- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
asta-iarna nu prea am dat atentie faptului ca temperatura apei nu urca, ma gandeam ca e frig si deh...(baga frig in masina chiar si la drum intins, cand se presupune ca motorul s-ar fi incalzit). Nici macar acum, fiind vara, temperatura nu urca. vreau sa zic ca de-abia dupa 8-9 km, cu greu se ridica apa la 80 si ceva de grade, dar nu urca la 90. la mers in afara, apa nu trece de limita inferioara a martorului. iarna se urca la 90 cand urcam pe munte la semenic, in rest sub 70.
rog posesorii de astra 2.0DTI sa ma puna la curent cu timpii de incalzire a motorului lor si temperatura optima a motorului afisata de martor.m-ar mai interesa, daca a schimbat cineva termostatul la motorul asta, cat a costat termostatul.
tutorialul l-am citit, trebuie sa stiu daca ar trebui sa il schimb... multumesc
rog posesorii de astra 2.0DTI sa ma puna la curent cu timpii de incalzire a motorului lor si temperatura optima a motorului afisata de martor.m-ar mai interesa, daca a schimbat cineva termostatul la motorul asta, cat a costat termostatul.
tutorialul l-am citit, trebuie sa stiu daca ar trebui sa il schimb... multumesc
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- Luciani67
- **
- 299 mesaje
- din 10 Aug 2005
- Astra 2001
- Bihor
Luciani67
- Mesaje scrise: 299
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Aug 2005
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
intrebare: nu cumva masina iti consuma (la drum intins, ca in oras, cu miriful trafic de pe la noi) mai mult decat ar fi normal?
daca raspunsul e da, atunci oricat te costa termostatul, schimba-l
eu am avut o problema similara cu o astra pe benzina... ramasese termostatul blocat pe deschis, si imi papa masina ~1-2l in plus la suta... Ca sa nu mai vorbim de kestiile colaterale care decurg de aici
daca raspunsul e da, atunci oricat te costa termostatul, schimba-l
eu am avut o problema similara cu o astra pe benzina... ramasese termostatul blocat pe deschis, si imi papa masina ~1-2l in plus la suta... Ca sa nu mai vorbim de kestiile colaterale care decurg de aici
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
este destul de important sa functioneze la o temperatura ct.(~90grade);motorul merge mult mai rotund,consumul este mai redus iar iarna se incalzeste mai repede ;se comercializeaza cu tot cu carcasa din al.,dar termostatul propriu-zis se poate scoate din carcasa;si eu l-am cumparat cu carcasa ,descoperind apoi ca puteam inlocui doar termostatul(300000 in loc de 2mil.);sunt 2 tipuri de termostat pt.y20dth,difera carcasa din al. ,pana intr-o serie de mot. are doar doua orificii(sus si jos)iar dupa o serie mai are un orificiu in lateral dr. cu o lulea din plastic unde vine un furtunel-eu pe acesta il am.
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
in primul rand va multumesc tuturor ca ati raspuns asa de repede.
in al doilea rand, da, masina imi consuma simtitor mai mult (spre 10% in oras acum).
azi am mers in oras special vreo 30 km, afara fiind aprox 20 grade, iar temperatura a crescut un pic peste 80, scadea spre 70, si tot asa. nici un moment nu a ajuns la 90. din cunostintele mele, termostatul deschide la 92, prin urmare cred ca intr-adevar a ramas blocat pe deschis. asa ca m-am hotarat sa il schimb. problema este ca nu gasesc decat cu carcasa aia din aluminiu, care costa cu tot cu termostat 1.700.000.
sunt intr-adevar 3 modele de termostate pentru Y2.0DTH, in functie de motor. problema e sa gasesc fara carcasa, ca sa nu mai dau banii aiurea.
poate ma orienteaza cineva din craiova sau din imprejurimi de unde as putea sa il cumpar. eu am cautat la twin si langa economic.
in al doilea rand, da, masina imi consuma simtitor mai mult (spre 10% in oras acum).
azi am mers in oras special vreo 30 km, afara fiind aprox 20 grade, iar temperatura a crescut un pic peste 80, scadea spre 70, si tot asa. nici un moment nu a ajuns la 90. din cunostintele mele, termostatul deschide la 92, prin urmare cred ca intr-adevar a ramas blocat pe deschis. asa ca m-am hotarat sa il schimb. problema este ca nu gasesc decat cu carcasa aia din aluminiu, care costa cu tot cu termostat 1.700.000.
sunt intr-adevar 3 modele de termostate pentru Y2.0DTH, in functie de motor. problema e sa gasesc fara carcasa, ca sa nu mai dau banii aiurea.
poate ma orienteaza cineva din craiova sau din imprejurimi de unde as putea sa il cumpar. eu am cautat la twin si langa economic.
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
@chiciuc
sa inteleg ca tu l-ai schimbat cu totul. ti-am citit tutorialul. poate imi dai un numar de contact
@eduard 33
de unde ai luat termostatul BEHR cu 35 RON?
@all
dupa cum se comporta, tind sa cred ca nu are DELOC termostat. e vreo metoda de verificat, in afara de desfacut furtunul? adica prin pipaiala, cumva???
sa inteleg ca tu l-ai schimbat cu totul. ti-am citit tutorialul. poate imi dai un numar de contact
@eduard 33
de unde ai luat termostatul BEHR cu 35 RON?
@all
dupa cum se comporta, tind sa cred ca nu are DELOC termostat. e vreo metoda de verificat, in afara de desfacut furtunul? adica prin pipaiala, cumva???
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
arson a scris:
@eduard 33
de unde ai luat termostatul BEHR cu 35 RON?
@all
dupa cum se comporta, tind sa cred ca nu are DELOC termostat. e vreo metoda de verificat, in afara de desfacut furtunul? adica prin pipaiala, cumva???
@eduard 33
de unde ai luat termostatul BEHR cu 35 RON?
@all
dupa cum se comporta, tind sa cred ca nu are DELOC termostat. e vreo metoda de verificat, in afara de desfacut furtunul? adica prin pipaiala, cumva???
eu le vand ...uite aici...
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6412
nu ai alta metoda de verificat decat sa-l dai jos....si cred ca se poate gasi termostat bun si pentru masina ta...sau cel putin un echivalent...putem incerca
- arson
- OP
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
piele
- Mesaje scrise: 4
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2007
- Mesaj Privat
- bogdan23
- **
- 131 mesaje
- din 06 Dec 2006
- Astra 1994 C14NZ
- Iasi
bogdan23
- Mesaje scrise: 131
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2006
- Mesaj Privat
- G.i.M.
- **
- 377 mesaje
- din 07 Oct 2006
- Corsa 2006 1.2XEP
- Constanta
G.i.M.
- Mesaje scrise: 377
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2006 1.2XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2006
- Mesaj Privat
Eu l-am schimbat cu tot cu carcasa cam vreo luna in urma. Tind sa cred ca de vina pentru trecerea apei atunci cand el este inchis nu e termostatul in sine, ci scaunul din carcasa de aluminiu pe care acesta se inchide. Eu am luat Wahler (parca asa se scrie) cu 148 lei. Acum e foarte bine, apa se incalzeste in 3-4 km si nu mai am oscilatii de temperatura.
Astra Caravan, 2,0 DTI, 2003.
Astra Caravan, 2,0 DTI, 2003.
bizzzar3
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2002 Y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2007
- Mesaj Privat
Sunt posesor de Opel astra G , motor Y20dth , an 2002 , din proprie experienta va spun ca mai bine luati termostatul cu tot cu carcasa pentru ca daca va veti lua termostatul simplu veti avea neplacerea ca la montare printr-o simpla verificare adica in carcasa astupand gaurile sa constantai ca nu tine apa deloc , nu se inchide , nu calca bine pe locasul lui , sa nu mai pomenim de garnituri care tb cumparate si ele 17 ron este una , acum nu mai am timp sa mai schimb ca voi pleca din tara dar cand ma voi intoarce voi lua unu nou cu tot cu carcasa si sa fiu sigur iau si unul de rezerva , aici in constanta modelul cu 2 iesiri costa 140 ron si se gaseste la aska , pana acum am ajuns la concluzia ca mai bine dadeam banii pe el de prima oara decat sa schimb 3 termostate 3 litri de antigel , 6 litri de apa distilata si X ore petrecute cu capul la motor . Nu va ganditi ca faceti o economie cumparand termostate de la HQ si alte firme producatoare , veti avea doar neplacerea de a afla ca ati pierdut cateva ore bune si munca a fost in zadar . O zi buna .
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
Eu pe al meu termostat , din cauza costurilor , l-am fiert
Pe tija centrala erau numai silicati lipiti pe ea care blocau termostatul.Dupa fierbere si-a dat drumul si inchide perfect. Insa UNEORI are oscilatii intre 80 si 90 de grade.
Cred ca voi intercala un termostat de Dacie de 89 de grade pe furtun. Am gasit si un model mai nou exact la diametrul furtunului.
Pe tija centrala erau numai silicati lipiti pe ea care blocau termostatul.Dupa fierbere si-a dat drumul si inchide perfect. Insa UNEORI are oscilatii intre 80 si 90 de grade.
Cred ca voi intercala un termostat de Dacie de 89 de grade pe furtun. Am gasit si un model mai nou exact la diametrul furtunului.
dansusca
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2008
- Mesaj Privat
salut,si eu cred ca am probleme cu termostatul deoarece temperatura ba creste ba scade nu e nicidecum constanta.De exemplu in cazul in care urc o panta temperatura motorului este undeva intre 80 si 90 de grade-la coborarea pantii temperatura scade sub 80 iar in mers normal pe drept variaza in jurul a 80 de grade.Este defect termostatul? Ce ma sfatuiti sa fac?Motor z18xe-mersi
- claudiu stupar
- *
- 4 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2001 Y1.7dt
- Sibiu
claudiu stupar
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2001 Y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat