Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • stancalia

  • Mesaje scrise: 111
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2010

  • Mesaj Privat
asa o sa fac multumesc frumos o zi buna
Skip ads

  • micckkey

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2002 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2011

  • Mesaj Privat
salut! am un opel vectra c din 2002 motor y22dtr si de curand am schimbat turbina pentru ca cea veche incepuse sa suiere si mai multi mecanici mi-au recomandat sa o schimb. am inlocuito cu o turbina dupa un vectra cu cutie automata. dupa ce m-am plimbat cateva ore mi-a aparut masinuta cu cheia si nu mai intra turbina nu se mai tureaza decat pana in 2700. problema este ca apare, sta o perioada si dispare, poate sa dureze 10 secunde sau chiar cateva minute. in unele cazuri daca o opresc si o pornesc din nou dispare dar de multe ori ramane prezenta. tin sa mentionez ca eroarea aceasta apare in momente in care masina se afla ''subturata'' adica sub 1700 de turatii cand nu lucreaza turbina. la peste 2000 de turatii nu face nicio figura. masina trage foarte bine nu imi face alte probleme dar problema apare cand o las ''moale''. la sfatul unor mecanici am curatat si EGR-ul si tot degeaba. va rog sa ma ajutati pana la urma o sa ajung si la un tester dar am vrut sa va dati si voi cu parerea... multumesc!
  • giovanneli

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2006 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mie mi-au zis ca e debitmetrul dar curios ca tot ca tine pateam dar de ceva timp nu a mai facut
  • cool

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2011

  • Mesaj Privat
Problema cu cheita nu apare de la egr sau alteca senzori ci doar atunci cand exista defect sau lipsa comunicatie pe un modul se securitate sau ecu.
LA y17dt in 90% din cazuri este de vina ecu (calculatorul de vine montat sus pe motor) datorita unei valve de la pompa de injectie motorina urca pe fir si intra in ecu .dar mai poti lua in calcul si modull de immo dar slabe sanse sa apara cheit in timpul mersului din cauza lui.In primul rand trebuie verificat ecu
  • GEANTA GEORGEL

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2009

  • Mesaj Privat
sal aceiasi problema, cheita aprinsa in bord la motor y2,0 dth se aprinde la pornire dispare in turatie se reaprinde cand las motorul la relanti,rezolvare schimbat filtrul de aer,acum astept rezultatul
  • mvr
  • OP
  • 3 mesaje
  • din 06 Apr 2009
  • Astra 2005 z17dth
  • Ialomita
  • mvr

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am fost la tester si am aflat ca este electrovalva turbo, sau cam asa ceva, se rezolva repede
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR