un capat de lume. Enumerati voi aici cateva masini, altele decat opel, care nu fac probleme. Important este sa iti placa masina pe care o ai si sa stii cum sa o utilizezi.
Sfatul meu, daca iti place cu adevarat opel asta h caravan, poti sa o cumperi cu toata increderea, e o masina super care isi merita toti banii.
PS: Urmatoarea mea masina, atunci cand imi voi permite, va fi Opel Insignia Sport Tourer.
Sfatul meu, daca iti place cu adevarat opel asta h caravan, poti sa o cumperi cu toata increderea, e o masina super care isi merita toti banii.
PS: Urmatoarea mea masina, atunci cand imi voi permite, va fi Opel Insignia Sport Tourer.
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
Am mai avansat cu lista defectelor..mai bine o reiau: baterie schimbata dupa 4 ani (asa e modelul, si stationase prea mult masina), 2 perechi de bielete antiruliu, 1 pereche de bucse bara antiruliu, un furtunas pe instalatia de coolant si acum, ultima data, releu+punte diode+semering alternator.
Motor 1.7 dth, defectele au survenit pe aprox 60.000 km si aproape 4 ani. Am schimbat a doua oara distributia:)
Motor 1.7 dth, defectele au survenit pe aprox 60.000 km si aproape 4 ani. Am schimbat a doua oara distributia:)
- ammazon
- **
- 248 mesaje
- din 23 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
ammazon
- Mesaje scrise: 248
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
livcro a scris:Am mai avansat cu lista defectelor..mai bine o reiau: baterie schimbata dupa 4 ani (asa e modelul, si stationase prea mult masina), 2 perechi de bielete antiruliu, 1 pereche de bucse bara antiruliu, un furtunas pe instalatia de coolant si acum, ultima data, releu+punte diode+semering alternator.
Motor 1.7 dth, defectele au survenit pe aprox 60.000 km si aproape 4 ani. Am schimbat a doua oara distributia:)
Motor 1.7 dth, defectele au survenit pe aprox 60.000 km si aproape 4 ani. Am schimbat a doua oara distributia:)
Scuze ca intervin dar ti se pare ca schimbarea bateriei dupa 4 ani e un defect? Iar in ceea ce priveste piesele pe care le-ai schimbat la articulatia masinii, nu inseamna deloc ca autoturismul e de vina, ci drumurile pe care circulam si felul in care circulam. Daca le iei la rand, de la logan pana la ferrari, rulate pe drumurile noastre, toate vor avea nevoie la un momentdat de piesele pe care le-ai schimbat tu.
Eu raman la parerea mea ca opel astra h e o masina excelenta.