Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut...dupa ce am facut schimbul de ulei mi a aparut un lichid albicios la capacul de la ulei...apare in special cand este motorul fierbinte cand se raceste dispare ,foarte putin se mai vede...inainte de schimbul de ulei am adaugat un aditiv cu teflon in uleiul cel vechi...oare ce sa fie?NU este ca in aceasta poza.... O sa adaug cateva poze sa se vada mai bine...multumesc...
Skip ads

  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
c am asa arata la mine...
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
spuma de la ulei , nu stiu ce ulei ai bagat dar dupa cate stiu eu asa apare la uleiurile slabe nimic de ingrijorat parerea mea
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
mie imi suna a antigel in ulei? ia vezi, ce face vasul de expansiune? ai grija ce faci, ca iti distrugi motorul, daca problema e cea care zic eu, nu mai porni masina ca o distrugi.
Cauta pe forum, antigel in ulei, si vezi....
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
am bagat un castrol 10w40...dar inainte am avut unul slab nici nu retin cum ii zice...si nu mi a facut decat dupa ce am schimbat uleiul...antigelul este la nivel...nu scoate nimic pe esapament abur...nu creste temperatura brusc...din cate am vazut eu in acea poza de mai sus este spuma masiv...la mine nu este asa,o sa incerc sa merg si la un mecanic sa vad ce zice...
  • gobelu

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Dai banii pe mecanic de pomana.E de la aditivul pe care l-ai bagat.Nu mai baga toate prostiile in ulei.Mai bine foloseste unul special pt motoare cu o viata mai inaintata.Asta daca e trecut de 150 000.
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
.... 150 de mii la samsar, adica 350 mii real Laughing (asta ca sa "incalzesc" atmosfera... ) Wink
Sincer, daca nu consuma lichid de racire, apa nu poate fi, poate fi insa un pic de apa de condens in baia de ulei (se poate forma in anumite conditii)
Spun si eu ca si colegii, pune ulei de calitate, fara aditivi, care de cela mai multe ori ajuta ca o frectie la un picior de lemn si vezi cum evolueaza...
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
castrolul e ulei foarte bun, daca nu e contrafacut. tot ce e posibil sa fie de la porcaria pentru ulei. faci drumuri scurte?

sorine, ar fi bine sa fie frectie la piciorul de lemn, ca pe ala daca il freci nu face spume si nici nu se strica motorul Wink
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
da scurte oras ,casa serviciu...ma gandesc sa fie de la aditivul cu teflon pentru ca atunci cand se formeaza nu este spuma cum am vazut in unele fotografii...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
daca ti-a aparut doar dupa ce ai schimbat uleiul si cu uleiul vechi nu aveai atunci uleiul ce l-ai pus acum e slab sau contrafacut...
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
posibil sa fie contrafacut...nu poti sa mai ai incredere in nimik.....
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
te rog sa scrii corect gramatical, cu cu k in loc de c sau ca.
s-ar putea sa fie si de la condens (racire, incalzire motor rapida) in baia de ulei. poti incerca sa faci un drum mai lung si sa vezi daca apare si dupa....
cauta pe forum, caci mai sunt multe topicuri despre spuma ulei. sau spuma buson ulei.
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
maine plec la tara si o sa fiu atent sa vad cum se manifesta...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu pricep nimic, ai poza de Z10-12 si spui ca ai C20NE. Daca nu esti in stare de o poza REALA las-o balta.
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
aceea este o poza luata de pe google...sa se vada cum este acolo ....mai bn zis sa se poata face o diferenta ..am specificat in mesaje ...pozele mele sunt cele de jos....
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
nu cred ca am gresit cu ceva daca am postat o poza de pe google sa se poata face o diferenta...pozele reale sunt mai jos este specificat acolo...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Am citit mai atent acum, din pacate trebuie sa am viteza mare si mai sar ...
Posibil de la aditivul lui peste, nu se pune asa ceva.
Motorul nu are 150,000km sa stai in cap, vezi numai uzura de la ax came ca e cat casa.
Posibil garnitura chiulasa...da jos capac culbutori si vezi ce gasesti, parca la C20NE esre un fel de sita, spala cu carbusolv. Nu mai retin exact ca e motor vechi, are sau nu sita aia...
  • been

  • Mesaje scrise: 265
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Vectra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
o sa incerc si asta,multumesc pentru ajutor...
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
are sita. e deasa si nu iese cu decarbusolv.nu spalata. se demonteaza , se toarna benzina/diluant pe ea si se da foc. dupa se scutura si se spala.

pt ce ai pus aditiv? antigel pierzi?fum alb cu miros dulceag ai pe esapament?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Sita aia e stil sandwich din vreo 7-8 table gaurite, pot fi demontate cate una si spalate sau arse usor, nu tare ca le faci praf.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR